AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg har tidligere hatt både mastercard og debit kort fra DNB. Nå har jeg kun konto der, ingen kort. Jeg mottar fremdeles SMS med DNB sine supertilbud, og nå er det gjort en endring så man bare legger inn en rabattkode for å få rabatten. Det står man fremdeles må bruke DNB sitt betalingskort, men ut i fra hva jeg kan se får man fremdeles rabatten om man bruker et annet kort. Noen som har prøvd dette? Anonymkode: 0c50d...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Del Skrevet 13. juni 2024 Tror DNB har mistet ekstremt mange kunder for maken til markedsføring har jeg aldri sett. Anonymkode: ce7b6...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 13. juni 2024 #3 Del Skrevet 13. juni 2024 Jobber med netthandel og kjenner godt til rabattavtalen med dnb. Det er bare å bruke koden, det har ingenting med kortet du bruker å gjøre 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #4 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg brukte et annet kort en gang bed feiltagelsehos Høie. Jeg sa fra til dem, og de sa at det ikke spilte noen rolle, det kom ikke til å skje noe i ettertid. Anonymkode: 18cfc...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #5 Del Skrevet 13. juni 2024 Da jeg brukte annet kort på power nettsiden ble den kansellert iallefall. Måtte bruke dnb selv med rabattkoden. Anonymkode: 915c8...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 13. juni 2024 #6 Del Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror DNB har mistet ekstremt mange kunder for maken til markedsføring har jeg aldri sett. Anonymkode: ce7b6...d68 Hvordan det? Ser mange som bruker de sorte kortene sine. Selv avventet vi noe elektronisk innkjøp til i dag pga disse tilbudene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 13. juni 2024 #7 Del Skrevet 13. juni 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har tidligere hatt både mastercard og debit kort fra DNB. Nå har jeg kun konto der, ingen kort. Jeg mottar fremdeles SMS med DNB sine supertilbud, og nå er det gjort en endring så man bare legger inn en rabattkode for å få rabatten. Det står man fremdeles må bruke DNB sitt betalingskort, men ut i fra hva jeg kan se får man fremdeles rabatten om man bruker et annet kort. Noen som har prøvd dette? Anonymkode: 0c50d...016 Transaksjonen blir avvist om man bruker et annet kredittkort, eller om man har feil kundeprogram i DNB. Jeg hadde tidligere huslån i DNB og kredittkort med Superweekend-tilbud, men etter at jeg flyttet huslånet og sa opp alle bankkortene ble jeg degradert til "kjip" kunde. Og da får jeg ikke lov til å kjøpe til redusert pris. Det gjelder ihvertfall på Power. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #8 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg bestilte nå hvertfall konfirmasjon gave fra Gullfunn i dag og betalte med Norwegian kredittkort. Betalingen med DnB rabatt er gått igjennom og fått bekreftet at bestillingen min er sendt. TS Anonymkode: 0c50d...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå