AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Hei. Jeg lurte på om det er noen av dere som vet hva Gilde sine grillpølser egentlig inneholder av kjøtt?? Har hørt så mye rart, at de inneholder grisesnuter og masse andre ekle rester som de kverner til en pølse, stemmer det?? Anonymkode: f96b8...c96
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Grisesnuter er jo også kjøtt. Anonymkode: 8ae75...5c6 1
Brunhilde Skrevet 9. juni 2024 #3 Skrevet 9. juni 2024 Du kan skrive på kg, men ikke google selv? Sitat Kjøtt av svin og storfe (54 %), vann, hodekjøtt av svin og storfe, potetmel, salt, løk, krydder, krydderekstrakt, dekstrose (mais), røykaroma, stabilisator E451, antioksidant E315, konserveringsmiddel E261, E326, E250. Når dyret først er slaktet er det bra å bruke mest mulig av det, tenker jeg. 4
Mandagsunge Skrevet 9. juni 2024 #4 Skrevet 9. juni 2024 "Den som vet hvordan politikk og pølser blir laget, får aldri mer en rolig natts søvn", for å sitere Bismarck. Med det sagt: Noreg har reglar for å sørge for at farlege ting ikkje ender opp i maten vår. Om grisesnutane går i pølsekverna, så har eg enno til gode å høyre om nokon som ikkje likar det. Det beste er uansett at dei blir ete, sånn at grisane ikkje levde sine trasige liv forgjeves.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå