AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #41 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Neida, du skulle sikkert bare være politisk korrekt og late som du ikke forsto. Men tenk deg litt om, hva gagner det kvinner at man går med på en seksualitet man ikke egentlig blir kåt av, og må bruke vibrator og glidemiddel for å få det til, bare for å være ‘lik menn’. Er det virkelig verdt det i lengden? Anonymkode: 4d424...a34 Hva gagner det noen at du og dine reduserer et vidstrakt felt med store individuelle forskjeller til egen snevre forståelse? Eller å karakterisere andre som avviker fra din normal? Rakke ned på andres seksualitet er en sær og usunn holdning hva blant annet individualitet og frigjøring angår. Hvorfor være kritisk og begrensende, dømme andre for hva man ikke forstår eller kan relatere seg til, i stedet for å være åpen, lytte, stille spørsmål om det ukjente og kanskje ta innover seg nye perspektiv? Anonymkode: 90a6c...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #42 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rasisme at mørkhudede er bedre elskere enn hvite nord"menn"? Nei, nå må du gi deg, mener du at det er galt at man har positive meninger om mørkhudede? Anonymkode: 8bd79...522 Nei. Rasisme at noen er mer klar for å pule og sprute enn andre, basert på hva slags hudfarge de har. Det var nemlig det du skrev. Anonymkode: 4d424...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #43 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Rasisme at noen er mer klar for å pule og sprute enn andre, basert på hva slags hudfarge de har. Det var nemlig det du skrev. Anonymkode: 4d424...a34 Mørkhudede menn er bedre elskere og setter faktisk pris på damene i motsetning til norske menn, de vil også gjerne stifte familie, noe som faktisk krever at de spruter inni, mens nord"menn" heller vil sitte foran datamaskinen eller å se på fotball mens de krever at dama steller i huset. Anonymkode: 8bd79...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #44 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gagner det noen at du og dine reduserer et vidstrakt felt med store individuelle forskjeller til egen snevre forståelse? Eller å karakterisere andre som avviker fra din normal? Rakke ned på andres seksualitet er en sær og usunn holdning hva blant annet individualitet og frigjøring angår. Hvorfor være kritisk og begrensende, dømme andre for hva man ikke forstår eller kan relatere seg til, i stedet for å være åpen, lytte, stille spørsmål om det ukjente og kanskje ta innover seg nye perspektiv? Anonymkode: 90a6c...4ac Var det ikke du som ikke hadde fargeblyanter nok? Tro meg, det stemmer. Vitenskap banker ideologi og religion - hver eneste gang. Her i gården kommer du ikke en centimeter med fargeblyanter, kumbaya og eventyr. Anonymkode: 4d424...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #45 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mørkhudede menn er bedre elskere og setter faktisk pris på damene i motsetning til norske menn, de vil også gjerne stifte familie, noe som faktisk krever at de spruter inni, mens nord"menn" heller vil sitte foran datamaskinen eller å se på fotball mens de krever at dama steller i huset. Anonymkode: 8bd79...522 Det var ikke det jeg reagerte på. Det du kaller damer er vel hva vi andre kaller batikk…damer. Anonymkode: 4d424...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #46 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var det ikke du som ikke hadde fargeblyanter nok? Tro meg, det stemmer. Vitenskap banker ideologi og religion - hver eneste gang. Her i gården kommer du ikke en centimeter med fargeblyanter, kumbaya og eventyr. Anonymkode: 4d424...a34 Registrer at du unnlater å svare på kritiske spørsmål knyttet til holdningene dine og heller avslutter i en nedlatende, arrogant tone som bekrefter fargeblyant-kommentaren og at du ikke er åpen for andre realiteter enn din egen. Mener du å ha vitenskapelig dekning for påstandene dine så tar jeg gjerne mot henvisninger til fagfellevurdert materiale. Anonymkode: 90a6c...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #47 Del Skrevet 8. juni 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Neida, du skulle sikkert bare være politisk korrekt og late som du ikke forsto. Men tenk deg litt om, hva gagner det kvinner at man går med på en seksualitet man ikke egentlig blir kåt av, og må bruke vibrator og glidemiddel for å få det til, bare for å være ‘lik menn’. Er det virkelig verdt det i lengden? Anonymkode: 4d424...a34 Skjerp deg. Du ser at jeg siterer flere innlegg, men hver for seg. DU er den som bommer her. Slutt å vær en drittsekk. Det tar seg ikke godt ut. Anonymkode: 38ad6...ea8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #48 Del Skrevet 8. juni 2024 Selvfølgelig lar du være. Anonymkode: 7fe6b...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #49 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det var ikke det jeg reagerte på. Jeg leste innlegget ditt og som jeg sa, mørkhudede vil faktisk gjerne stifte familie, derfor er de klare for å sprute i motsetning til norske menn som har lyst å være guttunger til de er 40 år. Anonymkode: 8bd79...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #50 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjerp deg. Du ser at jeg siterer flere innlegg, men hver for seg. DU er den som bommer her. Slutt å vær en drittsekk. Det tar seg ikke godt ut. Anonymkode: 38ad6...ea8 Ja, huff, jeg har en tendens til å ødelegge idyllen mellom kvinner som gjør seg til for menn, og menn som elsker slike kvinner. Anonymkode: 4d424...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #51 Del Skrevet 8. juni 2024 For øvrig et stort beklager til TS for å ha bidratt til å avspore tråden over på et helt annet emne. Hva HI angår så ville jeg først og fremst hatt en lang og åpen samtale med mannen din. Lag rammer i fellesskap for hvordan dere håndterer en løsning hvor du kan treffe andre, vis at du respekterer han og er takknemlig for åpenheten hans og interessen han har for dine behov. Når det gjelder hvordan å finne andre.. det vil kanskje henge sammen med rammene dere lager. Men det er mange nettsider det er mulig å være anonym på, også Tinder går det an. Og det er andre der ute i tilsvarende/lignende situasjon. Anonymkode: 90a6c...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #52 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg leste innlegget ditt og som jeg sa, mørkhudede vil faktisk gjerne stifte familie, derfor er de klare for å sprute i motsetning til norske menn som har lyst å være guttunger til de er 40 år. Anonymkode: 8bd79...522 Ja, OK, begynner å forstå at det du snakker om er dine erfaringer med menn. Vet ikke helt hvordan det skal hjelpe trådstarter at en mørkhudet mann vil stifte familie med henne. Hun har jo allerede mann og dette er seksualitetsforumet. Anonymkode: 4d424...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #53 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er en kvinne? Men det er visst vanskelig for mange kvinner på dette forumet å skjønne... At det finnes kvinner som liker sex, og som vil bli sprutet i. Anonymkode: 38ad6...ea8 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nei, vi vet om dere. Vi tror bare ikke at dere liker ting fordi dere selv liker de. Anonymkode: 4d424...a34 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Dette ga ikke mening kjære deg Anonymkode: 38ad6...ea8 ..a34, din kommentar var rettet til ..ea8 sin første her, og ..ea8 sin sist siterte er rettet til din kommentar. Og som ..ea8 påpeker, det gir ikke mening. "Vi tror bare ikke at dere liker ting fordi dere selv liker de."? Du kjenner andre bedre enn de gjør selv? Eller hva er det du prøvde å si her? Anonymkode: 90a6c...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #54 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): a34, din kommentar var rettet til ..ea8 sin første her Feil, det var rettet til hele innlegget, ellers hadde jeg ikke sitert hele innlegget. Anonymkode: 4d424...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #55 Del Skrevet 8. juni 2024 Ligg med de du vil du Anonymkode: 42984...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #56 Del Skrevet 8. juni 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, huff, jeg har en tendens til å ødelegge idyllen mellom kvinner som gjør seg til for menn, og menn som elsker slike kvinner. Anonymkode: 4d424...a34 Hør på deg a, så sur og greier. Hvem ødela orgasmen din liksom. Anonymkode: 38ad6...ea8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #57 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Feil, det var rettet til hele innlegget, ellers hadde jeg ikke sitert hele innlegget. Anonymkode: 4d424...a34 det du siterte er kommentaren til ea8 som jeg også siterte, men nå diskuterer vi diskusjonen i stedet for innholdet og det er ikke fruktbart 😅 Anonymkode: 90a6c...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 8. juni 2024 #58 Del Skrevet 8. juni 2024 Shiit for en tråd..og de tre minuttene jeg kasta bort her får jeg aldri igjen..😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #59 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hør på deg a, så sur og greier. Hvem ødela orgasmen din liksom. Anonymkode: 38ad6...ea8 Jeg får i alle fall ekte orgasmer Det er kanskje derfor? Jeg blir provosert på vegne av de mange kvinner som nekter seg selv den gleden, bare fordi de må bevise at de er som menn. Anonymkode: 4d424...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #60 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): det du siterte er kommentaren til ea8 som jeg også siterte, men nå diskuterer vi diskusjonen i stedet for innholdet og det er ikke fruktbart 😅 Anonymkode: 90a6c...4ac You don’t say 🙄 Anonymkode: 4d424...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå