newman01 Skrevet 11. juni 2024 #21 Skrevet 11. juni 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Er Bulder bank en sparebank eller forretningsbank? Vet at de opererer under bankkonsesjonen til Sparebanken Vest, men utover det har jeg ikke inntrykk av at de driver sparebankvirksomhet? I tillegg gir de utbytte omtrent som en forretningsbank. Jeg er forvirra, kommer ikke til å skifte til Bulder før det kommer tydelig nok fram. Anonymkode: e135c...b4a Hovedkontoret ser slik ut, og kalles på folkemunne Bank of Evil. Tenk å gi utbytte til de som bruker banken, og ikke bare til eierne… Ren ondskap alt sammen
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #22 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sliter med en del buggs i appen, men bortsett fra det så er jeg fornøyd. Anonymkode: e8c73...1c3 Skulle si det samme. Appen er ikke optimal, mye kluss, og småtterier. Eks. Når man betaler noe så tar det laang tid før det registreres ordentlig. Det står bare «betaling -Xxxxkr» lenge, men dette er jo informasjon de har. I andre banker står det «reservert Telia xxxkr» osv. Er heller ikke så glad i «historikk/fremover» funksjonen, foretrekker igjen slik Sbanken gjør det. De har budsjettsfunksjon, men faste betalinger, abonnement osv kan jeg ikke fast legge til en kategori, men må manuelt endre hver eneste gang. Ruter la seg under «tog» en stund og jeg måtte endre hver eneste transaksjon til «offentlig transport», andre banker har en «endre alle liknende transaksjoner til denne kategorien»-funksjon. Som er nyttig. Hvis ting ikke blir kategorisert riktig så er jo funksjonen ubrukelig. Jeg har fastrentelån hos sbanken (må vente til det går ut før jeg kan flytte det), så hver mnd har jeg en fast overføring til sbanken, men kan ikke legge det til automatisk i «boliglån» kategorien. og det er bare de to tingene jeg kommer på i det siste. Har hatt mange «små» irritasjoner. Flyttet bare til dem fordi DNB ødela Sbanken og jeg bruker apple pay. Anonymkode: 4fdd7...a63
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #24 Skrevet 12. juni 2024 Frezia skrev (3 timer siden): Bulder bank? Det stemmer. Anonymkode: 9c3a5...20e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #25 Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sliter med en del buggs i appen, men bortsett fra det så er jeg fornøyd. Anonymkode: e8c73...1c3 Jaha? Hvilke da? Jeg opplever ikke noe. Synes appen er temmelig enkel og intuitv. Det jeg ikke liker, er at disse forslagene til fastee betalinger ikke kan fjernes, og jeg kan ikke bestemme tidsintervallet på 'penger å bruker' (saldo minus utgående). Fikk også utbytte på 400 kr, selv uten å ha lån. Kun ett par brukskontoer uten altfor høy saldo. Anonymkode: 71045...d83
Fortunatus Skrevet 12. juni 2024 #26 Skrevet 12. juni 2024 Vi måtte gå bort fra bulder bank da de ikke tilbyr finansineringsbevis eller mellomfinansiering. I tillegg fikk vi bedre lånetilbud i en annen bank.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #27 Skrevet 12. juni 2024 Veldig fornøyd. God rente på under 50% belåningsgrad. Noen tusen i utbytte. Anonymkode: b36ff...fd4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #28 Skrevet 12. juni 2024 Fortunatus skrev (11 timer siden): Vi måtte gå bort fra bulder bank da de ikke tilbyr finansineringsbevis eller mellomfinansiering. I tillegg fikk vi bedre lånetilbud i en annen bank. De har mellomfinansiering. At de ikke har finansieringsbevis var nytt for meg, men det er jo dumt. Jeg er fornøyd med Bulder, men har ganske enkelt kundeforhold, med huslån, sparekonto og to brukskontoer. Etter at de fikk utenlandsbetaling tenker jeg å avslutte hele kundeforholdet mitt til DnB. Anonymkode: abdcc...a40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå