AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #1 Skrevet 11. juni 2024 Hvor har de de beste legene i vestfold? tenker da sandefjord eller larvik. har lege i 2 etasje sandefjord og hører det er mye problemer med de. Får litt angst av det. Og mye negativ rating på google. Anonymkode: 1ca74...742
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #2 Skrevet 11. juni 2024 Fastlege du mener? Og god på hva? Anonymkode: e3868...45e
Belima Skrevet 11. juni 2024 #3 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvor har de de beste legene i vestfold? tenker da sandefjord eller larvik. har lege i 2 etasje sandefjord og hører det er mye problemer med de. Får litt angst av det. Og mye negativ rating på google. Anonymkode: 1ca74...742 Det er mye opp til deg som pasient å få et godt forhold til legen din. Mange som skriver negativt, er pasienter som ofte ikke får de medisinene de ønsker seg og mange tror at leger kan trylle bort alt som plager en. Får en plager, så er det oftest ikke mulig å bli helt symptomfri. Er selv kronisk syk og vet at mesteparten av plagene er noe jeg må leve med. Legen min gjør så godt han kan, men allikevel så har jeg plager 24/7. Det må en bare godta og gjøre det beste ut av. Viktig å snakke godt med legen din og si/spørre hva du kan forvente fremover.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #4 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fastlege du mener? Og god på hva? Anonymkode: e3868...45e Om de er flinke Anonymkode: 1ca74...742
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #5 Skrevet 11. juni 2024 Jeg er veldig fornøyd med min fastlege i Vestfold, men hun er verken i Sandefjord eller Larvik. Har inntrykk av at hele legesenteret der er dyktige, og de er raske med henvisninger, legeattester og tar pasientene på alvor. Anonymkode: 12dd9...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå