Gå til innhold

Tennissokker for oss med feite legger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innser at sneakersokkenes tid er forbi, og at jeg må kjøpe meg noen høye sokker. Synes det ser mye freshere ut også - på ALLE andre enn meg! Jeg har nok unormalt brede legger, alltid hatt problem med å få vinterstøveler til å lukke seg rundt leggen, og måler Ca 30 cm over ankelen. Hvor finner man sokker som passer for meg? Det må da være flere av oss? 

PS har prøvd å klippe av den stramme sømmen øverst, men det ser ikke pent ut. Vil bare ha vanlige sokker som passer uten at leggen tyter over den😭 

Anonymkode: 4dd14...d9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Knestrømper? Det er jo et naturlig søkk under kneet. Vanlige sokker er ofte bra når de er nye, men etter en vask har de krympet og er for stramme. 

Anonymkode: 7ed65...154

AnonymBruker
Skrevet

Knestrømper er helt uaktuelt 😂 Jeg snakker om vanlige sokker 

AnonymBruker
Skrevet

Meg som postet linken over her, fikk bare lagt ut før skrevet ferdig. Sokkker ala disse har ikke kant oppe som strammer, men holder seg likevel oppe. Jeg har også brede legger, selv om jeg ellers er slank, det ligger i slekta. 

Anonymkode: 0fdc6...691

Skrevet

Samme utfordring her! Jeg synes bambosa sine er romslige!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er 30 cm rundt ankelen så du vel stor ellers og eller?

I så fall håper jeg du oppdaterer om du finner gode sokker. :D 

Jeg kjøper bare "slappe" sokker ingen som strammer for det blir så markert etterpå...og de fleste sokkene er så stramme.

Anonymkode: c8677...a5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 34 cm rundt leggen, så... Jeg bruker disse Lindex Sock 4 P Thin Roll Edge (White/Hvit) - 129 kr | Boozt.com 

Strammer ikke. 

Men det er vel ikke det jeg vil kalle tennissokker...? Da ser jeg for meg sånne hvite, tykke nuppete sokker. Usj.

Anonymkode: 2a499...53b

Jeg fant de forresten ikke i sort farge på nettsida, men jeg har kun sorte. Jeg kaaan ha kjøpt helt like sokker fra annen butikk, men trodde det var Lindex. De hadde litt andre farger også da.

Anonymkode: 2a499...53b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg lurer også pga brede legger, men dette er vel litt gammelmannssokker? 😅 Finnes det ikke tennissokker uten stramme strikker?

Anonymkode: 6a085...9a5

Jeg la bare ved linken litt kjapt, dersom du blar deg ned på siden har de mange forskjellige sokker som er uten stram strikk, men som likevel ikke sklir. Jeg bruker selv bare den tursokken de har. Det finns sikkert masse forskjellig, men jeg syns ofte «rimelige» sokker uten strikk sklir ned… 

Anonymkode: 0fdc6...691

AnonymBruker
Skrevet

Selv om tennissokker er in, betyr det ikke at det ser bra ut- særlig til oss med kraftige legger. Bruk sandaler uten sokker til skjørt/shorts i stedet. 

Anonymkode: 8f5b3...af2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvis du er 30 cm rundt ankelen så du vel stor ellers og eller?

I så fall håper jeg du oppdaterer om du finner gode sokker. :D 

Jeg kjøper bare "slappe" sokker ingen som strammer for det blir så markert etterpå...og de fleste sokkene er så stramme.

Anonymkode: c8677...a5c

Har ennå ikke funnet tennissokker, bare disse forslagene om pensjonistsokker og knestrømper..

Men nei, er strl m og normalvektig, men har bare alltid hatt lite markerte ledd... anker, håndledd, knær.... alt går i ett med det rundt. Noen bare er sånn, hjelper ikke veldig på selvfølelsen at du tror jeg er bælfeit med disse målene. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Selv om tennissokker er in, betyr det ikke at det ser bra ut- særlig til oss med kraftige legger. Bruk sandaler uten sokker til skjørt/shorts i stedet. 

Anonymkode: 8f5b3...af2

Ser ut som shrek i med tærne bare i sandaler 😂 Høye sokker og sneakers har en slankende effekt på min kropp. Derfor jeg gjerne skulle hatt denne typen sokker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...