AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Skrevet 11. juni 2024 Startet i ny jobb forrige mandag. Hva skjer om jeg er syk i morgen eller fredag? Leser at man må ha vært ansatt 2 måneder for å bruke egenmelding. Ringer jeg til lege for å få sykemelding? Har jeg i det hele tatt rett på sykepenger? Hilsen stresset mamma. Anonymkode: fd651...2cc
C-girl Skrevet 11. juni 2024 #2 Skrevet 11. juni 2024 Du må ringe legen og få sykemelding, i tillegg ringe jobben og si fra at du er syk.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Skrevet 11. juni 2024 C-girl skrev (1 minutt siden): Du må ringe legen og få sykemelding, i tillegg ringe jobben og si fra at du er syk. Takk for svar. Klarte til slutt å google meg til at jeg har rett på sykepenger. Håper jeg holder meg frisk. Anonymkode: fd651...2cc
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #4 Skrevet 11. juni 2024 Da ringer du legekontoret med en gang kontoret åpner og ber om akutt time pga sykmelding. Ikke ringe kl 14 eller uken etter. Nav har blitt strenge på dette nå. Krever oppmøte og kontakt med lege samme dag Anonymkode: af266...eff
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #5 Skrevet 11. juni 2024 Du får sykepenger fra nav så lenge du gikk fra en jobb til en annen. Anonymkode: c84d2...2d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå