Gå til innhold

Hva gjør dere i ventetiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 30 og er så utålmodig på å få møte min lille magebeboer! Så hva gjør/gjorde dere andre i ventetiden for å få tiden til å gå litt fortere? Foreløpig består livet av jobb og deretter sofaen da jeg er helt utslitt etter en arbeidsdag😅

Anonymkode: ac7a7...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brodering og Netflix

Anonymkode: 1805d...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Gled deg til de siste ukene, sier jeg bare😅 Her er rolig tempo akseptert. Forsøker å lese, ringe/treffe venner (i moderat mengde for ikke å bli sliten), se lettfordøyelige tv-serier og gå rolige turer. Kjedelig, men fint nok 

Anonymkode: 06474...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i hagen, fartet rundt på besøk, ordnet hjemme, nøt siste rest av fritt liv!

Anonymkode: d90ce...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjorde det jeg gjorde til vanlig, med unntak av litt tilpasninger grunnet utmattelse og bekkenproblemer (hvilte mye og fikk ikke vært særlig aktiv på søutten). Ble en del serietitting da. 

Anonymkode: 74f3a...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er i uke 30 og er så utålmodig på å få møte min lille magebeboer! Så hva gjør/gjorde dere andre i ventetiden for å få tiden til å gå litt fortere? Foreløpig består livet av jobb og deretter sofaen da jeg er helt utslitt etter en arbeidsdag😅

Anonymkode: ac7a7...77a

Er 100% sykemeldt. Tiden består av hvile, sove, tvserier, handletur, ordne lett hjemme. Føles ikke som et liv, jeg er vant til å ha ganske høyt tempo. 

Anonymkode: a7c4f...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er gravid med nr 2. Ventetiden brukes til å nyte hvert eneste sekund av stillhet og ro, nyte det å legge meg i min egen seng når jeg vil, nyter å ligge i senga hele natten uten noen tett inntil, nyter å dusje alene.. nyter det meste😂 

(Nr 1. var klistemerke-kolikk-barn)

Anonymkode: 3a80d...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...