Gå til innhold

Oralsex og daggammel sæd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skvett vann opp i vagina? Du har åpenbart ikke en selv😂 Det er jo ikke akkurat et åpent hull rett opp.  Vasking der krever litt mer en som så, og man SKAL heller ikke vaske vagina da det kan føre til ubalanse.

Anonymkode: 2ded1...34a

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man ska forøvrig heller ikke vaske fra bak og frem men motsatt. Dette for å unngå tarmbakterier i urinrøret, som kan føre til UVI. 

Anonymkode: 2ded1...34a

Dere skjønte ikke at dette var kødd??

Men nei, man skal aldri vaske inne i vagina og man skal heller ikke vaske underlivet med såpe. Hverken kvinner eller menn. 

Anonymkode: 6b812...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Joda. Du sitter igjen ikke på fasiten. Kondom kan implementeres som en del av forspillet. De av oss som bruker det, har det tilgjengelig og kan være like spontane og morsomme som resten. Er du seriøst nå? Det tar under fem sekunder å ta på en kondom, men det ødelegger moroa? 

Anonymkode: 76a73...7a7

Kondom som prevensjon, tommel opp. Kondom for å unngå lukt som kanskje kan oppstå fordi man kanskje skal ha oralsex DAGEN ETTER, meget spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan føler dere menn om å utføre oralsex på morgenen, når dere har kommet inni henne kvelden før?

Kona er veldig reservert. Hun liker ikke å by frem musa når den stinker av daggammel sæd.

Anonymkode: 7543d...d92

Slikk henne skikkelig ren etter at du har kommet i henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan føler dere menn om å utføre oralsex på morgenen, når dere har kommet inni henne kvelden før?

Kona er veldig reservert. Hun liker ikke å by frem musa når den stinker av daggammel sæd.

Anonymkode: 7543d...d92

Jeg har ikke noe særlig i mot å utføre oralsex etter at jeg har kommet i henne på generelt grunnlag. Om det går en natt i mellom har det neppe mye å si. Det er jo ikke sånn at man sover så jævlig lenge heller. Det er grenser for hvor ufresh man rekker å bli på noen timer. Mesteparten / alt har rent ut, gjerne når man går på do, uansett. Worst case lukter det sex ... men i så fall lukter det gammel morro av pikken min også. Da tar vi en dusj 😛

Jeg kan se for meg at det står mer på henne og hvordan hun føler seg enn meg. Har inntrykk at man ofte er mye mer var på egen "ufresh-het" enn det andre er. Partner føler seg for ufresh for sex lenge før jeg ville tenke det om henne ... og motsatt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...