AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg skal male/beise plattingen, kan jeg feks ta halve og så ta resten etter noen dager, slik at møblene kan flyttes mellom de ulike delene? Eller vil malingen bli veldig ujevn om jeg ikke tar alt i ett. Anonymkode: 7951e...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 Går bra. Men kan bli forskjell i glansen om været er forskjellig, f.eks om det er kaldt og regn den ene dagen og sol og fint den andre dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 Du må i alle fall ta hele lengder om du skal gjøre det på denne måten, ellers vil du få skjolder. Anonymkode: 7270d...333 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg endte opp med å ta halve først og resten noen dager senere, og vi er fornøyde med resultatet. Jeg gjorde som ab333 over her skriver; hele lengder. En lengde i gangen fram til jeg måtte avslutte for dagen, og så fortsette på neste lengde neste gang, etc. Anonymkode: fd24b...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg har gjort det samme. Pass på å ta ferdig hele lengder, så går det helt fint. Anonymkode: eb5e0...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå