AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Skrevet 11. juni 2024 Hei. Jeg tar voltaren stikkpiller som smertestillende for smerter i halsen. Jeg skal på avslutnings fest i dag og lurte på om det går greit å blande dette. Alkohol og voltaren. Søkte på nettet men fikk lite svar Noen som vet noe om dette? Anonymkode: a0e67...715
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #2 Skrevet 11. juni 2024 Det går helt fint. Man skal jo aldri blande alkohol og smertestillende men har gjort dette selv en del ganger. Ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: 27848...bd0
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #3 Skrevet 11. juni 2024 Voltaren og alkohol har jeg selv hatt i helgen som var. Anonymkode: 27848...bd0
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #5 Skrevet 11. juni 2024 Du har så sterke smerter i halsen at du må ta stikkpiller rektalt, og allikevel tenker du å drikke? Dette er en god anledning til å få kjenne på voksenlivet, du avstår fra alkohol. Anonymkode: 719d3...e5c
anonymbruker56 Skrevet 11. juni 2024 #6 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har så sterke smerter i halsen at du må ta stikkpiller rektalt, og allikevel tenker du å drikke? Dette er en god anledning til å få kjenne på voksenlivet, du avstår fra alkohol. Anonymkode: 719d3...e5c Jeg tar stikkpillene fordi jeg kaster opp av de man svelger. Ikke fordi jeg ikke klarer å svelge.
Macro Skrevet 11. juni 2024 #7 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har så sterke smerter i halsen at du må ta stikkpiller rektalt, og allikevel tenker du å drikke? Dette er en god anledning til å få kjenne på voksenlivet, du avstår fra alkohol. Anonymkode: 719d3...e5c 🏆 Vær så god, premie for imponerende ubrukelig svar. TS, det går fint an å kombinere. Kos deg på avslutning😊 1
Perelandra Skrevet 11. juni 2024 #8 Skrevet 11. juni 2024 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg