Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et godt inntrykk av bulder bank og liker at det kun er på nett. Virker som gode løsninger, så vurderer å flytte over lån og bank til de. Er du fornøyd med bulder?

Anonymkode: bef70...27b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker som en forholdsvis kjedelig bank.

Anonymkode: 9c3a5...20e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du vet ikke med andre ord...

Anonymkode: bef70...27b

Skrevet

Jeg har hatt boliglånet mitt der + en sparekonto i to og et halvt år nå, og har ingenting å utsette på dem. Det er en fin bank, som kun har app-løsning på mobil. Har ikke bruk for noe mer heller, og det har fungert fint.

De gir god rente på boliglånet ut i fra hvor høy/lav belåningsgrad man har, helt automatisk, og man slipper å drive og ringe banken og mase og forhandle om denne renten.

På sparekontoen settes rentene man tjener på sparepengene inn på kontoen en gang i MND, og ikke en gang i året som mange banker gjør. Veldig greit, synes jeg.

Alt i alt er jeg fornøyd med Bulder Bank, ja! 👌

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke ha oss som kunde da vi eier et hus i "distrikt".

Anonymkode: 136b0...1f4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bruks- og sparekonto i bulder. Er godt fornøyd. De svarer også raskt på kundeservice. Har boliglån i SPK, men de vil ikke gi meg noe tilbud da jeg noe på landet. 

Anonymkode: 71045...d83

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vil ikke ha oss som kunde da vi eier et hus i "distrikt".

Anonymkode: 136b0...1f4

Selvsagt vil de ha dere som kunde, men dere får bare ikke boliglån der. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Underholdningsbanken er bedre? Aldri tenkt på at en bank kan være kjedelig. Uoversiktlig, dyr, irriterende og teknisk dårlig er ting jeg har tenker på når jeg velger bank. Ikke at det er negativt at den er kjedelig. 

Men den er blant de minst kjedelige jeg veit om. En del morsomme kommentarer inni appen. Som "opplev magien når legger til lønnskonto" 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette må du nesten utdype.

Anonymkode: 6b6a5...38f

AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra. Konkurransedyktige vilkår, enkelt i bruk, og kjempegod kundeservice. Hatt dem i flere år nå. 

Anonymkode: 4efc2...89c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjedelig? Hvilken bank er IKKE kjedelig? 

AnonymBruker
Skrevet

Banken er en fuckings robot.

Bank, bank.. ingen hjemme.

Så nei!!

Anonymkode: 2fb24...674

AnonymBruker
Skrevet

Har boliglånet der, vi flyttet ganske nylig. Godt fornøyd så langt. 

Anonymkode: 6a0b8...700

Skrevet

Har vært kunde i Bulder Bank i mange år, og er kjempefornøyd! Har fått god service hver gang det har vært behov for det - de hjalp meg for eksempel med mellomfinansiering før de egentlig hadde en løsning på plass for dette. Jeg jobber selv i (en annen) bank, men holder meg til Bulder. I mine øyne den minst kjedelige banken, så jeg forstår ikke helt argumentet tidligere i tråden her.

AnonymBruker
Skrevet

Bra på boliglån, men ganske dårlig på sparekonto med høyrente..... Take your pick

Anonymkode: b0d7d...2a0

AnonymBruker
Skrevet

Bulder er vel den minst «kjedelige» banken. Hvilke andre banker gir opptil flere tusen i året i kundeutbytte?

Anonymkode: 7d48d...66d

AnonymBruker
Skrevet

Er fornøyd med Bulder og har rammelån der med medlåntaker. Noen som vet om de sier opp avtalen om medlåntaker skulle falle fra? Jeg håper inderlig ikke det skjer men vi er middelaldrende og man vet jo aldri. Jeg har veldig lav inntekt men er nøysom og klarer fint betjene lånet alene .

Anonymkode: 2d9a4...df1

AnonymBruker
Skrevet

Er Bulder bank en sparebank eller forretningsbank? Vet at de opererer under bankkonsesjonen til Sparebanken Vest, men utover det har jeg ikke inntrykk av at de driver sparebankvirksomhet? I tillegg gir de utbytte omtrent som en forretningsbank. Jeg er forvirra, kommer ikke til å skifte til Bulder før det kommer tydelig nok fram.

Anonymkode: e135c...b4a

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Bulder til lønnskonto, bufferkonto (sparekonto), fondssparing og lån. Kjempefornøyd! Har kommet mange nye funksjoner de siste årene, og flere på road map. Tusenlappene i utbytte årlig går rett tilbake som nedbetaling på lån. Tommel opp!

Anonymkode: 20563...5fa

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med en del buggs i appen, men bortsett fra det så er jeg fornøyd.

Anonymkode: e8c73...1c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...