AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #101 Del Skrevet 18. juni 2024 Skulle til å spørre hvorfor de slemme gutta alltid vinner, men så var det offside på Ronaldo 😂 Anonymkode: 5afee...15e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #102 Del Skrevet 18. juni 2024 Kjetil E skrev (18 minutter siden): Og Tyrkia - Georgia er utvilsomt mesterskapets beste og morsomste kamp så langt. Den var heftig. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Enig, og den jeg hadde minst forventninger til på forhånd. Anonymkode: 5afee...15e Åh? Hva skjedde der? 😀 Anonymkode: 171de...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #103 Del Skrevet 18. juni 2024 Så bra at det var offside! Anonymkode: 171de...91f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #104 Del Skrevet 18. juni 2024 Nei og atter nei. Anonymkode: 5afee...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 18. juni 2024 #105 Del Skrevet 18. juni 2024 HÆLVETES fobanna dommerdritt. Det VAR frispark til Tsjekkia men i stedet lar du ballen gå og lar Portugal score. Faens til dommermakkverk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #106 Del Skrevet 18. juni 2024 FØCK! Føckings Portugal! 😡 Anonymkode: 171de...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 18. juni 2024 #107 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Åh? Hva skjedde der? 😀 Anonymkode: 171de...91f Vannvittig kamp som virkelig levde og hvor georgierne virkelig ble de store heltene. De sendte keeperen og opp i anngrep i sluttminuttene. Herlig match. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 18. juni 2024 #108 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): FØCK! Føckings Portugal! 😡 Anonymkode: 171de...91f Føkings dommerdritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #109 Del Skrevet 18. juni 2024 Da blir dessverre min kommentar om at de slemme gutta alltid vinner stående, også denne gangen. Anonymkode: 5afee...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #110 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da blir dessverre min kommentar om at de slemme gutta alltid vinner stående, også denne gangen. Anonymkode: 5afee...15e Heier på Tyrkia på lørdag. Føck Portugal! Anonymkode: 171de...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #111 Del Skrevet 18. juni 2024 Just now, AnonymBruker said: Heier på Tyrkia på lørdag. Føck Portugal! Anonymkode: 171de...91f Det er ikke Portugal i seg selv for min del, men Ronaldo. Og ser jeg ikke er alene 😅 Anonymkode: 5afee...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #112 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke Portugal i seg selv for min del, men Ronaldo. Og ser jeg ikke er alene 😅 Anonymkode: 5afee...15e Ja, spesielt han. Han irriterer vettet av meg. Anonymkode: 171de...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RealistiskDot Skrevet 18. juni 2024 #113 Del Skrevet 18. juni 2024 Tyrkia vs Georgia var intenst og veldig spennende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. juni 2024 #114 Del Skrevet 19. juni 2024 Jeg liker Ronaldo, han er en fantastisk fotballspiller, ikke like god som før naturlig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #115 Del Skrevet 19. juni 2024 Hva er greia med "åååå å å å ååå" (dere som har sett noe EM skjønner hvilken sang jeg mener), er det en landslagssupporter-/EM-greie? Synes det er den som dominerer etter scoring uansett hvilken kamp der er, eller hvilket lag som scorer. Får nesten følelsen av at den spilles av fra en sånn god gammeldags sitcom-publikumsappkausboks 😂 Anonymkode: b0590...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #116 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er greia med "åååå å å å ååå" (dere som har sett noe EM skjønner hvilken sang jeg mener), er det en landslagssupporter-/EM-greie? Synes det er den som dominerer etter scoring uansett hvilken kamp der er, eller hvilket lag som scorer. Får nesten følelsen av at den spilles av fra en sånn god gammeldags sitcom-publikumsappkausboks 😂 Anonymkode: b0590...34d Du tenker på "Seven Nation Army" av The White Stripes som avspilles etter scoring. Sangen er ment å spre gromstemning på stadionen men har begynt å bli så oppbrukt at folk begynner å bli lei. Sangen ble tidlig en stadionchant pga sin universelle appell, men arrangørene av sportsevenementer glemmer at man må fornye seg for å beholde gromstemning, så nå føles det bare som de spiller en irriterende sang når noen scorer. Anonymkode: fcbc8...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #117 Del Skrevet 19. juni 2024 Tyrkia - Georgia var desidert den morsomste kampen hittil, for ei som alltid heier på underdogs, så ble Georgia en ny favoritt. Både jeg og samboeren var enig i at det var en veldig bra kamp. Portugal - Tsjekkia var bare ekstremt frustrerende, alltid kjipt når kampbildet preges av dårlig dømming. Anonymkode: e1269...4cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #118 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du tenker på "Seven Nation Army" av The White Stripes som avspilles etter scoring. Sangen er ment å spre gromstemning på stadionen men har begynt å bli så oppbrukt at folk begynner å bli lei. Sangen ble tidlig en stadionchant pga sin universelle appell, men arrangørene av sportsevenementer glemmer at man må fornye seg for å beholde gromstemning, så nå føles det bare som de spiller en irriterende sang når noen scorer. Anonymkode: fcbc8...1aa Ahh, så den spilles faktisk av, ja. Det er jo en kjent sang, så jeg har tydeligvis sett for lite på EM tidligere ettersom jeg ikke har fått med meg dette 😅 Som fotballsupporter selv, så tror jeg ikke jeg hadde giddet å synge på samme sang etter scoring, som det motstanderlagets supportere synger etter scoring... Anonymkode: b0590...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 19. juni 2024 #119 Del Skrevet 19. juni 2024 (endret) Kroatia skuffer greide bare 2-2 mot Albania Både Tyskland og Sveits kan gå videre til neste runde i dag om de vinner sine kamper. Endret 19. juni 2024 av Odhrán Ó Máille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 19. juni 2024 #120 Del Skrevet 19. juni 2024 Skottland ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå