AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Del Skrevet 9. juni 2024 Eg vet typen har lyst på bj og har spurt flere ganger og prøvd å "dytte" hodet mitt ned, men eg har sagt nei hver gang. (Eg har svelgt cummet hans 2 ganger). Eg er på ingen måte erfaren når det kommer til noe🤷♀️ Og er derfor veldig redd for å gjøre det fordi eg ikke vil være latterlig dårlig, men jeg har veldig lyst til å gjøre det og blir skuffet over meg selv at at jeg frykter det så mye. Og alle sånne små ufarlige kommentarer gjør meg enda reddere typ, "bare prøv å ta opp og ned en gang eg vil se om du bruker tenna" også var det engang vi snakket om sex eller lignende også sa han noe med at eg aldri har "fiklet" eller "drevet på med" penisen hans.. Er det så ille, er jeg så dårlig?😣 Jeg har jo runka han flere ganger osv.. Men jeg har aldri fått han til å komme med hendene mine, han pleier å ta over selv. Dette ble plutselig veldig langt og usmakelig hehe😅, men har noen noe tips? Jeg er så dårlig på kommunikasjon når det kommer til sex er så redd hele tiden på grunn av tidligere hendelser m overgrep.. Kor som helst utenfor soverommet ville eg ellers beskrivd meg som en selvsikker person men alt dette forsvinner på soverommet. Anonymkode: e2c9d...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 Har du nylig debutert seksuelt? Du må øve deg for å bli god på det, men partneren din er tydeligvis ikke mann nok til å få deg til å føle deg trygg på å utforske og prøve... Det er forskjellig hva menn liker, og det finnes ulike måter å suge på og runke på. Eneste måten å finne ut av hva de liker er enten kommunilasjon eller forsøke de ulike teknikkene og lytte på hva han responderer på. Øve øve øve (Jeg leste mye tekster skrevet av menn, da de gav veldig god forklaring på hvordan man kunne gi bj, helst gi bj mens du runker han) Anonymkode: ed30f...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 For det første så MÅ han respektere et nei. Du skal aldri føle deg tvunget til noe du ikke selv har lyst til. Hvis du selv har lyst, men ikke våger fordi du er redd du ikke er «flink nok», så synes jeg du skal senke skuldrene. Jeg brukte tid på å lære det og det var helt greit. Han var veldig ivrig i starten og jeg husker at jeg faktisk bandt ham fast for at han skulle ligge stille og la meg utforske ham. Jeg tok meg god tid, prøvde litt, så på effekten og gjorde det jeg hadde lyst til. Han hadde på forhånd fått beskjed om (og sagt ja til) at jeg skulle få utforske ham på mine premisser og i mitt tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergkatt Skrevet 9. juni 2024 #4 Del Skrevet 9. juni 2024 Siden du tydeligvis egentlig har lyst så er det nok bare å hoppe i det og trene deg opp til å bli god. Mens du holder på så les reaksjonene hans, spør om det er godt å, spør om hva han liker. De kommentarene synes jeg ikke høres ut som han mener at du er dårlig til det, litt rare kommentarer kanskje, men det kan jo være at han er litt ukomfortabel med å "mase" på deg, forsøk på å ufarliggjøre det, eller noe lignende. Tror ikke du skal tolke det som kritikk av at du er dårlig! Noe av det viktigste for oss kara når det kommer til BJ er at den som gir det ikke er for forsiktig og nølende. Gå heller litt løs på det (men start gjerne noe forsiktig og bygg opp intensiteten i takt med den responsen du får), og ikke vær redd for å gjøre noe feil, by på deg selv og prøv å nyte det like mye selv. Lite er så opphissende som å se ei dame som virkelig liker å gi BJ og som ikke er redd for å vise det. Teknikk og hva du skal gjøre må du bare prøve deg frem, forskjellige hva menn liker, etter en del øving så utvikler du din egen teknikk akuratt for typen din basert på de erfaringene og tilbakemeldingene du får (ord, stønn, kroppslig, osv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har du nylig debutert seksuelt? Du må øve deg for å bli god på det, men partneren din er tydeligvis ikke mann nok til å få deg til å føle deg trygg på å utforske og prøve... Det er forskjellig hva menn liker, og det finnes ulike måter å suge på og runke på. Eneste måten å finne ut av hva de liker er enten kommunilasjon eller forsøke de ulike teknikkene og lytte på hva han responderer på. Øve øve øve (Jeg leste mye tekster skrevet av menn, da de gav veldig god forklaring på hvordan man kunne gi bj, helst gi bj mens du runker han) Anonymkode: ed30f...2c4 Ja, mast dommen med han i påskeferien, men det er ikke min første seksuelle erfaring. Han får meg til å føle meg trygg, men med en gang det kommer sånne små kommentarer eg ikke skjønner ka betyr blir eg så usikker og hele "tryggeheten" brytes nesten ned på en måte. Anonymkode: e2c9d...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, mast dommen med han i påskeferien, men det er ikke min første seksuelle erfaring. Han får meg til å føle meg trygg, men med en gang det kommer sånne små kommentarer eg ikke skjønner ka betyr blir eg så usikker og hele "tryggeheten" brytes nesten ned på en måte. Anonymkode: e2c9d...628 Kan du si det til han, at han må trygge og veilede deg, og ikke komme med vage kommentarer som ikke er til noen hjelp? Anonymkode: ed30f...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 10. juni 2024 #7 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eg vet typen har lyst på bj og har spurt flere ganger og prøvd å "dytte" hodet mitt ned, men eg har sagt nei hver gang. (Eg har svelgt cummet hans 2 ganger). Eg er på ingen måte erfaren når det kommer til noe🤷♀️ Og er derfor veldig redd for å gjøre det fordi eg ikke vil være latterlig dårlig, men jeg har veldig lyst til å gjøre det og blir skuffet over meg selv at at jeg frykter det så mye. Og alle sånne små ufarlige kommentarer gjør meg enda reddere typ, "bare prøv å ta opp og ned en gang eg vil se om du bruker tenna" også var det engang vi snakket om sex eller lignende også sa han noe med at eg aldri har "fiklet" eller "drevet på med" penisen hans.. Er det så ille, er jeg så dårlig?😣 Jeg har jo runka han flere ganger osv.. Men jeg har aldri fått han til å komme med hendene mine, han pleier å ta over selv. Dette ble plutselig veldig langt og usmakelig hehe😅, men har noen noe tips? Jeg er så dårlig på kommunikasjon når det kommer til sex er så redd hele tiden på grunn av tidligere hendelser m overgrep.. Kor som helst utenfor soverommet ville eg ellers beskrivd meg som en selvsikker person men alt dette forsvinner på soverommet. Anonymkode: e2c9d...628 Tidligere hendelser med overgrep? Du må snakke med han om hva du har vært utsatt for og hva du frykter nå.. Dere er ikke motspillere men spiller på samme laget vettu, åpne deg og skap tosomhet og samhørighet så løser dere dette sammen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #8 Del Skrevet 10. juni 2024 TomSawyer skrev (3 minutter siden): Tidligere hendelser med overgrep? Du må snakke med han om hva du har vært utsatt for og hva du frykter nå.. Dere er ikke motspillere men spiller på samme laget vettu, åpne deg og skap tosomhet og samhørighet så løser dere dette sammen.. Han vet hva overgreps hendelsene dreier seg om og fryktene mine nå, og det takler han veldig fint. Får ofte "ptsd-anfall" når vi er aktive og da stopper han med en gang og trøster meg og sånn. Men han er mann med sine behov og alt sånn så med mindre eg sterk fysisk reagerer med ptsd eller dissosiasjon kan han være mer masete på at eg skal gjøre d osv. Anonymkode: e2c9d...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 10. juni 2024 #9 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han vet hva overgreps hendelsene dreier seg om og fryktene mine nå, og det takler han veldig fint. Får ofte "ptsd-anfall" når vi er aktive og da stopper han med en gang og trøster meg og sånn. Men han er mann med sine behov og alt sånn så med mindre eg sterk fysisk reagerer med ptsd eller dissosiasjon kan han være mer masete på at eg skal gjøre d osv. Anonymkode: e2c9d...628 Ok..men du må kommunisere bedre hva du føler i sanntid, at han prøver dytte hodet ditt ned for å suge han hører faktisk ikke hjemme i et forhold..Er et overgrep i seg selv det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. juni 2024 #10 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eg vet typen har lyst på bj og har spurt flere ganger og prøvd å "dytte" hodet mitt ned, men eg har sagt nei hver gang. (Eg har svelgt cummet hans 2 ganger). Eg er på ingen måte erfaren når det kommer til noe🤷♀️ Og er derfor veldig redd for å gjøre det fordi eg ikke vil være latterlig dårlig, men jeg har veldig lyst til å gjøre det og blir skuffet over meg selv at at jeg frykter det så mye. Og alle sånne små ufarlige kommentarer gjør meg enda reddere typ, "bare prøv å ta opp og ned en gang eg vil se om du bruker tenna" også var det engang vi snakket om sex eller lignende også sa han noe med at eg aldri har "fiklet" eller "drevet på med" penisen hans.. Er det så ille, er jeg så dårlig?😣 Jeg har jo runka han flere ganger osv.. Men jeg har aldri fått han til å komme med hendene mine, han pleier å ta over selv. Dette ble plutselig veldig langt og usmakelig hehe😅, men har noen noe tips? Jeg er så dårlig på kommunikasjon når det kommer til sex er så redd hele tiden på grunn av tidligere hendelser m overgrep.. Kor som helst utenfor soverommet ville eg ellers beskrivd meg som en selvsikker person men alt dette forsvinner på soverommet. Anonymkode: e2c9d...628 Alle menn som har forståelse på sex og kvinner, gjør alt de kan for å samarbeide og trygge kvinnen.. Jeg kan ikke se at han hjelper deg med noe, for han gjør deg mere utrygg🙄 Bare så lite som litt oppmuntring, har økt nytelsen med mange hakk for begge. Btw.. det er ikke teknikken din som er dårlig, og det er heller ikke teknikken blow som er deiligst. Det deiligste med en blow, er å se at du nyter den🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå