Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? Mannen foreslår at jeg finner men en elsker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får i alle fall ekte orgasmer :) 

Det er kanskje derfor? Jeg blir provosert på vegne av de mange kvinner som nekter seg selv den gleden, bare fordi de må bevise at de er som menn.

Anonymkode: 4d424...a34

Skjønner ikke hva du holder på med eller sier. For det har ingenting med hva jeg har skrevet her.....

Anonymkode: 38ad6...ea8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skjønner ikke hva du holder på med eller sier. For det har ingenting med hva jeg har skrevet her.....

Anonymkode: 38ad6...ea8

..a34 har siden begynnelsen forsøkt å dreie tråden inn på sin verdensoppfatning, eller først beskyldt TS for å trolle, og så argumentere for at ingen kvinner ville respektere en mann som lar henne ligge med andre. Så ikke godt å si hva hen holder på med i tråden i det hele tatt. Men jeg synes det lukter misunnelse over andres trygge og frie samliv lang vei. 

Anonymkode: 90a6c...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

..a34 har siden begynnelsen forsøkt å dreie tråden inn på sin verdensoppfatning, eller først beskyldt TS for å trolle, og så argumentere for at ingen kvinner ville respektere en mann som lar henne ligge med andre. Så ikke godt å si hva hen holder på med i tråden i det hele tatt. Men jeg synes det lukter misunnelse over andres trygge og frie samliv lang vei. 

Blir det noe på deg av denne smiskingen?

Hvis ikke, kan du ta det som et bevis på at jeg har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, hvis du finner noen som er på det. Du bør ihvertfall være ærlig fra start om at du er gift osv. Hvis ikke får dere heller skille lag. 

Anonymkode: 35266...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du ikke bor for langt unna en sexklubb, ville jeg forsøkt det. Der er det fullstendig uforpliktende, og man velger selv om man vil bli med eller ikke.

Anonymkode: af4f8...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Riktig!

Det er ingen fordeler med å forstå seg på menn, man bare opp med å bli dårlig behandlet av menn. Mye bedre å ikke forstå seg på menn, og bli bra behandlet av menn.

Med kvinner er det motsatt :) 

Forstår du ikke menn blir du et evig ons. Lite ambisiøst. Men foretrukket for enkelte.

Anonymkode: a86c0...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Blir det noe på deg av denne smiskingen?

Hvis ikke, kan du ta det som et bevis på at jeg har rett.

Klarer meg fint uten KG, altså 😅 

Og kall det hva du vil, du foretrekker jo fortsatt å karakterisere andre enn å svare på direkte spørsmål eller komme med dokumentasjon for dine rotløse påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...