Veronika_ Skrevet 8. juni 2024 Forfatter #21 Skrevet 8. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 13.48): Tuller du?? Jeg er førti år og tisser fortsatt hver natt. Skulle manne beholdt meg i bleier, tenker du? Hvis du og din partner er skrudd sammen slik at dere aldri står opp og urinerer på natta, har dere jo litt å glede dere til om noen år. Dette må være en spøk!!! Anonymkode: b2554...f31 Du kan lese svare mitt over her Endret 10. juli 2024 av Veronika_
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #22 Skrevet 8. juni 2024 Sønnen min måtte opp å tisse da han sluttet med bleie om natten rundt året. Det gikk over i løpet av noen uker, men det er bare å følge på. Han hadde jo sluttet på dagen, så bleien nektet han å bruke på natten. Veldig fint at hun går på do på natta. Skulle ønske syvåringen min gjorde det .. 😕 Anonymkode: 9801e...5e8 1
kaiturid Skrevet 8. juni 2024 #23 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tuller du?? Jeg er førti år og tisser fortsatt hver natt. Skulle manne beholdt meg i bleier, tenker du? Hvis du og din partner er skrudd sammen slik at dere aldri står opp og urinerer på natta, har dere jo litt å glede dere til om noen år. Dette må være en spøk!!! Anonymkode: b2554...f31 Samme her.. avbrutt søvn gr dobesøk hver forbanna natt🤮. Du skal være stolt over barnet ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå