NatNat Skrevet 27. august #381 Del Skrevet 27. august (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi også åpner vinduene på natta. Og stenger vinduer og persienner på dagtid. Selvfølgelig. Men det er ikke direkte behagelig når innetemperaturen er 30, også på soverommet. Selv med stengte vinduer og persienner. Anonymkode: c7254...692 nei, det er det ikke. Det var stor forskjell i Frankrike mellom byene og litt på landet. Vi bodde utenfor byen så nattene ble litt "kaldere". Men i Paris eller andre store byer, varmen holder seg inni veggene, det er sant. For mye asfalt. murbygg, etc.. ikke nok grønne områder. men rart nok, disse forferdelige varme somre fra min undgomtid.. det er bare gode minnelser. Endret 27. august av NatNat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #382 Del Skrevet 3. september Det er meldt over 20 grader torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag 🥳😍🎉🎉 Anonymkode: 1b9e2...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #383 Del Skrevet 7. september Kanskje med unntak av i fjor, kan jeg ikke huske en så kald, grå og regnfyllt sommer. Nesten hele juli og august har jeg måtte ha på to gensere for å orke sitte ute mer enn ti-femten minutter. Noen unntak har det vært, men det er ganske unormalt. Har aldri hatt på så mye klær gjennom en sommer noen gang. Tror aldri jeg har vært så blek. Jeg har ikke trengt å vanne en eneste blomsterpotte i sommer heller, eller noe som helst annet. Og elva som renner i nærheten har stort sett hatt vårflom siden snøsmeltingen. Etter over en meter med snø, og en av de kaldeste vintrene i manns minne. Siste to årene har værmessig vært skikkelig ræva. Anonymkode: 0b4ad...95a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #384 Del Skrevet 9. november Nå har det vært tåke i flere dager, dagen lang.. Det er så mørkt og møkkete ute, må ha på lys dagen lang Som om november ikke er dritt fra før, men denne tåka gjør det verre. Anonymkode: 1b9e2...d51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. november #385 Del Skrevet 9. november (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nå har det vært tåke i flere dager, dagen lang.. Det er så mørkt og møkkete ute, må ha på lys dagen lang Som om november ikke er dritt fra før, men denne tåka gjør det verre. Anonymkode: 1b9e2...d51 Heller tåke og grått enn masse snø 😊 Måtte snøen holde seg borte lenge enda 😄 Endret 10. november av Mardina 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #386 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Glad å lenge det ikke er snø jeg Anonymkode: 691a0...d70 Vi må ha snø for å bli kvitt tåka,så gjerne en meter snø nå! Anonymkode: c92cc...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #387 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Glad å lenge det ikke er snø jeg Anonymkode: 691a0...d70 Enig. Vi har hatt en usedvanlig fin høst. Anonymkode: 4f392...150 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #388 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi må ha snø for å bli kvitt tåka,så gjerne en meter snø nå! Anonymkode: c92cc...b5a EN METER SNØ? Nei takk, spar meg, den kan holde seg borte fram til jul altså... Anonymkode: 8b1ae...a57 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #389 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (15 timer siden): Glad å lenge det ikke er snø jeg Anonymkode: 691a0...d70 Ja, der sa du noe, er enig med deg ja👍 Måtte snøen holde seg borte lenge. Anonymkode: 1b9e2...d51 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #390 Del Skrevet 10. november Regn og tåke her. Love it! Eneste ulempe er at idiotnaboen konstant fyrer og forpester hele nabolaget. Kan det være nødvendig, 11 plussgrader og regn??! Håper snøen aldri kommer i år. Ev bare et lite dryss akkurat julaften. Anonymkode: 6aeb8...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. november #391 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Regn og tåke her. Love it! Eneste ulempe er at idiotnaboen konstant fyrer og forpester hele nabolaget. Kan det være nødvendig, 11 plussgrader og regn??! Håper snøen aldri kommer i år. Ev bare et lite dryss akkurat julaften. Anonymkode: 6aeb8...751 Kanskje vedkommende nabo fryser? Skal han ikke få lov å gjøre hva han vil i sitt eget hjem, bare fordi du ikke liker litt røyk? Jeg synes 11 grader kan være bikkjekaldt jeg. Hadde også fyrt om jeg hadde synes det var kaldt inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #392 Del Skrevet 10. november Maleficenta skrev (På 26.8.2024 den 14.55): I syd Europa siste tiden har det vært lite mellomting Det stemmer ikke. Jeg har vært i syd Europa i to runder i sommer: i slutten av juni/begynnelsen av juli og i midten av august. Det var regn i flere dager begge gangene, og temperaturer rundt 25-30 grader. Helt nydelig temperatur og absolutt ikke for varmt. Har bekjente som var sydover også på andre tidspunkt i august og tidlig september. De sa det samme. Regn, men deilig temp. Ikke for varmt. Mulig de hadde et par uker midt i juli med høy varme. Men det er da virkelig helt normalt for syd Europa. Anonymkode: 34efb...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #393 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Glad å lenge det ikke er snø jeg Anonymkode: 691a0...d70 Samme her. Fornøyd så lenge det ikke kommer snø. Nå gleder jeg meg bare til neste sommer. Da skal jeg til syden. Tror jeg må starte allerede til påsken, etter den forferdelige sommeren vi hadde i år. Anonymkode: 34efb...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #394 Del Skrevet 10. november Jeg er villig til å gi litt ved dørene så lenge det ikke er snø. Tåken plager meg ikke i nærheten av like mye som snø. Måtte dette være oppreisningen for den ubrukelige sommeren vi fikk, og at vi får lite eller ingen snø denne vinteren. Anonymkode: 38bcf...c51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #395 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (23 timer siden): Glad å lenge det ikke er snø jeg Anonymkode: 691a0...d70 Mardina skrev (23 timer siden): Heller tåke og grått enn masse snø 😊 Måtte snøen holde seg borte lenge enda 😄 110 prosent enig👍 Anonymkode: 116ae...4f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #396 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 110 prosent enig👍 Anonymkode: 116ae...4f0 Jau. Er litt forstyrrende det været. men jeg synes det er litt bedre med regn enn snø. Anonymkode: 5e425...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 10. november #397 Del Skrevet 10. november Snø er nå én ting, men når det ikke kan være normalt vintervær med 10-15 minus og normale snømengder, men regn og kulde om hverandre.. Ja, da tar jeg mye heller mildvær, regn og tåke i måneder i strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #398 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jau. Er litt forstyrrende det været. men jeg synes det er litt bedre med regn enn snø. Anonymkode: 5e425...349 Ja også er det bare november og det er en høst måned uansett. Så da må det være uten snø 👍 Ønsker at det ikke fantes vinter og snø. Nå kunne bare kalenderen hoppet over til april og vår 🥳 Anonymkode: 116ae...4f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #399 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja også er det bare november og det er en høst måned uansett. Så da må det være uten snø 👍 Ønsker at det ikke fantes vinter og snø. Nå kunne bare kalenderen hoppet over til april og vår 🥳 Anonymkode: 116ae...4f0 Gruer meg til januar, februar og mars. I to av disse månedene blir den nok holke så langt du ser. Har kjøpt skikkelige piggdekk og varmepledd som en pensjonist. Nei Fen altså. Gleder meg ikke. Anonymkode: 5e425...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #400 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gruer meg til januar, februar og mars. I to av disse månedene blir den nok holke så langt du ser. Har kjøpt skikkelige piggdekk og varmepledd som en pensjonist. Nei Fen altså. Gleder meg ikke. Anonymkode: 5e425...349 Jeg gruer meg også til januar, februar og mars. Også desember siden snøen kommer da. Dessverre hver år 😢 Varmepledd er smart. Men jeg fryser sånn. Anonymkode: 116ae...4f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå