Gå til innhold

Klassiske persienner fint eller stygt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i ferd med å hive ut persiennene og sette på lysfiltrerende sandvedel fra Ikea i stedet. Jeg trenger dem for å hindre innsyn og trodde at det ville bli finere med mer dagslys inn. 

Men nå som jeg har fått opp screengardinen så blir jeg veldig i tvil. 

Persiennene ser mer klassiske ut og ser finere ut om kvelden vil jeg si. 

Men problemet med persiennene er at de går litt for langt ned når de er oppe slik at de dekker litt av de øverste rutene på vinduet (er sånn gammelt vindu med 3 små ruter på hver dør). 

Er klassiske persienner stygt eller fint?

Anonymkode: 7fd31...d91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler. Kommer an på. Hba du liker. Vi har det på noen vindu, andre ikke.

Anonymkode: c1a8b...19f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg var i ferd med å hive ut persiennene og sette på lysfiltrerende sandvedel fra Ikea i stedet. Jeg trenger dem for å hindre innsyn og trodde at det ville bli finere med mer dagslys inn. 

Men nå som jeg har fått opp screengardinen så blir jeg veldig i tvil. 

Persiennene ser mer klassiske ut og ser finere ut om kvelden vil jeg si. 

Men problemet med persiennene er at de går litt for langt ned når de er oppe slik at de dekker litt av de øverste rutene på vinduet (er sånn gammelt vindu med 3 små ruter på hver dør). 

Er klassiske persienner stygt eller fint?

Anonymkode: 7fd31...d91

Mine persienne i aluminium dekker ikke noe av vinduet når de er helt oppe. Er dine i tre eller veldig lange?

Om jeg må velge mellom rullgardin og persienner hadde jeg valgt persienne da jeg kan regulere hvor mye lys/innsyn jeg vil ha.

Anonymkode: 93461...376

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler rullegardin blir fort litt «soverom». Hadde nok  valgt liftgardiner eller doble vanlige gardiner til et klassisk krysspost vindu.

Anonymkode: 37d1e...dad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...