AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #21 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Viss du vil beholde kjæresten din, og ikke bli alenemor en gang til, så ikke få dette ekstra «kjærlighetsbarnet» Anonymkode: ac070...6cb TS her! Alenemor er slett ikke så ille spør du meg, jeg har hatt det helt supert som alenemor de 9 årene jeg var det 🥰 Anonymkode: 2d42a...397
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #22 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg kjenner ei som fikk første kull tidlig i alder, da barna ble voksne fikk hun ytterligere et barn. Hun sier at det ikke kan sammenlignes hverken i hvem de er eller oppdagelse. Det ble som å få barn for første gang igjen. Hun hadde lært mer, har mer tålmodighet, har flere erfaringer og mer i bagasjen sin til barnet. Barnet er langt mer bortskjemt enn de øvrige fordi barnet er enebarn og får tilgang på alle ressurser familien har hele tiden, både fra forledre og eldre søsken. Søsknene er mer onkler/tanter enn søsken. Anonymkode: fed3d...7b4 Takk for et nyttig og hjelpsomt svar 🫶🏻 Anonymkode: 2d42a...397
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #23 Skrevet 11. juni 2024 fru Alving skrev (14 timer siden): Jeg synes du skal tenke deg godt om. Forholdet til samboer kan ta slutt, da er du bundet til ham for all tid. Barn koster penger, nå har dere kanskje mulighet til å unne dere litt ekstra, hjelpe de barna dere har, dra på fine ferier og spare litt. Og apropos tenåringen, jeg ville nok fokusert mye på å hjelpe denne i årene fremover, være der, legge til rette for å ha venner hjemme osv. kanskje du og tenåringen kan dra på noen spennende turer sammen gjøre litt "store" ting som yngre søsken ikke er helt opptatt av. Alt blir vanskeligere med baby på slep. Til slutt så tenker jeg og at det kan gå helt fint å starte på nytt, jeg har en bekjent som var ung mor og som fikk nr tre i alder 40. Takk for fint svar 🫶🏻 Jeg har et veldig nært forhold til tenåringen, hen sier at hen alltid har ønsket seg søsken og håper vi får barn. vi gjør flere fine ting sammen bare meg og hen, også med hens biologiske far. Vi har åpent hus og venner er alltid velkommen, hen har ofte overnatting av flere venner og har en hel kjellerstue til egen disp. Vi har en veldig god økonomi så det er det som bekymrer meg minst. Jeg tenker og tenker samtidig som tiden og biologien går 😅 Anonymkode: 2d42a...397 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #24 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da regner jeg med at TS hadde skrevet det i HI. Vi må nesten tro at hun snakker med sitt eget barn og at et slikt synspunkt er relevant for henne. Anonymkode: 679d7...a67 Det er høyst relevant og et søsken er et stort ønske. Hadde aldri vurdert det engang om det var motsatt fall. Hilsen TS Anonymkode: 2d42a...397
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #25 Skrevet 11. juni 2024 Jeg fikk en søster da jeg var 16, og hun er det nydeligste menneske jeg vet og den eneste jeg kunne dødd for. Ser så mange fler positive en negative sider, hadde nok gjort det hvis jeg var i din situasjon Anonymkode: 8aa36...10e 2
fru Alving Skrevet 11. juni 2024 #26 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for fint svar 🫶🏻 Jeg har et veldig nært forhold til tenåringen, hen sier at hen alltid har ønsket seg søsken og håper vi får barn. vi gjør flere fine ting sammen bare meg og hen, også med hens biologiske far. Vi har åpent hus og venner er alltid velkommen, hen har ofte overnatting av flere venner og har en hel kjellerstue til egen disp. Vi har en veldig god økonomi så det er det som bekymrer meg minst. Jeg tenker og tenker samtidig som tiden og biologien går 😅 Anonymkode: 2d42a...397 Jeg selv fikk yngste rett før jeg ble 41, det var et ukomplisert svangerskap og fødsel. Hun er min øyensten🥰 Føler meg heller ikke gammel nå som jeg har tenåringer og selv er i starten av 50 årene. Barna holder deg i gang og bringer lys og luft (nye tanker) inn i livet. Hvis dere har god økonomi og de andre barna er motiverte for en liten i familien så er det gode argumenter.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #27 Skrevet 11. juni 2024 Jeg har en fra før, og samboer har en fra før. Begge nå gryende tenåringer. Og så har vi en felles ettåring. De store barna elsker lillesøsteren sin! Det har vært en stor glede så langt🥰 Men spør igjen når begge de store er godt i gang med tenårene og lille er i trassalderen. Kan hende vi angrer da... Enn så lenge er det fryd og glede. Anonymkode: 06085...d5c
Kålrota Skrevet 11. juni 2024 #28 Skrevet 11. juni 2024 Jeg er et sånt «vårt barn» og det har vært alt annet en problemfritt. Jeg må være bindeleddet i alle retninger og ender som regel i en voldsom spagat. Min nye mann og jeg har hver våre, det er en bedre løsning for oss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå