Gjest Lea Skrevet 12. november 2002 #1 Skrevet 12. november 2002 Til informasjon I går skjedde det noe ganske merkelig inne på chatten. Noen minutter før klokken slo tolv ble 4-5 chattere kastet på hodet ut. Alle kom tumlende inn rett etterpå og lurte på hva som hadfde skjedd. Takket være våre klare hjerner fant vi ut nøyaktig hva som skjer inne på KG når mørket faller på. KG-spøkelset gjør sitt beste for å sperre oss inne på chatten. Vi har allerede blitt avhengige. Og ved å kaste oss ut på denne måten forsterker det vår nyskjerringhet og chattetrang. En annen snål ting er at navnene våre blir stående igjen inne på chatten noen ganger når vi blir kastet ut. Og det var da vi fant ut hva som er i ferd med å skje. De har allerede skjedd en gang.. Stakkars BigBeautifulWoman satt hjelpeløs fast inne på chatten i tre døgn (minst). Til slutt måtte cahtten stengers i en lengre periode for å få henne ut. Vi tviler på at hun noen gang kom tilbake. Noe fryktelig og urovekkende er i ferd med å skje på chatten. Når vi minst venter det kan vi bli sittende fast der inne. Våre kjære vil finne stolene tomme, men på skjermen vil de se at vi tøter og fjoller med hverandre. Tastaturene lever i beste velgående og man kan se at tastene beveger seg, men vi blir sporløst borte... forsvunnet inn i en virituell verden.
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2002 #2 Skrevet 12. november 2002 Ja jaggu..her er det noe muffins som vi straks må til bunns i.. ? hvor begynner vi nøste ? Litt tidlig med påskekrim enda..men vi skal ha julekrim
Gjest Lea Skrevet 12. november 2002 #3 Skrevet 12. november 2002 Tenker at vi begynner å nøste i enden jeg.. hvis vi finner den. Har merket at det er enkelte her inne som er noen skikkelige avvikere. Kanskje spøkelset er blandt oss? Når jeg lester innlegg her på KG hender det at jeg får gåsehud og kjenner at håret reiser seg i nakke. Klarer ikke å sette fingeren på det.. Men da vår kjære venninne BigBeautifulWoman plutselig ble sittende fast og vi i tillegg ble røsket ut av chatten... det begynner å lukte svidd altså. Hvis DU har opplysninger om denne saken, så MÅ du ta kontakt. Det beste er nok å skrive et innlegg her, slik at vi sammen kan finne ut hva som skjer.
Usikker Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 Jeg var også inne på chatten igår kveld........og da jeg kom inn var alle ganske fortumlet over å ha blitt kastet ut.......... :-? Og vet dere hva som hendte meg??? JEG ble også hivd ut........... Det var forferdelig.......panikken var iferd med å få skikkelig kvele-tak på meg..........da jeg etter noen minutters (eller kanskje det bare dreide seg om sekunder.....) skjelvende tastatur-behandling - puhhh - gleden var STOR - jeg var tilbake idet gode selskap! Og kvelden/natta endte med en nyyyydelig samtale med vår alles kjære surfende Ku - herlige Litago! Men - damer - hvis dette fortsetter så tror jeg vi må hente inn litt profesjonell hjelp altså............ hva med Ola Thune????? er ikke han en utmerket etterforsker a??? Lea - du som er sjefs-tråd-starter.......kan ikke du prøve å få tak i den mannen! Kjapt.........
Gjest Lea Skrevet 12. november 2002 #5 Skrevet 12. november 2002 Jeg kaster meg på sopelimen for å hente Thune jeg... evt. en erstatning. Det er jammen godt at flere har blitt oppmerksom på dette. vet ikke hvordan jeg hadde taklet å være alene om denne opplevelsen. Desverre har dette satt sitt preg på meg.. får ikke sove før langt på natt, har underlige mareritt og alt jeg spiser smaker som bokstavkjeks. Flere ganger har jeg sett små glimt av lys og hørt hviskende stemmer. Jeg er på randen av sammenbrudd. Derfor har jeg nå isolert meg inne på kontoret. Vinduer og dører er boltet igjen. Vi skal til bunns i denne saken!
koldbruna Skrevet 12. november 2002 #6 Skrevet 12. november 2002 ER det spøkelser på KG???? Uff ble litt redd jeg nå.....
Mette Skrevet 12. november 2002 #7 Skrevet 12. november 2002 Nå som situasjonen er så alvorlig, tror jeg at det er best at jeg holder meg vekke fra chatten.Er veldig redd for spøkelser, de er ute etter å ta meg. Orker ikke tanken på å bli sittende fast inne på chatten helt alene i de mørke natte timer. Ghost buster kanskje de kan hjelpe oss? Jeg ringer opplysningen for å få nr.Kommer med tilbakemelding senere. :D
Gjest Lea Skrevet 12. november 2002 #8 Skrevet 12. november 2002 Det er bedre at vi konfronterer dette spøkelset tror jeg. Vi vil jo ikke at det skal gå av med seieren heller! Ring Ghostbusters du. Og vi er jo sammen med deg på chatten da, du blir aldri alene!
Mette Skrevet 12. november 2002 #9 Skrevet 12. november 2002 Ghost busters hadde pensjonert seg, lå på kanariøyene og slappet av med en spøkelse drink. Nei vi får nok ta skjeen i egne hender. Lister meg inn på chatten, skjelve skjelve.
Gry Skrevet 12. november 2002 #10 Skrevet 12. november 2002 He-he, tipper Kg-spøkelset deres herter denis (som testet den nye admindelen i går kveld).
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2002 #11 Skrevet 12. november 2002 He-he, tipper Kg-spøkelset deres herter denis (som testet den nye admindelen i går kveld). Vel..et mannlig spøkelse er vel enda mer skummelt for oss Kg-kvinner/jenter/damer Men Lea ..mysteriet ditt ble løst..og vi har ikke begynt advent engang..jeg gjetter vi må finne oss et nytt jule"krim"mysterium
Gjest Lea Skrevet 12. november 2002 #12 Skrevet 12. november 2002 Mysteriet er ennå ikke løst! Det er mer her som ikke stemmer! Noe er galt.. Jeg bare vet det! The seach must go on....
Usikker Skrevet 12. november 2002 #13 Skrevet 12. november 2002 Stå på Lea.........vi støtter deg fullt ut i jakten på "styggedommen" her inne!
Tilde Skrevet 12. november 2002 #14 Skrevet 12. november 2002 Enig,enig Lea! Det ligger noe der ute et sted og lurer på oss..jeg bare vet det. Jeg ble egentlig ganske redd og skjelven i gårkveld,det var derfor jeg måtte gå å legge meg i noen store sterke trygge armer sånn rett etter tolv..Men det hjalp ikke helt,jeg likte for eksempel slettes ikke skyggene som føk over soveromsveggen,fikk ikke sove,tenkte på hele tiden på det skremmende vi hadde opplevd. Kall meg gal, men jeg synes prikker er litt skumle også etterhvert... :o
xeyes Skrevet 12. november 2002 #15 Skrevet 12. november 2002 :o :o :o Så mye som har skjedd mens jeg har vært borte en tur altså! Støtter deg fullt ut lea.. Skumle saker dette! -x
orakel Skrevet 13. november 2002 #16 Skrevet 13. november 2002 Det er virkelig skumle saker på gang her. Spøkelset har slått til flere ganger i kveld. Selv ble jeg kastet rått og brutalt ut. Fikk karret meg inn igjen, og lettelsen var stor over at det fortsatt funket. Men en traumatisk opplevelse var det. Erik stakkar, ble ikke bare kastet ut, han ble også delt i to. Spøkelset holder et høyt aktivitetsnivå for tiden. Vi får planlegge denne exorsist-seansen nærmere, siden Ghostbusters var pensjonert (kjedelig det der). Med Lea som leder for videre undersøkelser skulle vel dette bli ordnet på en grei måte.
Litago Skrevet 13. november 2002 #17 Skrevet 13. november 2002 BANK, BANK, BANK! * Kan dere høre meg???? Jeg er her inne!!! Inne på KG!!!!!!!! Spøkelset har stengt meg inne og jeg kommer ikke uuuuuuut. HJEEEEELP!! *
Mette Skrevet 13. november 2002 #18 Skrevet 13. november 2002 LlITAGOOOOOOOOOOO, ER DU DER INNE ENDA? Å nei og nei, der kan jeg høre henne, en helt svak rauting, iler til for å få hjelp. Lea, orakel Litago trnger hjelp hun har blitt sperret inne av spøkelset.
Gjest Lea Skrevet 13. november 2002 #19 Skrevet 13. november 2002 Det ser ut til å være umulig å få tak i en privatetterforsker med vettet i behold. De femten jeg har kontakter snakker bare om blåbær-is og kjøttkaker, klarte ikke å få et vettugt ord ut av dem! Det har skjedd mye det siste døgnet. Spøkelset har formert seg. Det er nå 45 spøkelser på KG. Heldigvis har jeg nå fått kontakt med en FJOLLE (Flink Jente Og Litt Liten Engel) som har evner innenfor spøelsesutdrivelse. Hun er utdannet på UMASUU (USAs Mest Anerkjente Spøkelses Utriver Universitet) og jobber nå med saken ved hjelp av sine kontakter. De har hittill bare funnet ut at spøkelst er av typen ISVK (Ikke Så Veldig Kjent) og de har klart å få ut Litago. Så det går fremover. Jeg kommer tilbake med nyheter så fort FJOLLE og co. finner noe nytt.
Litago Skrevet 13. november 2002 #20 Skrevet 13. november 2002 Tusen takk Lea for at du fikk meg ut! Herrejemini, det var helt ille der inne! :o *skjelve, skjelve* Det er ingen tak eller vegger der, man svever bare liksom rundt. Helt innerst er det en stor vev, men den klarte jeg å holde meg unna. Det var kjempeskummelt hver gang noen la inn et nytt innlegg/svar. De skøt rundt i rommet uten mål og mening før de til slutt festet seg i veven. Heldigvis var de fleste innleggene runde i kantene, men de giftige innleggene var skikkelig ille. Har aldri i mitt liv drevet så mue ku-akrobatikk for å unngå å bli truffet!!! Fikk ikke sett spøkelset på nært hold. Han/hun holdt seg på avstand, sikkert redd for å bli avslørt... Aha!! Redd for å bli avslørt????? Kanskje KG spøkelset er noen vi kjenner?? Lea, bring den teorien til FJOLLE med en gang. Det er ihvertfall et mulig spor. Nå skal jeg ha en dusj! Isj som man stinker etter et døgn inne i KG...! :x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå