AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #21 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vet det er individuelt, men hva skal til for at dere tenner? Jeg har til nå vært med menn som tenner raskt, tror jeg. Altså av en klem, sitte inntil i sofaen, av at jeg kler av meg (uten kontakt), hvis vi dusjer sammen (før man tar på hverandre), ved slikking etc. Han jeg er nå, tenner ikke om jeg går naken forbi eller om vi dusjer sammen (og såper hverandre inn, inkl at jeg såper inn pikken hans). Må ofte kysse lenge og berøre pikken for å få den til å stå. Hvis han slikker meg, så mister han ereksjonen. Er dette innafor normalen, og jeg godt vant fra før? Eller over i det mer unormale? Anonymkode: 874c8...0cc Vært sammen lenge, og mannen bryr seg ikke om vi dusjer sammen, om jeg er naken, sender nakenbilder, dirty meldinger, teaser, suger litt, koser, osv. max 1 gang i uken.. Skulle gjerne gjort det hver dag! Jeg er slank og fin enda! Anonymkode: c02ea...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå