Gå til innhold

sexuell ærlighet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ønkser litt tilbakemeldinger om hvordan jentene er mot oss gutter. etter en litt mer alvorlig samtale med samboeren, fikk jeg vite at en gang i ny og ne at hun hadde sex, selv om hun ikke hadde lyst. :tristbla: dette sammen med at hun av og til (ikke ofte) men av og til faker orgasme, da hun tror dette tilfredstiller meg. er dette et fenomen som jenter gjør? ser liksom ikke helt poenget med det. PS vi har masse god "normal" sex også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt dere har god sex å da. ellers så ville jeg revurdert litt... :overrasket:

Skrevet

Jeg tror de fleste jenter en eller annen gang har faket orgasme, slik er det bare. Vi vet vi ikke bør, men av og til gjør vi det likevel. Det er jo ikke noe krise for forholdet deres om hun har gjort det etter min mening, men jeg skjønner at det er frustrerende og at du kanskje lurer på om hun gjør det hele tiden. Men bra at dere kan snakke om det da!

Jeg har også hatt sex med samboeren min selv om jeg egentlig ikke var så veldig gira på det i utgangspunktet. Det er jo trist å si nei hvis han trenger litt "loving", og det er jo likevel godt for meg også når vi setter i gang.

Tror ikke du skal bekymre deg så mye jeg. :kose:

Skrevet (endret)

Jeg har hatt sex uten å ha lyst. Rett og slett fordi jeg ikke vil bli fremstilt som den stygge ulven i forholdet som legger en demper på sexlivet. Det ble som regel også stor diskusjon/syting dersom jeg sa nei. Han, derimot, sa nei når han føler for det uten videre dårlig samvittighet. Til slutt tenkte jeg bare at det ble mindre komplikasjoner og mas dersom jeg bare sa ja. Men det ble jo ikke god sex ut av det. Ikke for meg hvertfall.

Bare for å nevne det også, så betydde ikke dette at jeg aldri hadde lyst. Jeg hadde ikke noe problemer med lysten, men da jeg initiativ sa han nei. Og ikke alle gangene han tok initiativ var like greit for meg.

Endret av hecuba
Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Nei, sånt gjør man bare ikke. :overrasket:

Å fake en orgasme altså...

Å ha sex uten lyst, det har jeg gjort, men syns ikke det er ok heller. :riste:

Endret av Seniorita_
Skrevet
Nei, sånt gjør man bare ikke.  :overrasket:

Å fake en orgasme altså...

Å ha sex uten lyst, det har jeg gjort, men syns ikke det er ok heller. :riste:

Enig!

Hvorfor fake? Det gagner vel ingen...?!?

Har også "gått" med på sex selv om lysten ikke er der. Men når man er i gang, er det jo ikke så ille likevel ;)

Skrevet

Jeg har faket på ONS, men aldri i forhold. Det gidder jeg bare ikke, og jeg ville nok bare gjort meg en stor bjørnetjeneste (han tror alt er i orden mens jeg ikke er fornøyd). Mannen min og jeg synes det er helt greit at vi ikke oppnår klimaks hver gang vi har sex, så lenge vi nyter det som blir gjort!

Dersom vi har sex og en av oss er mer "kosen" og ikke oppnår en orgasme, så er vi heldigvis åpne nok til å både snakke om det og akeptere/respektere det. Går an å ha sex uten orgasme ;)

Skrevet

Faker aldri, men hender jeg har sex uten å ha spesielt lyst i utgangspunktet... av og til kommer lysten etterhvert, andre ganger kommer den aldri... Men det er jo ikke noe jeg snakker med han om (så mye plager det meg ikke)...

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg har hatt sex uten å ha lyst. Rett og slett fordi jeg ikke vil bli fremstilt som den stygge ulven i forholdet som legger en demper på sexlivet. Det ble regel også stor diskusjon/syting dersom jeg sa nei.

Samme her.

Skrevet

Jeg kan godt ha sex uten å ha spesielt lyst i utgangspunktet. Syns ikke det er noen stor sak og ser ikke noe problem i å stille opp hvis han har lyst selv om jeg ikke har spesielt lyst selv. Og hver eneste gang jeg har sex uten at jeg har lyst får jeg lyst etterhvert. Angrer ikke etterpå, med andre ord!

Fake orgasme? Det gjør jeg aldri! Det er dessuten ikke så lett. Hvis mannen har litt peiling vet han godt om det er ekte eller fake.

Godt råd til menn: Slutt å mase om "var det godt"? "Gikk det for deg"? "Fikk du orgasme"?

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Jeg tror både gutter og jenter av og til har sex uten at vi selv har veldig lyst, i hvert fall ikke til å begynne med. Muligens er det tilsynelatende litt "enklere" for oss gutter, men jeg tror ikke jeg er den eneste gutten som har gjennomført samleier uten å være kåt.

Av samme grunn som Hecuba.

Stiv er ikke det samme som kåt.

Gjest -eline-
Skrevet
Enig!

Hvorfor fake? Det gagner vel ingen...?!?

Neh, men jeg gjorde det i begynnelsen av mitt første forhold... Innså fort at det var ikke noe å trakte etter gitt ;)

Har også "gått" med på sex selv om lysten ikke er der. Men når man er i gang, er det jo ikke så ille likevel ;)

Hadde endel "pliktsex" sammen med x'n som egentlig ikke gav meg annet enn god samvittighet... Nå skjer det at jeg er litt trøtt og kanskje ikke helt i slag, men så skal det heldigvis ikke så mye til for å få meg i gang, og hittil i forholdet så har jeg ikke hatt noe som kan kalles pliktsex nei :sjarmor: *bank i bordet og touch wood*

Skrevet
Faker aldri, men hender jeg har sex uten å ha spesielt lyst i utgangspunktet... av og til kommer lysten etterhvert, andre ganger kommer den aldri...

:Nikke:

Skrevet

Jeg faker mer eller mindre hele tiden jeg.

Hva er galt med det, så lenge jeg er fornøyd?

Skrevet
Jeg tror både gutter og jenter av og til har sex uten at vi selv har veldig lyst, i hvert fall ikke til å begynne med. Muligens er det tilsynelatende litt "enklere" for oss gutter, men jeg tror ikke jeg er den eneste gutten som har gjennomført samleier uten å være kåt.

Av samme grunn som Hecuba.

Stiv er ikke det samme som kåt.

Signerer denne. Har opplevd noen ganger at jeg ikke har lyst men blir stiv, og sexakten da er at jeg ikke føler noe spesielt og kan holde på veldig lenge. Da er det jo kjedelig hvis jenta er overopphisset og kommer raskt og spør...:var det godt? ehem...jo'a. Det er godt med sex :ler:

Skrevet

Til alle jenter som har sex med typen om dere ikke har lyst selv, veldig dårlig idè.

Når jeg har sex med min kjære så ønsker jeg ikke bare å ta henne, jeg vil dele noe med henne, jeg vil at hun skal ha det like godt som jeg har det og jeg liker å se at hun tenner på meg, det er hovedgrunnen til at jeg liker sex, orgasme kommer egentlig i tredje rekke, etter selve nytelsen av akten.

Hun har faket orgasme for meg en gang, og hun lurte meg nok godt for jeg merket ingenting, men samvittighetsmenneske som hun er så sa hun det rett etterpå og jeg må innrømme at jeg reagerte helt feil og veldig dårlig. Siden har hun nok ikke faket noen orgasme mer nei, og det er jeg glad for. Jeg er også glad for at hun tørr å si nei, for hun har vært gjennom mye stakkar og jeg ønsker kun et godt sexliv for henne, sammens med meg!

Skrevet

Å fake gidder jeg ikke. Får jeg ikke orgasmer er det helt greit, for sexen er jo like god...det er bare avslutninga som ikke helt er med.

Å la seg overtale til sex er også helt greit. Vi overtaler hverandre rett som det er når den ene ikke er helt i slag..og så dukker lysta opp etterhvert uansett. Og det er nok derfor vi lar oss overtale, nettopp fordi en vet at lysta kommer når den andre bare arbeider litt med saken.

(men uteblir lysta, eller at er det spesifike grunner til at man rett og slett ikke ønsker/orker sex, så respekterer man selvsagt det)

Skrevet

Aldri tatt bryderiet med å feike orgasme. Men så er den da som regel lett tilgjengelig også.

Uttrykk som "var det godt for deg" er den verste turnoff'en jeg kan tenke meg! En oppmerksom elsker vet hvordan partneren har det i sengen.

Skrevet
Men du LURER OSS :sur:

Ja, det må være frustrerende at kvinner kan fake orgasme uten at menn har noen mulighet til å oppdage det.

På den annen side kan menn fake et helt forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...