Gå til innhold

DNB Supertilbud med andre betalingskort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har tidligere hatt både mastercard og debit kort fra DNB. Nå har jeg kun konto der, ingen  kort. 

Jeg mottar fremdeles SMS med DNB sine supertilbud, og nå er det gjort en endring så man bare legger inn en rabattkode for å få rabatten. Det står man fremdeles må bruke DNB sitt betalingskort, men ut i fra hva jeg kan se får man fremdeles rabatten om man bruker et annet kort. Noen som har prøvd dette?

Anonymkode: 0c50d...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror DNB har mistet ekstremt mange kunder for maken til markedsføring har jeg aldri sett. 

Anonymkode: ce7b6...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med netthandel og kjenner godt til rabattavtalen med dnb. Det er bare å bruke koden, det har ingenting med kortet du bruker å gjøre 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg brukte et annet kort en gang bed feiltagelsehos Høie. Jeg sa fra til dem, og de sa at det ikke spilte noen rolle, det kom ikke til å skje noe i ettertid.

Anonymkode: 18cfc...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg brukte annet kort på power nettsiden ble den kansellert iallefall. Måtte bruke dnb selv med rabattkoden.

Anonymkode: 915c8...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror DNB har mistet ekstremt mange kunder for maken til markedsføring har jeg aldri sett. 

Anonymkode: ce7b6...d68

Hvordan det? 

Ser mange som bruker de sorte kortene sine. Selv avventet vi noe elektronisk innkjøp til i dag pga disse tilbudene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har tidligere hatt både mastercard og debit kort fra DNB. Nå har jeg kun konto der, ingen  kort. 

Jeg mottar fremdeles SMS med DNB sine supertilbud, og nå er det gjort en endring så man bare legger inn en rabattkode for å få rabatten. Det står man fremdeles må bruke DNB sitt betalingskort, men ut i fra hva jeg kan se får man fremdeles rabatten om man bruker et annet kort. Noen som har prøvd dette?

Transaksjonen blir avvist om man bruker et annet kredittkort, eller om man har feil kundeprogram i DNB. Jeg hadde tidligere huslån i DNB og kredittkort med Superweekend-tilbud, men etter at jeg flyttet huslånet og sa opp alle bankkortene ble jeg degradert til "kjip" kunde. Og da får jeg ikke lov til å kjøpe til redusert pris. 

Det gjelder ihvertfall på Power. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bestilte nå hvertfall konfirmasjon gave fra Gullfunn i dag og betalte med Norwegian kredittkort. Betalingen med DnB rabatt er gått igjennom og fått bekreftet at bestillingen min er sendt. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...