Trolltunge Skrevet 13. juni 2024 #21 Skrevet 13. juni 2024 Det eneste positive ved å flytte er vel å få ryddet opp og kastet mye nødvendig, men det er også så mye styr, og dyrt, at det ikke er noe jeg gjør unødvendig. Vet vi antagelig bør bytte hus med leilighet etterhvert, men det er ingenting jeg ser frem til. Styret ved det er noe jeg gruer meg veldig til. Som voksen har jeg kun flyttet av nødvendighet. Samlivsbrudd, oppgradering av bolig grunnet behov for større bolig, enorm mistrivsel i ett nabolag og av hensyn til barn og videre skolegang siste gang. Kan ikke se noe nytte ved å flytte unødvendig.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #22 Skrevet 13. juni 2024 Fra jeg ble født til jeg fylte 19 så bodde jeg i samme bolig, med foreldrene mine. Etter at jeg flyttet for meg selv har jeg flytta en del. Jeg kommer frem til 8 flyttinger, men da har jeg ikke regnet med et par ganger hvor jeg var en snartur innom barndomshjemmet som en mellomlanding mellom to boliger. Så jeg har bodd i 8 ulike boliger de siste 20 årene. I nåværende bolig har jeg bodd i 8 år. Jeg har ingen umiddelbare flytteplaner, samtidig har jeg lyst på større bolig så det er ikke usannsynlig med nok en flytting. Nå har jeg jo barn, så det kompliserer det litt. Anonymkode: b4daf...181
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #23 Skrevet 13. juni 2024 Flytter ikke veldig ofte. Flyttet fra byen til gården som 3-åring. Da jeg giftet meg som 30-åring, flyttet jeg over til det andre huset på gården, men uten å bytte adresse. Her bor jeg fortsatt, og har tenkt å bo her livet ut, og det er kanskje 30-40 år til, med mindre jeg må på sykehjem på slutten. Anonymkode: e7479...840 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #24 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fra jeg ble født til jeg fylte 19 så bodde jeg i samme bolig, med foreldrene mine. Etter at jeg flyttet for meg selv har jeg flytta en del. Jeg kommer frem til 8 flyttinger, men da har jeg ikke regnet med et par ganger hvor jeg var en snartur innom barndomshjemmet som en mellomlanding mellom to boliger. Så jeg har bodd i 8 ulike boliger de siste 20 årene. I nåværende bolig har jeg bodd i 8 år. Jeg har ingen umiddelbare flytteplaner, samtidig har jeg lyst på større bolig så det er ikke usannsynlig med nok en flytting. Nå har jeg jo barn, så det kompliserer det litt. Anonymkode: b4daf...181 Har forresten aldri flyttet bare fordi jeg ønsket å flytte, det tror jeg er svært uvanlig. Det har vært pga studier, jobb, samboerforhold, samlivsbrudd og sist flyttet jeg fordi vi kjøpte egen bolig for første gang. Anonymkode: b4daf...181
micromaya Skrevet 13. juni 2024 #25 Skrevet 13. juni 2024 Flytter minst mulig, egentlig Bodde sånn omtrent 10 år på hvert av de to forrige stedene. Flyttet til ny leilighet for to år siden og tenker at jeg skal bli der i all overskuelig fremtid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå