Gå til innhold

Sammen med kvinne. Savner penis😭

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg elsker mannekropper, men foretrekker kvinner som mennesker.  Så da har man menn til sex og kvinner til alt annet. 

Anonymkode: 56184...960

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ble sammen med ei jente. Alltid vært sammen med menn før. Vi får ikke til det intime. Og jeg har sluttet å bli kåt når vi skal være intime. Jeg kjenner det i underlivet når jeg tenker på enkelte menn, særlig da jeg har eggløsning. Dette har blitt såpass frustrerende at jeg vurderer å gå. Jeg har virkelig prøvd å bli komfortabel med den sexen vi har. Men det er nesten så jeg føler at kroppen forteller meg at det er mann jeg skal ha, ikke kvinne. Høres dette sannsynlig ut?Hva gjør jeg?

Anonymkode: 61a1a...ec4

Er det bare sex med menn du savner?
Hva med forholdet da? Hva føler du for hun du er sammen med?

Kanskje det blir enklere å tenke igjennom om man deler det opp i to; sex og forhold. Først tenke igjennom om dette er din livspartner og utkårede. Er hun det? I så fall ... da er sex en detalj dere kan jobbe med. Strap-on, dildo/vibrator kan være en ting dere kan utforske ... invitere noen hjem til senga/trekant/partnerbytte kan være noe annet? Og sikkert tusen andre ting dere kan utforske.

Om du derimot ikke føler at hun er The One, så bør du for begges del gjøre det slutt. Man skal først og fremst være sammen med en person, ikke et sett med kjønnsorgan. Sexen i et forhold som ikke er liv laga er egentlig ikke relevant.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg elsker mannekropper, men foretrekker kvinner som mennesker.  Så da har man menn til sex og kvinner til alt annet. 

Kan en spørre om hvorfor du foretrekker "kvinner som mennesker"?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, TomSawyer said:

Kan en spørre om hvorfor du foretrekker "kvinner som mennesker"?

Fordi menn flest, med altfor få unntak, er altfor annerledes til  at jeg forstår meg på dem. Det jeg ønsker er et nært og godt forhold på mer enn et fysisk plan og det får jeg ikke med menn. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Fordi menn flest, med altfor få unntak, er altfor annerledes til  at jeg forstår meg på dem. Det jeg ønsker er et nært og godt forhold på mer enn et fysisk plan og det får jeg ikke med menn. 

Nei det får ikke jeg med menn heller så vi er like der..😂..

Det finnes en og annen reflektert mann og da..med følelser for annet enn fotball, øl og 18årige ungjenter..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ble sammen med ei jente. Alltid vært sammen med menn før. Vi får ikke til det intime. Og jeg har sluttet å bli kåt når vi skal være intime. Jeg kjenner det i underlivet når jeg tenker på enkelte menn, særlig da jeg har eggløsning. Dette har blitt såpass frustrerende at jeg vurderer å gå. Jeg har virkelig prøvd å bli komfortabel med den sexen vi har. Men det er nesten så jeg føler at kroppen forteller meg at det er mann jeg skal ha, ikke kvinne. Høres dette sannsynlig ut?Hva gjør jeg?

Anonymkode: 61a1a...ec4

Ikke sikkert du er bifil, men håpet på det beste. Det er den ekte følelsen som teller, og det er den du må fortelle til dama di. Ellers tror hun at du ikke blir kåt pga av henne, og ikke av at det kommer av manglende tiltrekning. Hun bør forstå dette med legning, så hun trenger ikke å ta det ille opp. Dere kan fremdeles være venner og ha masse gøy sammen, hvis begge har forståelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tenker dette kan være relevant for TS.

Hele 70% av de som definerer seg som bifile/lesbiske i ungdomsårene ender med å definere seg som heterofile!

Er det skapt en falsk kulturell forventning om at man skal være åpen for alt og tenne på mennesket og ikke kjønnet? Jeg oppfatter at det er en moteriktig ting å si.

Eller er folk faktisk mer flytende i tenårene?

"Etter den første undersøkelsen, kalt "Wave 1", fant en overraskende nok at så mange som 5-7 % av amerikansk ungdom rapporterte at de anså seg selv som homo- eller biseksuelle. Ved senere oppfølginger rapporterte det samme utvalget, nå unge voksne, en nedgang på 70 %. Årsaken ble oppgitt til å være først og fremst ungdoms uklare oppfatning av hva homofili er, samt en ikke ubetydelig andel hvor det ble oppgitt tiltrekning til det samme kjønn, på tross av at dette ikke var tilfelle."

Anonymkode: 6123a...ed3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker dette kan være relevant for TS.

Hele 70% av de som definerer seg som bifile/lesbiske i ungdomsårene ender med å definere seg som heterofile!

Er det skapt en falsk kulturell forventning om at man skal være åpen for alt og tenne på mennesket og ikke kjønnet? Jeg oppfatter at det er en moteriktig ting å si.

Eller er folk faktisk mer flytende i tenårene?

"Etter den første undersøkelsen, kalt "Wave 1", fant en overraskende nok at så mange som 5-7 % av amerikansk ungdom rapporterte at de anså seg selv som homo- eller biseksuelle. Ved senere oppfølginger rapporterte det samme utvalget, nå unge voksne, en nedgang på 70 %. Årsaken ble oppgitt til å være først og fremst ungdoms uklare oppfatning av hva homofili er, samt en ikke ubetydelig andel hvor det ble oppgitt tiltrekning til det samme kjønn, på tross av at dette ikke var tilfelle."

Kilde:

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Homofili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan være frustrerende å være bifil. Selv, som mann, forelsker jeg meg oftest i gutter/menn, men sexen er definitivt best med en dame. Derfor er jeg for tiden sammen med en dame. Jeg skulle svært gjerne ha vært 100 % det ene eller det andre, og da helst heterofil da det er mest praktisk og akseptert. Disse følelsene lar seg dessverre ikke styre 😞 

Anonymkode: 5c8f6...e68

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mezzosoprena skrev (12 timer siden):

Eh, du er vel ikke lesbisk da?

Det har hun vel aldri sagt heller. Hun er heller bifil, og hun skriver også at hun elsker denne dama. Men hun får ikke til det seksuelle. Og det kan like gjerne være personavhengig som at kjønnet har betydning. For det er jo ikke slik at det seksuelle klaffer hver gang mellom mann og kvinne heller, til tross for at man er heterofil. 

Ts: jeg skjønner behovet for penis. Jeg har selv samme behov, og ingen leketøy kan erstatte en penis for min del. Hva du bør gjøre videre nå, må du finne ut av selv etter nøye refleksjoner. Ikke ta uoverveide valg. 

Lykke til!

Anonymkode: 9061b...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skjønner jeg godt. Kan ikke se for meg et sexliv uten penis, det er helt essensielt, spør du meg.  Synes du skal gå. Du har gitt det en sjans, men det gikk ikke. 

Anonymkode: 87961...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og for å være helt ærlig, så tror jeg ikke du er så bifil likevel. Du er rett og slett heterofil.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså trist når forhold ikke funger, uansett grunn… Hvis du mangler rette følelsen for henne, og du tror du vil trives bedre med en mann så er det jo riktig for dere BEGGE at du går. Hun er ikke tjent med et halvt forhold, og ikke du heller. La dere selv finne den rette personen for dere, uavhengig av hva som finnes mellom bena. 

Anonymkode: d969f...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og for å være helt ærlig, så tror jeg ikke du er så bifil likevel. Du er rett og slett heterofil.  

Hun er/har vært forelsket i jentekjæresten din og selv om hun savner sex med en mann så nyter hun også sannsynligvis sex med henne. Det er jo selve definisjonen på å være bifil.

Anonymkode: d69db...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hun er/har vært forelsket i jentekjæresten din og selv om hun savner sex med en mann så nyter hun også sannsynligvis sex med henne. Det er jo selve definisjonen på å være bifil.

Hun skriver rimelig klart at hun ikke nyter sex med kjæresten. Hun skriver at hun ikke er komfortabel med det. Kroppen hennes sier at hun skulle vært sammen med en mann.

Kunne det vært tydeligere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei Ts, jeg er selv bifil og har vært sammen med både kvinner og menn. Med kvinner blir sexen litt "vanskeligere", fordi det er mer type din tur og min tur, og fordi fingre ikke kan fylle opp vagina ordentlig. Og fordi kroppene våre er som de er, så kjennes det godt å bli penetrert, og da er ikke en dildo det samme som varm og levende hud.

Jeg har derfor også savnet en penis i mine forhold til kvinner. Likevel tenner jeg på kvinner og forelsker meg i dem. Min løsning ble å bruke en kombinasjon av Magic wand (Hitachi) og dildo. Eventuelt kan man bruke strapon hvis den andre synes det er ok.

Nå kan det jo hende at din manglende tenning skyldes at du ikke lenger tenner på henne, eller det kan skyldes at du ikke tenner på sexen lenger, fordi den har blitt så trøblete. Du bør ihvertfall prøve ut sex med Magic wand og dildo før du gjør slutt på hele forholdet. Hvis det er sånn at du fremdeles har følelser for henne, så klart.

Anonymkode: df7e1...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun skriver rimelig klart at hun ikke nyter sex med kjæresten. Hun skriver at hun ikke er komfortabel med det. Kroppen hennes sier at hun skulle vært sammen med en mann.

Kunne det vært tydeligere?

Bare det at hun har sex med en kvinne tyder på at hun er biseksuell. Om hun hadde vært heteroseksuell så hadde jo det aldri vært et tema å ha sex med en av samme kjønn. Så er det selvfølgelig mange varianter av det å være bi, men i dette tilfellet er det absolutt ingen tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåmonster skrev (29 minutter siden):

Er du egentlig lesbisk eller er den fase fordi hverdagslivet er kjedelig ? 

Det var et godt spørsmål for undring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...