AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #21 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min man elsker å slikke meg. Jeg liker ikke å suge. Min man slikker meg så ofte han kan. Jeg suger ikke. Om min mann skulle slutte å slikke meg, fordi jeg ikke suger han, så ville han vært en nepe. Et brødhode. Han ville da deprivert seg selv for noe av det beste han vet. Typ: «gjør ikke du det, så gjør ikke jeg det» er utrolig infantilt og destruktivt. Anonymkode: 7c0b6...98f Men du har sikkert aldri pleid å gi ham oralsex noen gang i forholdet? Det er ikke slik at du gjorde det ofte før, men så syntes du plutselig det smakte og luktet "rart", også ville du ikke mer? Det er jo DET som er problemet til TS. Og forøvrig er ikke suging det beste TS vet, hun gjør det for å glede typen. Og da er det kjipt når han ikke gir samme glede tilbake. Anonymkode: 4c7c5...986 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
john81 Skrevet 8. juni 2024 #22 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min man elsker å slikke meg. Jeg liker ikke å suge. Min man slikker meg så ofte han kan. Jeg suger ikke. Om min mann skulle slutte å slikke meg, fordi jeg ikke suger han, så ville han vært en nepe. Et brødhode. Han ville da deprivert seg selv for noe av det beste han vet. Typ: «gjør ikke du det, så gjør ikke jeg det» er utrolig infantilt og destruktivt. Anonymkode: 7c0b6...98f Her var jo poenget at han sluttet å gjøre det pga noe som kommer fra han selv Det er jo noe helt annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #23 Del Skrevet 8. juni 2024 Hadde vært totalt uaktuelt for meg. Uansett om det var hans feil eller ikke at du smakte annerledes, så skal en partner tåle at smak endrer seg noe, med mindre det er snakk om sykdom. Det er helt naturlig. Det er ikke gyldig grunn til å slutte all together a gi oralsex!! Eneste feilen du har gjort er å akseptere dette. Som en sier her, her må du ha litt selvrespekt og sette skapet på plass. Du tenger ikke gjøre noen sugenekt. For meg hadde det vært uaktuelt å være med noen som ikke ville slikke meg, så det hadde blitt et ultimatum: jobb raskt med deg selv for å finne gleden i slikkinga igjen (eller i alle fall gleden i å gi), eller forhold over. Anonymkode: 40d76...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #24 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde vært totalt uaktuelt for meg. Uansett om det var hans feil eller ikke at du smakte annerledes, så skal en partner tåle at smak endrer seg noe, med mindre det er snakk om sykdom. Det er helt naturlig. Det er ikke gyldig grunn til å slutte all together a gi oralsex!! Eneste feilen du har gjort er å akseptere dette. Som en sier her, her må du ha litt selvrespekt og sette skapet på plass. Du tenger ikke gjøre noen sugenekt. For meg hadde det vært uaktuelt å være med noen som ikke ville slikke meg, så det hadde blitt et ultimatum: jobb raskt med deg selv for å finne gleden i slikkinga igjen (eller i alle fall gleden i å gi), eller forhold over. Anonymkode: 40d76...d48 Altså.. jeg kommer ikke til å slå opp med samboeren min fordi han ikke vil slikke, det blir veldig dramatisk for min del, jeg ville bare ha litt råd om hvordan jeg kunne ta opp temaet. Han tilfredsstiller meg på mange andre måter, og jeg kommer aldri til å stille et ultimatum eller presse han til å gjøre noe han ikke vil. Det er forventningen om å få noe fra meg, når det ikke er noe han selv vil gi (lenger) som frustrerer meg. Anonymkode: 61cb1...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #25 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 23.55): jeg har forklart at min smak mest sannsynlig har vært endret fordi at han enten har vært sløvere med intimhygiene, eller fordi han har hatt herpes-utbrudd uten å merke det selv Hvorfor forklarer du din forverring i smak med han? Har du ingen selvinnsikt? Anonymkode: b0aad...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #26 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Men du har sikkert aldri pleid å gi ham oralsex noen gang i forholdet? Det er ikke slik at du gjorde det ofte før, Anonymkode: 4c7c5...986 Jo, det var akkurat slik det var. Jeg sugde han mer eller mindre hver gang vi hadde sex første året vi var sammen. Den var den tiden jeg trengte den gang for 20 år siden på å føle meg trygg nok til å fortelle han at jeg ikke likte å utføre oralsex, men at jeg gjorde det for å være snill og for at han skulle ha det godt. Når han så visste det, så ble han lei seg fordi jeg ikke var komfertabel med å fortelle det før. Etter det er BJ av meg det siste han ønsker. Han mister helt lysten om jeg gjør noe jeg selv ikke liker, men bare for å være snill. Det vil være kjipere for han om jeg ikke hadde likt at han slikket meg, for å si det sånn. Anonymkode: 7c0b6...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #27 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor forklarer du din forverring i smak med han? Har du ingen selvinnsikt? Anonymkode: b0aad...c69 Altså, dette spørsmålet gir ingen mening. Prøv igjen, så kan jeg kanskje gi deg et fornuftig svar. Anonymkode: 61cb1...d83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. juni 2024 #28 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 12.07): Min intimhygiene har alltid vært bra, og jeg har aldri slitt med endring i smak eller lukt, før vi ved uhell har hatt sex samtidig som han har hatt utbrudd. Jeg skriver også i et annet svar at jeg jevnlig gjør «smaksprøver» og jeg er veldig sensitiv for å merke endring i lukt, klarer feks lett å lukte hvor jeg er i syklusen min. Anonymkode: 61cb1...d83 Da hadde du maks uflaks😁 "Vi" er vel litt redde for å smake og lukte ondt..? så derfor er vi nøye med hygienen, og tar de nødvendige lukteprøvene.. enten vi øyner sex eller ikke.. "Alltid kyssklar både oppe og nede" er mitt livsmotto🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå