AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #21 Skrevet 11. juni 2024 Har faktisk ikke tenkt på det før nå, men etter vaksine fikk jeg trøbbel med stoffskifte. Jeg har lavt stoffskifte, men det har vært stabilt i mange år - til jeg tok vaksinen. Etter vaksine nr 3 gikk jeg opp 10 kg i løpet av 6 mnd, og jeg har bare ikke skjønt hvorfor dette skjer! Tro om det er flere som har opplevd vektoppgang grunnet vaksine? Anonymkode: 502fe...ed3 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #22 Skrevet 11. juni 2024 Ei venninne fikk veldig problemer etter vaksinene med menstruasjon og syklus, hun gikk opp en 10-15kg men det var pga hevelese pga hormoner. Hun hadde alltid vann i kroppen og endte opp på medisin. Anonymkode: 65731...040 1
absinthia Skrevet 11. juni 2024 #23 Skrevet 11. juni 2024 Luksusbia skrev (9 timer siden): Akkurat det synes jeg bar merkelig også. Er jo bare fire år siden korona, og hvis ts tok tre vaksiner i 2021-22, og alltid har kunnet spise uten å legge på seg? Ingen går opp 15 kg og er feit helt plutselig. La oss si hun veide 65 kg da hun tok første vaksine og nå 80 kg bare 2 år senere. Uansett er det ikke bare lett å få i seg 105000 kalorier mer enn man trenger på så kort tid. Nå kan hun jo føle seg feit da. Men har hørtav en fetter at han la på seg 10 kg under korona. Men han hadde også sluttet å røyke, så da spiste han mye snop. Uansett kan ts spise litt mindre og gå ned de kiloene igjen. Det er kjempelett å få i seg 105000 kalorier ekstra på så kort tid, - det tilsvarer kanskje sånn omtrent 130-140 kalorier ekstra pr dag og tilsvarer mindre enn 30 gram melkesjokolade ekstra pr dag, 2,5 skive salami ekstra pr dag eller 2,5 dl sjokolademelk ekstra. Ikke mye altså, men gir resultater på sikt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #24 Skrevet 11. juni 2024 Har mista tellinga på hvor mange boostere jeg har, men det har i hvert fall ikke påvirket helsa på noen måte. Har aldri vært smittet heller da, kan det være viruset som er synderen og ikke vaksina? 🤔 Anonymkode: 02c6d...d5d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #25 Skrevet 11. juni 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er på ingen måte motstander av vaksiner. Derfor tok jeg alle i rekken under pandemien. Jeg har ikke noe bevis i det jeg nå sier.. men etter å kunne spist hva jeg vil hele livet og vært tynn som en strek er jeg nå 15 kg tyngre. Ingen endring i livsstil. Jeg er ikke gammel nok til overgangsalder, som kommer svært sent i begge sider av min slekt. Jeg er mildt sagt i sjokk over å vektoppgangen. Jeg må nå passe meg, likevel bare øker vekten. Ellers er helsen ok. Anonymkode: fce22...609 Nei. Du ble ikke feit av vaksinen. Du ble feit fordi corona nedstengingen gjorde deg (og de fleste andre) mye mer passive. Anonymkode: 64106...572
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #26 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det blir litt det samme som å skylde depresjoner og angst hos barn på pandemien. Ingen vet. Det der gir jo faktisk litt mening, da, Mennesker er sosiale, spesielt barn og unge, så det vil jo bli problemer for mange når muligheten for å være sosial blir kraftig begrenset. Men å bli tjukk etter vaksinen er mest sannsynlig bare at man spiser mer og har utviklet en livsstil hvor man ikke brenner like mange kalorier. Er ikke sikkert man tenker så mye over det heller når det er en endring over 2-3 år. Anonymkode: 6fb79...626
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #27 Skrevet 11. juni 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er på ingen måte motstander av vaksiner. Derfor tok jeg alle i rekken under pandemien. Jeg har ikke noe bevis i det jeg nå sier.. men etter å kunne spist hva jeg vil hele livet og vært tynn som en strek er jeg nå 15 kg tyngre. Ingen endring i livsstil. Jeg er ikke gammel nok til overgangsalder, som kommer svært sent i begge sider av min slekt. Jeg er mildt sagt i sjokk over å vektoppgangen. Jeg må nå passe meg, likevel bare øker vekten. Ellers er helsen ok. Anonymkode: fce22...609 Forbrenningen går jo ned med alderen. Man må passe på hva man spiser Anonymkode: 6af60...e83
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #28 Skrevet 11. juni 2024 Enkelte av svarene her går utrolig fort på ts i tonen "doh hvor dum er du, du har selv blitt feit, vaksinene gjorde ingenting". Som jeg skrev om venninnen min som ble hormonelt dårlig rett etterpå og måtte ta vanndrivende medisiner lenge, vaksinene var faktisk ikke bivirkninger fri selv om hele verdens nettforum og også kvinneguiden ville ha det slik. Man fikk ikke poste om negative bivirkninger og opplevelser her på forumet før det ble slettet, for det skulle vel ikke skremme noen fra å ikke ville vaksinere seg. Det er veldig godt om det ikke rammet noen av dere som skriver her, men at det var og er tilfeller av folk som har fått livet forandret etter vaksinene, kan man bare anerkjenne med en gang i stede for å dømme folk og se ned på de. De var ikke en hellig løsning på alt, bare. Anonymkode: 65731...040 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå