AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Del Skrevet 8. juni 2024 Vi bor fortsatt sammen, men skal flytte fra hverandre, men nå trygler han om forholdet og sexen har aldri vært bedre. Hvordan skal jeg vurdere det? Jeg sa igår at jeg gjerne kunne ha det sånn Han var først ut med å ha sex med noen, jeg ble selvfølgelig trist, og valgte å ta med noen hjem. Jeg hadde meg også med gamle partnere. Det var ikke sånn han fikk med seg alt, men han hørte litt av og til. Forholdet begynte å ordne seg, og han tar meg med lidenskap, jeg har latt han trygle en stund, og jeg må si jeg liker det. Han jobbet hardt igår, jeg hadde allerede hatt sex, jeg spurte om han tente på det, han kom hvertfall godt.. Han sa vi måtte satse på forholdet igjen idag Føler meg plutselig ung igjen Anonymkode: b2839...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Del Skrevet 8. juni 2024 Det er deilig å komme inn i en kvinne som har hatt sex med en annen like før. Jeg tenner i hvertfall på det. Det må gjerne være rester av sæd i skjeden. Anonymkode: d33ee...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 Knulla på, tenker jeg. Uten å love hverandre eller tro noe. Jeg tipper dere som sikkert alle andre med knute på tråden snakka lite samen før "bruddet". Prat sammen, i tillegg til knullinga og finn ut av om og i så fall hvordan dere vil ha det, sammen eller hver for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #4 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi bor fortsatt sammen, men skal flytte fra hverandre, men nå trygler han om forholdet og sexen har aldri vært bedre. Hvordan skal jeg vurdere det? Jeg sa igår at jeg gjerne kunne ha det sånn Han var først ut med å ha sex med noen, jeg ble selvfølgelig trist, og valgte å ta med noen hjem. Jeg hadde meg også med gamle partnere. Det var ikke sånn han fikk med seg alt, men han hørte litt av og til. Forholdet begynte å ordne seg, og han tar meg med lidenskap, jeg har latt han trygle en stund, og jeg må si jeg liker det. Han jobbet hardt igår, jeg hadde allerede hatt sex, jeg spurte om han tente på det, han kom hvertfall godt.. Han sa vi måtte satse på forholdet igjen idag Føler meg plutselig ung igjen Anonymkode: b2839...9c4 Du må velge mellom 1) bra sex, dårlig mann på alle andre områder og 2) dårlig sex, bra mann på alle andre områder Anonymkode: f393f...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 Tja. Hva med å være særboende kjærester, og åpne for å sex med andre? Eventuelt bare være pulekompiser, uten å avtale eksklusivitet, eller begynn å swinge sammen. Det finnes mange måter å være sammen på. Anonymkode: f9dfd...d4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Del Skrevet 9. juni 2024 Finn ny kjæreste Anonymkode: 60d6f...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 9. juni 2024 #7 Del Skrevet 9. juni 2024 On 6/8/2024 at 8:45 PM, AnonymBruker said: Vi bor fortsatt sammen, men skal flytte fra hverandre, men nå trygler han om forholdet og sexen har aldri vært bedre. Hvordan skal jeg vurdere det? Jeg sa igår at jeg gjerne kunne ha det sånn Han var først ut med å ha sex med noen, jeg ble selvfølgelig trist, og valgte å ta med noen hjem. Jeg hadde meg også med gamle partnere. Det var ikke sånn han fikk med seg alt, men han hørte litt av og til. Forholdet begynte å ordne seg, og han tar meg med lidenskap, jeg har latt han trygle en stund, og jeg må si jeg liker det. Han jobbet hardt igår, jeg hadde allerede hatt sex, jeg spurte om han tente på det, han kom hvertfall godt.. Han sa vi måtte satse på forholdet igjen idag Føler meg plutselig ung igjen Anonymkode: b2839...9c4 Hvorfor gikk dere fra hverandre i utgangspunktet? Er det blitt løst opp i? Eller er det bare skjult litt siden det ikke lengre er noen forpliktelser? Har du på en måte "straffet" han? Hva er realismen i å bli sammen igjen ... og bli værende sammen igjen? Uavhengig av dette ... hvorfor ikke knulle på. Enten blir dere sammen og det er en bra ting.. eller så har dere sex som dere begge liker og det er en bra ting det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå