Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du kjenner deg som en ungdom, kåt og forelsket, hva skjer med kroppen din og hodet ditt da? Plutselig tilbake flere tiår i tid...

M over 50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man vet jo det rent fysiske. Men hva får det deg til å føle. At du er tenåring igjen? Gamle minner som dukker opp?

Eller tenker du at det ikke passer seg for noen i sekstiårene for eksempel?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blitt megakåt i en alder av 42…det er nesten plagsomt til tider

er kvinne 

Anonymkode: a74c7...774

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er blitt megakåt i en alder av 42…det er nesten plagsomt til tider

er kvinne 

Litt blandet da? Godt, men ganske intenst?

AnonymBruker
Skrevet

Vet om eldre menn som er svært yre, men tror ikke de nødvendigvis linker dette til å gå tilbake i tid/føle seg så ung. De kan vel føle dette og være den alderen dem er?

Anonymkode: 0556b...326

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet om eldre menn som er svært yre, men tror ikke de nødvendigvis linker dette til å gå tilbake i tid/føle seg så ung. De kan vel føle dette og være den alderen dem er?

Det vil jeg nok tro går an ja.🙂 Og bra er vel det💕

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helt siden barneskolen vært kåt og er det fortsatt. Elsker sex og er veldig glad for å ha det sånn. Synes det er deilig, jeg. Og nyter den delen av livet til det fulle. 🥰 

K46

Anonymkode: c8102...afa

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har helt siden barneskolen vært kåt og er det fortsatt. Elsker sex og er veldig glad for å ha det sånn. Synes det er deilig, jeg. Og nyter den delen av livet til det fulle. 🥰 

K46

Anonymkode: c8102...afa

Så bra! Du er heldig 🙂❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er ikke kåtskapen og sexen, som får meg til å kjenne på en annen alder, men all fjasing, offentlig klining etc. Noen ganger er vi bare 17, andre dager trøtte og værsyke, og 90 år gamle. M56

Anonymkode: b21c9...1a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er like kåt som i tenårene, alltid vært. Mann 49. Kos like viktig som mat. 

Er i fysisk form som i 20årene og, og sterkere og mer fit. Er 49år, og 50 og 60åra blir morro! 35 års snowboard erfaring. 50-åra er ikke som før. 

Anonymkode: eed78...6d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er like kåt som i tenårene, alltid vært. Mann 49. Kos like viktig som mat. 

Er i fysisk form som i 20årene og, og sterkere og mer fit. Er 49år, og 50 og 60åra blir morro! 35 års snowboard erfaring. 50-åra er ikke som før. 

Anonymkode: eed78...6d1

Blir så glad av å lese sånt jeg:) 

• Liker 1
Skrevet

Er fortsatt kåt selv om jeg har passert 60, flott og føle at en lever

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

😬 Er 35 og har i grunn aldri kjent meg "kåt og yr" 😐

Anonymkode: b59df...5f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😬 Er 35 og har i grunn aldri kjent meg "kåt og yr" 😐

Vi er nok forskjellige der også. Noen føler mye, andre ikke. Men forelsket?😍

AnonymBruker
Skrevet
Kryneren skrev (5 minutter siden):

Vi er nok forskjellige der også. Noen føler mye, andre ikke. Men forelsket?😍

Aldri vært forelsket heller! 😅😭 Har hatt mange crush da, men det er bare vondt når man ikke får de, haha. Men det går heldigvis over også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri vært forelsket heller! 😅😭 Har hatt mange crush da, men det er bare vondt når man ikke får de, haha. Men det går heldigvis over også.

Ja jeg har jo også hatt noen sånne.  Det gjør vondt mens det står på,  men går jo over etter en stund  som du sier.

Skrevet

Det er den aller aller beste følelsen ❤️. Føler meg rusa rett og slett 😂. Så det er ikke spøk, og være meg når jeg er forelska 😂. Å ha godt humør er aldri feil da. Det smitter jo 👏👏👏.

• Hjerte 3
Skrevet
Irak skrev (2 timer siden):

Det er den aller aller beste følelsen ❤️. Føler meg rusa rett og slett 😂. Så det er ikke spøk, og være meg når jeg er forelska 😂. Å ha godt humør er aldri feil da. Det smitter jo 👏👏👏.

Ingen aldersgrense tror jeg 😍

• Hjerte 1
Skrevet
Kryneren skrev (1 time siden):

Ingen aldersgrense tror jeg 😍

Og godt humør er absolutt aldri feil nei😍

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke minner om en svunnen tid, men forelskelsen er en kjemisk reaksjon i hjernen. Vi har akkurat passert 1 år sammen og er fortsatt forelsket. Vi er klåfingret, kosete, nære, kåte, småfrekke og klar når som helst. 

Har mye og ofte sex, og kommer nok til å fortsette slik da vi begge har høy sexlyst. 

Vi har sex der vi vil og når vi vil, så lenge det ikke er til sjenanse for noen andre. 

Deilig å nyte hverandre 😍

Anonymkode: b3e40...aaa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...