Pidla Skrevet 8. juni 2024 #1 Del Skrevet 8. juni 2024 Er det noe jeg bør tenke på før jeg drar? Apper som er lure å laste ned. Bruker av og til å betale med Vipps, og det regner jeg ikke vil virke i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 Vipps virker bare i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 10. juni 2024 #3 Del Skrevet 10. juni 2024 Tesla Supercharger funker vel også i Danmark? Isåfall trenger du bare å registrere deg i Tesla-appen. Tesla har stort sett mange ladere og rask lading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Del Skrevet 10. juni 2024 Last ned appen Elton, vi brukte den i fjor og det fungerte veldig bra. Men ville alltid ladet litt før du MÅ, motorveiene sluker rekkevidden og vi møtte et par ladestasjoner som ikke fungerte. Anonymkode: bba8e...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #5 Del Skrevet 10. juni 2024 Vi lader kun på Tesla i DK, fungerer helt ypperlig. Betaler med appen. Anonymkode: 2cb26...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #6 Del Skrevet 16. juni 2024 Hvis du har tesla er det like enkelt som i Norge. Anonymkode: 8b1f6...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #7 Del Skrevet 20. juni 2024 ☠️ Anonymkode: cd5e8...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå