Gå til innhold

Overmadrass fra Jysk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Er det noen som har en god overmadrass fra Jysk å anbefale? Evnt annen overmadrass? Ser det er kampanje på Jysk t.o.m i dag. Ungdommen sin begynner å bli litt for myk og tynn. Han har rammemadrass, altså kun en madrass (og ben) og overmadrass. Han trenger en som er litt tykk.

Anonymkode: dee5e...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi kjøpte T65 wellpur igår, så har bare fått testet den en natt, men er så langt veldig fornøyd. Den er 8 cm tykk og fast og myk på samme tid (ettersom den former seg etter kroppen). Gir støtte der jeg aldri har fått støtte før. 

Anonymkode: 350cd...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte T65 Wellpur for et par uker siden (på tilbud). Litt uvant å ligge på i begynnelsen, men nå synes jeg den er veldig god. 

Så jeg anbefaler den i hvert fall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi kjøpte T65 wellpur igår, så har bare fått testet den en natt, men er så langt veldig fornøyd. Den er 8 cm tykk og fast og myk på samme tid (ettersom den former seg etter kroppen). Gir støtte der jeg aldri har fått støtte før. 

Anonymkode: 350cd...f67

Tusen takk for svar, lurte litt på å kjøpe den her faktisk. Hvilken type seng har dere, er det fast underlag? Som skrevet skal denne overmadrassen oppå en rammemadrass som ikke mykere enn en kontinentalseng f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (4 timer siden):

Kjøpte T65 Wellpur for et par uker siden (på tilbud). Litt uvant å ligge på i begynnelsen, men nå synes jeg den er veldig god. 

Så jeg anbefaler den i hvert fall 😊

Tusen takk for svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler virkelig Jensen sleep 3, den er den beste jeg noen gang har sovet på. Verdt å bruke litt mer penger på en skikkelig overmadrass. Se evt på den som heter Star Rose. Aller helst burde vel hele sengen vært byttet ut, en overmadrass gjør ikke veldig stor forskjell i lengden, det er selve madrassen som er viktig. 

Endret av Melus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Melus skrev (13 minutter siden):

Anbefaler virkelig Jensen sleep 3, den er den beste jeg noen gang har sovet på. Verdt å bruke litt mer penger på en skikkelig overmadrass. Se evt på den som heter Star Rose. Aller helst burde vel hele sengen vært byttet ut, en overmadrass gjør ikke veldig stor forskjell i lengden, det er selve madrassen som er viktig. 

Tusen takk for tips😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi kjøpte en overmadrass på Jysk og en fra Jensen til en tilsvarende seng et år senere. Den fra Jensen er merkbart bedre. Husker dessverre ikke hvilken overmadrass vi kjøpte fra Jysk. Det var ikke den dyreste men heller ikke den billigste. 🤷‍♀️

Anonymkode: 42a2d...a40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Vi kjøpte en overmadrass på Jysk og en fra Jensen til en tilsvarende seng et år senere. Den fra Jensen er merkbart bedre. Husker dessverre ikke hvilken overmadrass vi kjøpte fra Jysk. Det var ikke den dyreste men heller ikke den billigste. 🤷‍♀️

Anonymkode: 42a2d...a40

Tusen takk for svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...