Gå til innhold

Møtes for eksempel på hurtigruta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer om å kunne treffe folk f.eks. på hurtigruta der vi kan "gå løs på " hverandre. Hvordan får jeg til det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde hurtigruta bare var for pensjonister og asiatere? 

Blir enkelt å sile ut deltakere dersom du får noen med deg...!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes egne swingers-cruise i Karibien, hvor det er tilrettelagt for partreff og orgier. 

Skulle vært flua på veggen der...

Anonymkode: a7301...154

• Liker 1
Skrevet

Fullt mulig det...

Men med tanke på hvordan prisene har blitt på Hurtigruten så er det sannsynligvis billigere å ta Kiel Båten inkludert fly til Oslo, og antageligvis lettere å få til et treff der.

AnonymBruker
Skrevet
næmmenjøss skrev (10 timer siden):

Jeg drømmer om å kunne treffe folk f.eks. på hurtigruta der vi kan "gå løs på " hverandre. Hvordan får jeg til det? 

Få deg en kjæreste, og inviter på tur med hurtigruta.

Anonymkode: bc205...4bf

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, Numii said:

Trodde hurtigruta bare var for pensjonister og asiatere? 

Blir enkelt å sile ut deltakere dersom du får noen med deg...!

De fleste kvinnene her inne er jo ikke langt fra pensjonistalder. Det merker du på både holdninger og skriftspråket, og at alle referansene deres er fra 2005 og tilbake. 

Anonymkode: df13f...dbf

AnonymBruker
Skrevet

Hurtigruta-fetisj?

Anonymkode: 9495b...8d1

AnonymBruker
Skrevet
Stillalive skrev (3 timer siden):

Fullt mulig det...

Men med tanke på hvordan prisene har blitt på Hurtigruten så er det sannsynligvis billigere å ta Kiel Båten inkludert fly til Oslo, og antageligvis lettere å få til et treff der.

Enig + at jeg har god erfaring fra de mange Finland og Ålandsferjene som går fra Stockholm.  Mye lettere der, ofte danseband ombord. Et eldorado om man liker modne kvinner.

Anonymkode: bf1a1...61c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hurtigruta-fetisj?

Anonymkode: 9495b...8d1

Ts er kanskje markedssjefen?

Anonymkode: 0c5ee...b7f

AnonymBruker
Skrevet

Gå løs?

Anonymkode: 71b4e...149

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste kvinnene her inne er jo ikke langt fra pensjonistalder. Det merker du på både holdninger og skriftspråket, og at alle referansene deres er fra 2005 og tilbake. 

Anonymkode: df13f...dbf

Hadde inntrykk av at damene her stort sett er mødre med barn 0-20 år, med flest damer i alderen 30-50. 

Aner ikke om du siktet til meg, men føler meg heldigvis ikke truffet. Fortsatt alt for mange år igjen med jobbing. Men 2005 var jo et supert år da! Mye god musikk, og den tiden hvor "alle" ble med på fest...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...