AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #41 Skrevet 13. juni 2024 Her overreagerer du veldig. Bedre om han redigerte deg feit? Anonymkode: 2697e...ae3
lillevill Skrevet 13. juni 2024 #42 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å lage en kardashian avatar av et bilde er ikke å "fikse feil", det er å lage et freekeshow. Ser bare humor i det. Og nei, når du får direkte spørsmål om noe, så må du anta at den spør for å få vite hva du faktisk mener, da må du svare deretter. Du får ikke vite hvem noen faktisk er ved å legge opp til at de skal velge feil ved å lyve til dem, for så å bli sur. Anonymkode: 1cdd3...f83 Nei det er ikke det. Det er en grunn til at du sitter på anonym og skriver det her. Du står jo ikke selv for det du skriver, det er en grunn til det. Og "er det ok at jeg fikser på et bilde av deg" kan bety så mangt. Hun sa da, ja, men la meg få se først hva du vil gjøre, bruk bilde av deg selv som eksempel. ( tror du han da ga seg selv tynn midje osv ? ) nei. Han ga henne tynn midje, lengre ben og større pupper eller hva det var. Sikkert morro og kult for de som ikke er helt tørre bak ørene, men voksne mennesker er som regel opptatt av etikk. Helt blåst i hode og tenke at sånt er underholdning og morro.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #43 Skrevet 13. juni 2024 Dette er for å psyke deg ut ja. Taktløst av ham. Ta å rediger bilde av ham, med dobbelt så mye «utstyr» synlig gjennom klær f.eks da blir det nok annen lyd i pipa. Anonymkode: d7866...6e2
Nosy Nelly Skrevet 13. juni 2024 #44 Skrevet 13. juni 2024 Dette er et klassisk eksempel på hvordan kvinner og menn kommuniserer forskjellig, og hvordan menn ikke har noen som helst idé om hvordan kvinners selvbilde og selv-evaluering fungerer. Fyren er åpenbart respektfull og spør om lov OG viser full åpenhet om hva han leker seg med. Det viser jo med all mulig tydelighet (fra manneperspektiv) at han ikke har dårlige intensjoner. Jeg jobber også en hel del med redigering, og synes det er morsomt å lage tøysete bilder av familien min. Mannen min er bittelitt asymetrisk i ansiktet, men ikke mer enn de fleste av oss. Jeg lagde en gang, før vi flyttet sammen, fotomontasje av ham som "trillinger", der jeg speilvendte begge halvdelene av ansiktet hans for å lage to "brødre". Han lo masse av det, men jeg syntes resultatet ble fullstendig creepy. "tvillingene" ble som alien-versjoner av mannen min. Så jeg kan på mange måter forstå at mannen din ikke ville bytta deg mot "noe sånt"😂 Han har jo laget et bilde av dama han elsker, som er både ganske forvrengt og fremmed, samtidig som det føles kjent. Det kan faktisk være ganske uggent å se den typen bilder av noen en er glad i, selv om resultatet av manipulasjonen bare ser ut som en hvilken som helst person med filter, for alle andre. Jeg tenker det er klokt å ta dette for hva det er. Lek med morsomme effekter i redigeringsappen. Min beste photoshop-prank var da jeg i et kort sekund lurte mamma til å tro jeg hadde tatovering fra kneet, langs hele siden og ut på armen. Det var ubetalelig😂 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #45 Skrevet 13. juni 2024 Navnløs og Anonym skrev (8 timer siden): Okei så liten backstory. Typen min elsker å redigere bilder og videoer han redigerer mye videoer av seg selv på trening. Idag hadde han redigert masse bilder av ansiktet mitt som han hadde tatt på ft. Han redigerte typ farge og kontrast osv. Han syns d va fint og sendte de til meg og hadde brukt masse tid på de. Senere ringte han meg og da spurte jeg om han hadde tatt på sånn smoothing filter på huden min fordi jeg hadde dukke aktig hud. Han sa nei det var noe som fulgte med med filterne han brukte så jeg tenkte ikke no mer over det. Senere i samtalen så spurte han meg om han kunne få lov til å prøve å redigere kroppen min, men at det var helt okei om jeg ikke ville. Han sa han ville prøve fordi han aldri har sett denne funksjonen før, og at han spesifikt ville prøve på meg fordi ikonene på appen var for dame. Jeg fikk han først til å prøve det på seg selv også sa jeg "er det dette du vil" da sa han ja så sa jeg det er greit. (Jeg hadde lyst til å være helt nøytral for å se om han faktisk ønket å redigere kroppen min). Jeg ba han ta skjermopptak av det han gjorde også sende meg det. Så la vi på. På skjermopptakene så redigerte han bredden på kroppen min smalere, han tok inn midjen og forstørra rumpen min på MAX. Han prøvde og å gjøre beina mine lengre. (Dette er et bilde av meg i et prøverom med en kjole på). Jeg har ikke mye former, men jeg har smal midje og er generelt sett tynn med litt definerte muskler. Jeg ser ikke naturlig ut på bildene. Etter han sender meg det så skriver han "Dette er ingen håp eller forventning til hvordan du skal se sånn og sånn ut. Jeg elsker deg for den du er" "Jeg ville bare prøve, vennligst ikke tolk dette på en annen måte🙏" Jeg spørr om han er fornøyd med resultatet så sier han "Jeg ville aldri byttet deg mot noe sånt" Personlig kunne ikke jeg brydd meg mindre om hvordan han så ut om jeg redigerte kroppen hans mer muskuløs og bredere skuldre f.eks. Jeg er faktisk fornøyd med han at for meg blir det hele bare rart om jeg skulle gjort så. Hva tenker dere? Hadde dere reagert? Hvorfor tror dere han egentlig gjorde det? 😂😂😂😂😂 leker seg med bilder? En harmløs ting. Du er også i utgangspunktet tynn. Hadde du veid 100 kg og typen reduserte deg til en tynn flis så ja det hadde vært litt frekt,men dette? Nei hadde ledd godt bare😅 Etterpå ber du han redigere seg selv med store muskler og så ler du. I lands problem... Anonymkode: a9923...51a 1 1
Gjest Queen19 Skrevet 13. juni 2024 #46 Skrevet 13. juni 2024 Tenker at han har testet og tullet med noe som allerede har en interesse for, og på en veldig klønete måte så sa han som han sa, for å forsikre seg om at du ikke ble såret av resultatet.
lillevill Skrevet 13. juni 2024 #47 Skrevet 13. juni 2024 Nosy Nelly skrev (45 minutter siden): Dette er et klassisk eksempel på hvordan kvinner og menn kommuniserer forskjellig, og hvordan menn ikke har noen som helst idé om hvordan kvinners selvbilde og selv-evaluering fungerer. Fyren er åpenbart respektfull og spør om lov OG viser full åpenhet om hva han leker seg med. Det viser jo med all mulig tydelighet (fra manneperspektiv) at han ikke har dårlige intensjoner. Jeg jobber også en hel del med redigering, og synes det er morsomt å lage tøysete bilder av familien min. Mannen min er bittelitt asymetrisk i ansiktet, men ikke mer enn de fleste av oss. Jeg lagde en gang, før vi flyttet sammen, fotomontasje av ham som "trillinger", der jeg speilvendte begge halvdelene av ansiktet hans for å lage to "brødre". Han lo masse av det, men jeg syntes resultatet ble fullstendig creepy. "tvillingene" ble som alien-versjoner av mannen min. Så jeg kan på mange måter forstå at mannen din ikke ville bytta deg mot "noe sånt"😂 Han har jo laget et bilde av dama han elsker, som er både ganske forvrengt og fremmed, samtidig som det føles kjent. Det kan faktisk være ganske uggent å se den typen bilder av noen en er glad i, selv om resultatet av manipulasjonen bare ser ut som en hvilken som helst person med filter, for alle andre. Jeg tenker det er klokt å ta dette for hva det er. Lek med morsomme effekter i redigeringsappen. Min beste photoshop-prank var da jeg i et kort sekund lurte mamma til å tro jeg hadde tatovering fra kneet, langs hele siden og ut på armen. Det var ubetalelig😂 Det er en ting å tulle, bytte ut neser og øyner og speilvende ansikt, lage tvillinger og skifte håret. Men å forstørre pupper og gjøre livet smalere og bena lengre, er ikke noe man ler seg skakk av, men man blir litt sånn. Ok? Ja jeg hadde vel vært finere om jeg hadde større rumpe,smalere midje og lengre ben, men. Det forstår du vel? Det nytter helt ærlig talt ikke å si heller at oi, dette var ment som en spøk. ( men vi ler ikke ) eller "oi, håper du ikke tar deg nær av at jeg ga deg større rumpe,tynnere midje og lengre ben da, du er bra nok som du er, men sånn hadde du sett ut da hø hø." Eneste måten å gjøre det greit på er å ta ansvar for konsekvensene av denne dumme handlingen og si ok, dette ble skikkelig dumt. Jeg skulle ikke fiksa på photoet av deg. Forstår du ble lei deg, og jeg skal ikke gjøre det igjen. Bra du sier ifra. Vi vokser på det. Det hjelper ikke å si til TS at: hun skal le av det. hun skal tenke det var hyggelig gjort at hun overdriver at hun siden man kan lage karakterer i sims er det ikke en big deal at man kan tulle og ha det gøy i Photoshop så er ikke dette en big deal Men jeg forstår det er vondt å være en ansvarlig voksen person da som setter seg inn i konsekvenser av egen oppførsel, tar eierskap i sine egne feil osv osv.... Men man må vokse opp før eller senere. 1 1
lillevill Skrevet 13. juni 2024 #48 Skrevet 13. juni 2024 Queen19 skrev (46 minutter siden): Tenker at han har testet og tullet med noe som allerede har en interesse for, og på en veldig klønete måte så sa han som han sa, for å forsikre seg om at du ikke ble såret av resultatet. Jeg tenker det bare. var for å redde seg selv litt, for han VET han tråkka i salaten. Derfor sa han på forhånd på en måte at "hei, dette er på kanten, det sårer deg kanskje litt, men iikke bli lei deg, jeg er en idiot. Gan vil ikke risikere at han må stå ansvarlig for å ha såret TS, derfor kom han med den unnskyldningen FØRST. 1
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #49 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du framstår her veldig giftig; Du sier det er greit, når han spør, for å teste han i noe han ikke vet er en test engang, for så å være furt fordi han gjorde det, og du tror han lyver.. Du har mye å jobbe med - særlig ærlighet og respekt. Fysj. Anonymkode: 1cdd3...f83 Tror ikke han lyger og er heller ikke furt?
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #50 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du lyver til folk, for å teste om de avslører at du lyver på direkte spørsmål. Interessant væremåte. Må være slitsomt for de rundt deg å forholde seg til en løs kanon. Anonymkode: 1cdd3...f83 Ingen her løy tho? Jeg sa ikke det var greit for å teste han, jeg sa d var greit fordi jeg mente det og fordi jeg ville gi han rom til å ta valget selv??
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #51 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gammel er han? 15 år? Anonymkode: 0c57c...add 20
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #52 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her overreagerer du veldig. Bedre om han redigerte deg feit? Anonymkode: 2697e...ae3 Overreagerer jeg spurte om tankene til folk?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #53 Skrevet 13. juni 2024 1 hour ago, Navnløs og Anonym said: 20 Kleint. Anonymkode: 0c57c...add 1
lillevill Skrevet 13. juni 2024 #54 Skrevet 13. juni 2024 Navnløs og Anonym skrev (1 time siden): Overreagerer jeg spurte om tankene til folk? Ikke bry deg så mye om hva anonyme skriver her på fora. Saken er at Du, og fyren, følte BEGGE at dette ble feil. Han sa på forhånd ifra om det. Du overreagerer Ikke. Dere er begge veldig unge og han er sikkert veldig interessert i photo og edits. Han har massevis å lære om etikk men jeg forstår at han ikke kan dette ennå siden han er ferdig med ungdomsskolen og ikke har gått høyskole ennå. Dette med å fikse på kropp, lår,bryster,ansikt med filter, smoothe hudtekstur og alt det der, det er usunne ting man gjør for å se ut som "alle andre" og det er så pass alvorlig at det faktisk er en lov som sier at man så skrive at "bildet er redigert" Han har ikke lært dette ennå, men det vil han finne ut av. Men det beste er nok å si at hei kult at du vil eksperimentere med photo av meg og alt det der, men større pupper og mindre midje og glattere hud og sånn. det er ikke noe jeg føler at jeg trenger å fikse på, på bildene av meg. 1
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #55 Skrevet 13. juni 2024 lillevill skrev (1 time siden): Han har massevis å lære om etikk men jeg forstår at han ikke kan dette ennå siden han er ferdig med ungdomsskolen og ikke har gått høyskole ennå. Takk for fin tilbakemelding❤️ Han er 20 så han holder på m bachelor/studere
lillevill Skrevet 13. juni 2024 #56 Skrevet 13. juni 2024 Navnløs og Anonym skrev (15 minutter siden): Takk for fin tilbakemelding❤️ Han er 20 så han holder på m bachelor/studere Photo, da eller? grafisk design? Etikk er en del av studiet om det er et skikkelig kurs.
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #57 Skrevet 13. juni 2024 lillevill skrev (18 minutter siden): Photo, da eller? grafisk design? Etikk er en del av studiet om det er et skikkelig kurs. Huh nei han går bare vanlig sykepleien, han driver bare m dette på fritid innimellom
Sirah Skrevet 13. juni 2024 #58 Skrevet 13. juni 2024 Han satt bare å lekte seg med en app, dette hadde jeg ikke reagert på overhodet. Han spurte deg til og med først om det var greit for deg at han brukte et bilde av deg. Skulle sikkert se hvor langt han klarte å tøye redigerings-strikken og hva som var mulig å få til i appen 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #59 Skrevet 13. juni 2024 Han hadde lyst til å teste redigering av kvinnekropp med ferdige filtre. Og han redigerer et bilde av deg til å ligne mest mulig på et standard-redigert bilde. Jeg synes ikke det er et problem. Enn om han hadde redigert bare litt, sånn at du kunne trodd at han ønsket å forandre bare litt på deg? Eller om han hadde redigert en annen kvinne? Anonymkode: b723a...2ee
Navnløs og Anonym Skrevet 13. juni 2024 Forfatter #60 Skrevet 13. juni 2024 (endret) . Endret 13. juni 2024 av Navnløs og Anonym
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå