AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Skrevet 13. juni 2024 Har en snart 4-åring som et blitt så ekstremt mammadal. I den grad at hvis jeg skal dusje sitter hun bare og venter på jeg skal bli ferdig. I stedet for å leke med feks pappan. Jeg blir gal av det. Har noen råd? Går det over? Anonymkode: 61391...6a6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Skrevet 13. juni 2024 Ja, det går over ❤️ Anonymkode: 72643...d40
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en snart 4-åring som et blitt så ekstremt mammadal. I den grad at hvis jeg skal dusje sitter hun bare og venter på jeg skal bli ferdig. I stedet for å leke med feks pappan. Jeg blir gal av det. Har noen råd? Går det over? Anonymkode: 61391...6a6 Her gikk det over da jeg ble syk og barnet måtte være med far på alt. Da jeg var friskmeldt og ute av sykehuset 3 uker senere var barnet bare pappadalt. Så det kan løses med å la far ta alle oppgaver eller de fleste oppgavene. Anonymkode: a94a6...be4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå