Gå til innhold

Kan man bli for våt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kjæreste blir utrolig våt. Der plasker det ved fingring og om hun rir meg renner det nedover ballene mine. Hun har følt litt på det at jeg kanskje syntes det er usexy. Men har sakt hva jeg mener om det, så hun er veldig komfortabel med det nå. Jeg bare digger at hun blir så våt. Det å gå ned å sleike henne er jo så deilig med all den deilige saften hennes.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 8.25):

Jeg ble veldig våt sist jeg hadde sex (mere en normalt), opplevde dette noen ganger da jeg var yngre også. Men er det sånn at man kan bli for våt? Eller syns du det er veldig deilig? 

Anonymkode: 13385...b32

Det ER veldig deilig. Kjæresten min (hun er 42, jeg er 46, om det har noen betydning) blir utrolig våt når jeg tar henne i misjonær. Da slapper hun best av, og får noen utrolige våte serieorgasmer 🫠

Anonymkode: f4ca3...e8f

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel smak og behag, men jeg (mann) synes ikke det kan bli for vått.

For min del handler det ikke om friksjon egentlig. For hennes del handler det nok mer om vinkelen, det vil si at jeg presser roten av penis litt oppover så klitoris blir stimulert. Klitoris er jo rett i overkant av åpningen når vagina er fylt opp av en penis. Klitten trenger ikke friksjon. Mer press og at det sklir litt.

Jeg er ganske konkret, men hvorfor ikke dele noen konkrete tips? Kanskje det funker for flere.

Anonymkode: c86c2...c34

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bli plaskvåt, mannen elsker det. Noen ganger hemmer det friksjon, men sjelden han ikke kommer pga det.

Anonymkode: ca729...610

Gjest Sjarmør
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 8.25):

Jeg ble veldig våt sist jeg hadde sex (mere en normalt), opplevde dette noen ganger da jeg var yngre også. Men er det sånn at man kan bli for våt? Eller syns du det er veldig deilig? 

Anonymkode: 13385...b32

Endret av Sjarmør
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan bli for vått. For oss som ikke har de største kukene så kan det gå ut over følelsen. 

Squirt er ikke noe stort problem. Ofte er morgensex verre, med en blanding av fittesaft, utflod og rester av gårdagens sæd. Da kan det bli nødvendig og dra av den verste sleipa av og til.  

Anonymkode: 29f68...3b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det kan bli for vått. For oss som ikke har de største kukene så kan det gå ut over følelsen. 

Squirt er ikke noe stort problem. Ofte er morgensex verre, med en blanding av fittesaft, utflod og rester av gårdagens sæd. Da kan det bli nødvendig og dra av den verste sleipa av og til.  

Anonymkode: 29f68...3b3

Ta frem nalen og skrape det verste ned mot sluket? 😛

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at det har blitt for vått, og jeg kan ikke se for meg at det skulle kunne bli det heller. Hittil har det vært jo våtere, jo bedre. Har aldri opplevd problem med at de skulle bli mangel på friksjon. Men et samleie er mer enn bare direkte friksjon når man glir inn og ut. Det er varmen, det er presset, det følelsen av fukt, det presset mot rota ... og ikke minst følelsen av den andre er så kåt så kåt.

God sex skal være litt sølete og det er veldig positivt at det er litt fra henne også. Elsker følelsen, lukten, smaken og jeg er ikke mer voksen enn at jeg tolker en plaskvåt fitte som en kåt fitte som vil ha meg. Kvinner kan ta en knallhard pikk som et kompliment og tegn på lyst ... fittesaft som renner er det vi menn tar som kompliment i retur.

En slags kvinnelig variant av 'cream pie' ?

Det hadde jo vært festlig om fitta blei så våt at hun ble tørst 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...