AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #41 Del Skrevet 10. juni 2024 Dessuten er det veldig stor forskjell på 18 og 20 år. Den tråden du linket til, Ts, handler om en ung mann på 20 år. 18-åringen går på videregående og bor hjemme hos mor og far, mens tyveåringen har flyttet hjemmefra og studerer eller jobber. Dvs lever et voksenliv. Anonymkode: 16229...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #42 Del Skrevet 10. juni 2024 Druid skrev (35 minutter siden): Vel, jeg er mann, så jeg kan ikke sette meg inn i hvordan det er å være ung kvinne med eldre mann, men siden kvinner genreelt finner det problematisk, er jeg villig til å akseptere deres moralske kompass rundt det. Men siden jeg er mann, har jeg absolutt ingen problem med å se det fra ung mann sitt ståsted, og der har jeg ekstremt vanskelig for å se noe reelt problem. Og da snakker vi ikke overgrepssituasjoner, men normal seksuell relasjon. Det er forskjell på den mentale programmeringen mellom menn og kvinner, og det er fysiologiske forskjeller som også har betydning i dette, og det fører til at det er ikke det samme om kjønnene blir byttet om. Bingo! Dette er fasit. Dessverre er det altfor mange her inne som har vokst opp uten en far eller med heftig feminisme, de tror at menn og kvinner er like, og så blir de indignert når det viser seg at det finnes en dobbeltmoral. Selvfølgelig finnes det en dobbelmoral! Den er en del av naturen hos kjønnede individer. Feminisme er ikke det. Anonymkode: c2e67...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet 10. juni 2024 Forfatter #43 Del Skrevet 10. juni 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Enig med den over her, det handler nok mye om at damen angrer forferdelig. De færreste menn angrer på sex med tyveåringer, og da blir nok svarene annerledes. Pluss at vi er mer bevisst asymmetriske maktforhold nå etter metoo. Anonymkode: 16229...5a8 Hadde ikke folk hjerner før MeToo? Jo det hadde de. Det virker som en veldig beleilig unnskyldning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 10. juni 2024 #44 Del Skrevet 10. juni 2024 Nå er det vel ikke alle som svarer på alle tråder. Et lite hint er kanskje forskjellen på inngangsvinkel. Den ene starter med "hjelp jeg har gjort noe dumt og skjønner at det er helt feil". Den andre har en ganske annen tone, der fokuset er at det juridisk sett er lovlig og derfor greit. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet 10. juni 2024 Forfatter #45 Del Skrevet 10. juni 2024 (endret) 5 minutter siden, Erfarenmann said: Nå er det vel ikke alle som svarer på alle tråder. Et lite hint er kanskje forskjellen på inngangsvinkel. Den ene starter med "hjelp jeg har gjort noe dumt og skjønner at det er helt feil". Den andre har en ganske annen tone, der fokuset er at det juridisk sett er lovlig og derfor greit. Jeg har allerede svart at å trøste er en ting, mens å berømme henne for handlingen er noe annet. Hvis kjønnene var byttet om.. ja du kjenner til ramsen. Endret 10. juni 2024 av Akkarogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 10. juni 2024 #46 Del Skrevet 10. juni 2024 Akkarogg skrev (1 minutt siden): Jeg har allerede svart at trøsting er en ting, mens å berømme henne for handlingen er noe annet. Hvis kjønnene var byttet om.. ja du kjenner til ramsen. Det er absolutt et poeng. Antallet dobbelt-moralister er vel sånn passe jevnt fordelt mellom kjønnene. Men med så forskjellig utgangstone er det jo nødt til å bli forskjellig tone i svarene, og ikke minst så tiltrekker nok de to "tonene" forskjellige folk som ønsker å svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #47 Del Skrevet 10. juni 2024 Akkarogg skrev (6 timer siden): Du innrømmer i det minste at du ikke er objektiv i det hele tatt. En ting er å trøste denne damen, en annen er å bokstavelig talt heie på dama "ikke tenk på det, kos deg!" Tror du virkelig svarene hadde vært slik om kjønnene var byttet om? Nei og det burde de heller ikke vært siden det er en forkastelig holdning. Les innlegget rett over. Folk er overhode ikke moralsk konsekvente her. Jeg observerer jo nettopp det du skriver, at det har med kjønn å gjøre. Jeg skrev da ingenting om hva jeg mener om sakene, så finn deg noen andre å kjefte på. Dog så tror jeg som sagt at OGSÅ tone spiller inn, og så er jeg litt skeptisk til at jeg som har eggstokker må stå til ansvar for og være helt enig i hva en annen person med eggstokker har sagt, hvis ikke så kvinner dobbeltmoralske. Det kan jo tenkes at det er helt forskjellige personer som svarte i den tråden for 10 år siden og som svarte på den tråden fra i går. Det er vel faktisk relativt sannsynlig. Men jeg ser som sagt hvilket poeng du prøver å fremme, og jeg gir deg jo et par årsaker til hvorfor jeg tror det er sånn. Ikke noe å få helt krøll på pikken av det vel. Du opprettet tråden og startet diskusjonen - vil du ikke snakke om hvorfor det er kjønnsforskjell her, eller er kunnskap og debatt helt underordnet - du ville bare kjefte på kvinner? Anonymkode: 347ed...2b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10. juni 2024 #48 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det kalles hykleri og dobbeltmoral. 50 år gammel kvinne ligger med en 18 åring, hun hylles av flertallet 40 år gammel mann ligger med 18 åring, han kalles gris av flertallet. Anonymkode: 0a804...cfa Jeg kaller begge deler unormale og ekle. Jeg er konsistent slik. 😉 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 10. juni 2024 #49 Del Skrevet 10. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det kalles hykleri og dobbeltmoral. 50 år gammel kvinne ligger med en 18 åring, hun hylles av flertallet 40 år gammel mann ligger med 18 åring, han kalles gris av flertallet. Anonymkode: 0a804...cfa Vil ikke hylle noen av dem, men må innrømme at jeg innerst inne synes det ene er verre enn det andre. Det er fordi jeg tror - noe som sikkert er fordomsfullt - at motivene for å bli med på et slikt opplegg er ulike. Den 18-årige gutten tror jeg blir med ene og alene fordi han synes sexen virker spennende. Derimot tror jeg ikke den 18-årige jenta er med på grunn av sexen, men fordi hun på ulike måter blir manipulert. Hilsen mann Endret 10. juni 2024 av Topper og daler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet 10. juni 2024 Forfatter #50 Del Skrevet 10. juni 2024 2 hours ago, Trolltunge said: Jeg kaller begge deler unormale og ekle. Jeg er konsistent slik. 😉 Godt å høre 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #51 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det kalles hykleri og dobbeltmoral. 50 år gammel kvinne ligger med en 18 åring, hun hylles av flertallet 40 år gammel mann ligger med 18 åring, han kalles gris av flertallet. Anonymkode: 0a804...cfa Nope like kvalmt uansett.. å ligge med noen som Kunne ha vært barnet ditt, det er bare så feil uansett hvem det er.. Anonymkode: d80bb...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10. juni 2024 #52 Del Skrevet 10. juni 2024 Topper og daler skrev (1 time siden): Vil ikke hylle noen av dem, men må innrømme at jeg innerst inne synes det ene er verre enn det andre. Det er fordi jeg tror - noe som sikkert er fordomsfullt - at motivene for å bli med på et slikt opplegg er ulike. Den 18-årige gutten tror jeg blir med ene og alene fordi han synes sexen virker spennende. Derimot tror jeg ikke den 18-årige jenta er med på grunn av sexen, men fordi hun på ulike måter blir manipulert. Hilsen mann Enig med dette, men samtidig er jo ikke den 40- 50 eller eldre personen riktig skrudd sammen som har sex med en så ung person. 🤮 Uansett kjønn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet 10. juni 2024 Forfatter #53 Del Skrevet 10. juni 2024 29 minutter siden, Trolltunge said: Enig med dette, men samtidig er jo ikke den 40- 50 eller eldre personen riktig skrudd sammen som har sex med en så ung person. 🤮 Uansett kjønn! Pluss at den personen er bestevennen til sønnen. Hun angrer i hvertfall, mens flere i kommentarfeltet synes det er alle tiders. Jeg synes de er verst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå