Søtpotet Skrevet 22. januar Forfatter #261 Del Skrevet 22. januar Gymfantomet skrev (9 timer siden): Jeg ville bare legge inn en hilsen for å si at du har gjort en kjempejobb med effektiv vektreduksjon (nesten grønne tall ukentlig, jo!) 👏 Det var trist å lese om graviditeten som ikke gikk bra. Håper det klaffer snart og at du har det bra i prosessen ❤️ Tusen takk!🥰 Det har vært gøy å ha et prosjekt med vektnedgangen, særlig å oppdatere her og følge med i andre dagbøker. Takk for det❤️ Holder meg opptatt med testing etter synkende hcg og økende lh, sånn at dagene går noe. Har egen prøvedagbok, men klarer ikke å linke til den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 22. januar Forfatter #262 Del Skrevet 22. januar 18.1: 74,8 kg 20.1: 74,2 kg -0,6 kg 21.1: 73,3 kg -0,9 kg 22.01: 72,8 kg -0,5 kg = -2,0 kg Mål for nå: 71-68 kg Startvekt juni-24: 90, kg Laveste vekt okt-24: 70,3 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. januar #263 Del Skrevet 22. januar Søtpotet skrev (17 timer siden): Takk for erfaringsdelingen. Jeg synes å ha sett en influenser som fikk eggløsningssprøyte (tror jeg det var), uten å ha prøvd i ett år, pga pcos. Får undersøke litt etter hvert. Nå må jeg komme meg tilbake til en slags syklus først kanskje. Husk at man også kan få hjelp privat. Mange tror at f.eks klinikker som Medicus o.l bare hjelper med IVF, men det stemmer jo ikke. De kan også hjelpe med mange mindre ting, slik som medisiner for å regulere syklus. Vi har fått masse hjelp via Medicus uten at IVF noen gang har vært et tema. Herlig nedgang - gøy å se at det tikker nedover Håper du kan få en fin helg selv om det blir utfordrende. Hvis du gruer deg til å si nei til alt, så prøv å gjør det litt enklere for deg selv. Kommer vinflaskene på bordet, så ta en hvit løgn om at du har litt hodepine og tenker vann kan være lurt i kveld. Mat må man jo ha, men ta mindre enn de andre og spis saaakte. Mer av grønnsaker og sånt tilbehør enn kanskje det mest fetende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 22. januar Forfatter #264 Del Skrevet 22. januar Amatariel skrev (3 timer siden): Husk at man også kan få hjelp privat. Mange tror at f.eks klinikker som Medicus o.l bare hjelper med IVF, men det stemmer jo ikke. De kan også hjelpe med mange mindre ting, slik som medisiner for å regulere syklus. Vi har fått masse hjelp via Medicus uten at IVF noen gang har vært et tema. Herlig nedgang - gøy å se at det tikker nedover Håper du kan få en fin helg selv om det blir utfordrende. Hvis du gruer deg til å si nei til alt, så prøv å gjør det litt enklere for deg selv. Kommer vinflaskene på bordet, så ta en hvit løgn om at du har litt hodepine og tenker vann kan være lurt i kveld. Mat må man jo ha, men ta mindre enn de andre og spis saaakte. Mer av grønnsaker og sånt tilbehør enn kanskje det mest fetende. Har lest litt på Medicus sine sider nå, og ser at de tilbyr forskjellige alternativer. Da er der bare å vente å se😊 Gode tips! Alkohol bør jeg uansett styre unna ja, er ikke heeelt emosjonelt bra ennå. Ja, får fylle på med kjøtt og grønt🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 22. januar Forfatter #265 Del Skrevet 22. januar Mat: 1 pakke Baby Bel, 1 knekkebrød med laksepålegg og suragurk, 2 stykker Kapteinens fylte og brokkoli, 2 poser rett i koppen tomatsuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 23. januar Forfatter #266 Del Skrevet 23. januar 18.1: 74,8 kg 20.1: 74,2 kg -0,6 kg 21.1: 73,3 kg -0,9 kg 22.01: 72,8 kg -0,5 kg 23.01: 72,8 kg = -2,0 kg Mål for nå: 71-68 kg Startvekt juni-24: 90, kg Laveste vekt okt-24: 70,3 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 23. januar Forfatter #267 Del Skrevet 23. januar Mat: 3 knekkebrød med laksepålegg og suragurk, 1 knekkebrød med 5 skiver skinke og en skive ost, halv kylling fra varmdisken med en brokkolisalat med en del olje, druer Sulten i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 24. januar Forfatter #268 Del Skrevet 24. januar 18.1: 74,8 kg 20.1: 74,2 kg -0,6 kg 21.1: 73,3 kg -0,9 kg 22.01: 72,8 kg -0,5 kg 23.01: 72,8 kg 24.01: 72,2 kg - 0,6 kg = -2,6 kg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 24. januar #269 Del Skrevet 24. januar Det tikker nedover! Bra jobbet 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 28. januar Forfatter #270 Del Skrevet 28. januar På hytteturen gikk alt etter planen frem til lørdag kveld😂 Da kom smågodt-skålen på bordet. Var ikke sjenert for det kaloririke resten av turen. I går ble det spontant middagsbesøk med god oppvarting, og i dag lunsjbesøk med boller😳 Må la kroppen stabilisere seg, veier meg ikke med alt dette😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå