Gå til innhold

Delvis ufør?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært nøyere med kosthold eller søvn. Så da er det jo litt rart at jeg er dårligere enn noen gang. Mtp hvordan andre opplever å være overstimulert så var jeg bare nysgjerrig på hvordan andre har det og beskriver det. Helt herlig at dere gidder å bruke tid på å kommentere slikt istedenfor å svare på det jeg spør om. Heldigvis er det noen som gjør det.

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Mønsterstrikk skrev (1 time siden):

Jeg har aldri vært nøyere med kosthold eller søvn. Så da er det jo litt rart at jeg er dårligere enn noen gang. Mtp hvordan andre opplever å være overstimulert så var jeg bare nysgjerrig på hvordan andre har det og beskriver det. Helt herlig at dere gidder å bruke tid på å kommentere slikt istedenfor å svare på det jeg spør om. Heldigvis er det noen som gjør det.

Og du vet, å styre mye med kosthold kan være stress det også. Beste er å ha en balanse så ikke det blir for mye. Prøv Spotify og søk yoga bidra, ligg ned og lytt (ikke sovne). Jeg trodde det var tull at det skulle hjelpe med noe men så forsøkte jeg og det viste seg å være den ultimate avslapning.

Anonymkode: ab2bd...120

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Så enig! Virker litt spesielt at du må ha hjelp på et forum til å beskrive overstimulert. Er det ikke bare å beskrive hvordan DU føler det da?

Anonymkode: ad49d...1bf

ikke sant! Og jeg blir også alltid skeptisk når folk skal ha svar på hva den skal si til personer som for eksempel skal sette en diagnose på de ,sende inn en søknad om behandling her der eller som i dette tilfellet uføretrygd.

Anonymkode: 13772...d8b

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

ikke sant! Og jeg blir også alltid skeptisk når folk skal ha svar på hva den skal si til personer som for eksempel skal sette en diagnose på de ,sende inn en søknad om behandling her der eller som i dette tilfellet uføretrygd.

Ja, jeg lurer veldig på hva jeg må si for å få flere diagnoser. Der tok du meg på fersken! Kom gjerne med tips så jeg kan få enda flere på papiret! 🫡🤗🤗

AnonymBruker
Skrevet
Mønsterstrikk skrev (3 timer siden):

Ja, jeg lurer veldig på hva jeg må si for å få flere diagnoser. Der tok du meg på fersken! Kom gjerne med tips så jeg kan få enda flere på papiret! 🫡🤗🤗

Ja det var akkurat det jeg sa om deg...🤦🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja det var akkurat det jeg sa om deg...🤦🏼‍♀️

Du er ikke god på ironi

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er ikke god på ironi

Ironien i det innlegget der var umulig å overse😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...