anonymLala Skrevet 26. august #21 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 13.6.2024 den 15.20): Det kan hende du kan prøve de på Jernia? Det ligger og en video som viser hvordan de brukes. Jeg har problem med å få av barnesikringen selv og kan aldri tenke meg at verken 4 eller 6 åringen min hadde klart det. Jeg måtte ringe mannen første gang jeg skulle åpne vinduet 🙈 Anonymkode: d5745...aa3 Hei! Har du link til video? Fant den ikke ved søk
AnonymBruker Skrevet 28. august #22 Skrevet 28. august Vi har store vinduer på barnerommet til 3-åringen i 2. etasje som går fra gulv til tak og jeg stoler heller ikke på den innebygde sikringen i vinduet og har samme bekymring som deg. Vi satte rett og slett opp en sånn trappegegrind i vinduskarmen, og bruker kun det ene vinduet til lufting. Muligens vi må sette opp en i det andre også nå når han er stor nok til å åpne vinduet selv. Det er enkelt for oss voksne å åpne grinden i tilfelle brann. Anonymkode: 70c35...86b
AnonymBruker Skrevet 28. august #23 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 13.22): Tusen takk, kjøper nok de 😊 Det er så fælt når man blir så redd. Vi bruker fortsatt babycall, men jeg våkner ikke opp av at han står opp på natten om han ikke skriker. Låser soveromsdøren, for han går også ut av rommet og låser seg ut hoveddøren. Jeg ser for meg at han klatrer over grinden og faller ned trappen, så derfor låser vi døren hans. Jeg tror mye bedrer seg med alder og språk, men han er så utrolig utforskende og flink å finne løsninger, pluss en god dose dårlig impulskontroll sånn som din. Anonymkode: 237c2...bf7 Sove på madrass på gulvet på rommet hans? Høres jo ikke ut som om det kun er vinduet som er problemet Anonymkode: 2786c...bae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå