Gå til innhold

Reisen til normal BMI

Søtpotet

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (11 minutter siden):

Gratulerer med et fantastisk ukesresultat! :blomst:
Jeg er sikker på om du fortsetter slik du gjør så kommer du deg til både 69 og 68 om ikke alt for lenge! :klemmer:

Tusen takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det har vært en dårlig uke matmessig. To happenings og en generelt dårlig uke. Jeg sliter fortsatt med rester etter abort, og et sykehus som ikke tar handling. Synes det er utrolig tøft å stå i. 

Endret rytme i går, så satser på å se nedgang til uka! Har begynt å gå, og går 2 km raskt om dagen. Da blir jeg passe svett. Synes det har gitt resultater rundt magen - smalnet litt. Må ha noe å holde på med, så får prøve å dypdykke i vektnedgang. Leverer litt i mellomland mens dette med/etter aborten står på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei uff så kjipt at du ikke blir ordentlig ivaretatt! Snakket med fastlegen? Prøv å krev undersøkelse/hjelp via sykehuset... klag til overordnede osv. Det skal ikke være sånn når man går igjennom dette niks.gif.6df9d5a2a2f45d32df5cdcd93a52f1ad.gif

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Midjemål: 84,5 cm. Wow! Har glemt å måle midjemål. Har gått ned 11,5 cm rundt midjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig Søtpotet! Midjemål skal man ikke kimse av nei. Det må vel merkes på noen klær eller? :D

Hvordan går det ellers med deg? ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...