Gå til innhold

Mye sex etter brudd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi bor fortsatt sammen, men skal flytte fra hverandre, men nå trygler han om forholdet og sexen har aldri vært bedre. Hvordan skal jeg vurdere det? Jeg sa igår at jeg gjerne kunne ha det sånn

Han var først ut med å ha sex med noen, jeg ble selvfølgelig trist, og valgte å ta med noen hjem. Jeg hadde meg også med gamle partnere. Det var ikke sånn han fikk med seg alt, men han hørte litt av og til. 

Forholdet begynte å ordne seg, og han tar meg med lidenskap, jeg har latt han trygle en stund, og jeg må si jeg liker det. Han jobbet hardt igår, jeg hadde allerede hatt sex, jeg spurte om han tente på det, han kom hvertfall godt.. 

Han sa vi måtte satse på forholdet igjen idag

Føler meg plutselig ung igjen 

Anonymkode: b2839...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er deilig å komme inn i en kvinne som har hatt sex med en annen like før. Jeg tenner i hvertfall på det. Det må gjerne være rester av sæd i skjeden.

Anonymkode: d33ee...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knulla på, tenker jeg. Uten å love hverandre eller tro noe. Jeg tipper dere som sikkert alle andre med knute på tråden snakka lite samen før "bruddet". Prat sammen, i tillegg til knullinga og finn ut av om og i så fall hvordan dere vil ha det, sammen eller hver for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi bor fortsatt sammen, men skal flytte fra hverandre, men nå trygler han om forholdet og sexen har aldri vært bedre. Hvordan skal jeg vurdere det? Jeg sa igår at jeg gjerne kunne ha det sånn

Han var først ut med å ha sex med noen, jeg ble selvfølgelig trist, og valgte å ta med noen hjem. Jeg hadde meg også med gamle partnere. Det var ikke sånn han fikk med seg alt, men han hørte litt av og til. 

Forholdet begynte å ordne seg, og han tar meg med lidenskap, jeg har latt han trygle en stund, og jeg må si jeg liker det. Han jobbet hardt igår, jeg hadde allerede hatt sex, jeg spurte om han tente på det, han kom hvertfall godt.. 

Du må velge mellom

1) bra sex, dårlig mann på alle andre områder

og

2) dårlig sex, bra mann på alle andre områder 

Anonymkode: f393f...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja. Hva med å være særboende kjærester, og åpne for å sex med andre? Eventuelt bare være pulekompiser, uten å avtale eksklusivitet, eller begynn å swinge sammen.

Det finnes mange måter å være sammen på. 

Anonymkode: f9dfd...d4c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/8/2024 at 8:45 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor gikk dere fra hverandre i utgangspunktet?
Er det blitt løst opp i? Eller er det bare skjult litt siden det ikke lengre er noen forpliktelser?
Har du på en måte "straffet" han?
Hva er realismen i å bli sammen igjen ... og bli værende sammen igjen?

Uavhengig av dette ... hvorfor ikke knulle på. Enten blir dere sammen og det er en bra ting.. eller så har dere sex som dere begge liker og det er en bra ting det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...