Jessica Jones Skrevet 9. juni 2024 #1 Skrevet 9. juni 2024 Vi skal servere hamburger til 30 stk neste mnd. Hva syns du er best på hamburger? Det jeg har skrevet opp foreløpig er: - Karamellisert løk - Syltet rødløk - Guacamole
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Skrevet 9. juni 2024 Jessica Jones skrev (Akkurat nå): Vi skal servere hamburger til 30 stk neste mnd. Hva syns du er best på hamburger? Det jeg har skrevet opp foreløpig er: - Karamellisert løk - Syltet rødløk - Guacamole Karamelliserte løk er det mange som ikke liker. Tenker dere at man mekker sin egen burger eller lager dere opp til alle? jeg ville gått enkelt, tomatskiver, salat, sylteagurk. jeg liker ost og stekt sopp, men det er ikke alle som gjør det. Anonymkode: 06c4a...dc2
Taluno Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 Jeg har alltid coleslaw, syltet rødløk, stekt sopp, aioli og bbq saus på burger når jeg lager det selv! 1
Olive_North Skrevet 9. juni 2024 #4 Skrevet 9. juni 2024 (endret) Sprøstekt løk, trøffelmajones, cheddar, bacon Endret 9. juni 2024 av Olive_North 1
Fru Uperfekt Skrevet 9. juni 2024 #5 Skrevet 9. juni 2024 Basen er Salat Tomat Rå løk Sylteagurk Resten er bonus som feks syltet løk, ost, bacon osv 1 1
Ullvott Skrevet 9. juni 2024 #6 Skrevet 9. juni 2024 Jeg liker: tomat agurkskiver (fersk, ikke sylteagurk) bacon ost salat syltet rødløk (for all del ikke rå løk, for det overdøver absolutt all annen smak for meg) Dessuten er Idun hamburgerdressing en guilty pleasure.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #7 Skrevet 9. juni 2024 Sylteagurk er djevelens mat, ellers er ost og bacon, salat og rå løk et must, og en fet dressing! Anonymkode: 42cff...f2f
skreppamedleppa Skrevet 9. juni 2024 #8 Skrevet 9. juni 2024 På mine hamburgere er det stortsett: ost, salat, løk (enten rå eller karamellisert) Jalapenos, tomat, paprik, mais, agurk (er ikke fan av sylteagurk (!!!) da utgår heller agurk prinsippet om det er eneste alternativ altså). Hamburgerdressing (ooo yeees) og gjerne en eller annen spicy dipp til.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #9 Skrevet 9. juni 2024 Ketsjup, aioli, hamburgerdressing, bbq-dressing, honey mustard, hvitløksdressing. Coleslaw, tomat, sylteagurk, salat, mais, rå rødløk, karamellisert løk, mais, stekt sopp, bacon, ananasringer, brie, blåmuggost, cheddarost. Anonymkode: 45fa5...3af
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #10 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Karamelliserte løk er det mange som ikke liker. Tenker dere at man mekker sin egen burger eller lager dere opp til alle? jeg ville gått enkelt, tomatskiver, salat, sylteagurk. jeg liker ost og stekt sopp, men det er ikke alle som gjør det. Anonymkode: 06c4a...dc2 Mange liker karamellisert løk, jo. Gjerne med blåmuggost i tillegg. Regner med at folk kan velge tilbehør selv. Du har fått mange tips i tråden allerede, men jeg ville hatt ulike dressinger, feks «vanlig» burgerdressing, bbq-saus og en type majones (som chilimajones eller aioli). Og gjerne noen potetbåter, løkringer eller ligende som tilbehør. Da blir det mer mettende for de som kanskje spiser litt ekstra. Anonymkode: e8663...70a
Sil69 Skrevet 9. juni 2024 #11 Skrevet 9. juni 2024 Burgerbrød, hamburgerdressing, crispy salat, tomat, sylteagurk, burger, ost, rødløk, hamburgerdressing, burgerbrød. I den rekkefølgen. 🤌🏻🤌🏻👌🏻
luxifine Skrevet 9. juni 2024 #12 Skrevet 9. juni 2024 Veldig avhengig av alder på de spirende! Standard er salat, tomat, sylteagurk, kanskje råløk, og en eller annen form for dressing. Bonus: cheddarost (eller norvegia), bacon, sopp, løkringer, salsa og tacochips, altså burger kan varieres i det uendelige..
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #13 Skrevet 9. juni 2024 Stekt sopp, blåmuggsost og karamelisert løk. Anonymkode: c9efb...b0b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #14 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Karamelliserte løk er det mange som ikke liker. Tenker dere at man mekker sin egen burger eller lager dere opp til alle? jeg ville gått enkelt, tomatskiver, salat, sylteagurk. jeg liker ost og stekt sopp, men det er ikke alle som gjør det. Anonymkode: 06c4a...dc2 Like mange som ikke setter pris på sylteagurk Anonymkode: 4c016...22f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #15 Skrevet 9. juni 2024 Ost og jalapenos. Anonymkode: 32496...6cf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå