AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Del Skrevet 7. juni 2024 Da vi startet å date, så elsket samboeren min å slikke meg, det gikk ikke en eneste gang uten at han slikket meg til minst en orgasme. Ved noen få tilfeller har jeg hatt en annerledes smak, jeg mistenker at floraen min da har vært endret pga han, for da har jeg kjent en annen lukt fra hans penis, når vi har hatt sex. Han har nevnt for meg at han ikke lenger liker å slikke meg, fordi jeg ved noen tilfeller har hatt annerledes smak, jeg har forklart at min smak mest sannsynlig har vært endret fordi at han enten har vært sløvere med intimhygiene, eller fordi han har hatt herpes-utbrudd uten å merke det selv. Jeg tar jo gjerne (og jevnlig) noen "smaksprøver" av meg selv, og er veldig sensitiv for endring i lukt. Problemet mitt, og det som irriterer meg, er at han likevel vil ha meg til å suge han, og han vil ha meg til å smake meg selv på hans penis, etter vi har hatt penetrerende sex. Han har altså en forventning om suging, men vil ikke slikke. Nå vet jeg at dette kommer til å bli et tema, for jeg er lei av hans forventning om en blowjob, når han ikke har slikket meg på to år. Jeg kan trenge litt hjelp til å navigere hvordan jeg best kan snakke med han om dette. Anonymkode: 61cb1...d83 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
john81 Skrevet 7. juni 2024 #2 Del Skrevet 7. juni 2024 Bare å la vær å gi han bj da. Må jo være likt begge veier 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Del Skrevet 7. juni 2024 Jeg tror du er klar til å prate med han om det, du har argumentene der. Bare si nei. Men ikke tving han til å slikk. Da er det bedre å gå uten oral, du har også klart det lenge nå. Anonymkode: c0484...f81 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror du er klar til å prate med han om det, du har argumentene der. Bare si nei. Men ikke tving han til å slikk. Da er det bedre å gå uten oral, du har også klart det lenge nå. Anonymkode: c0484...f81 Ja, jeg kommer aldri til å tvinge noen til å gjøre noe de ikke vil. Og ønsker heller ikke at han skal oppleve det som et «pressmiddel» at fordi du ikke slikker, så vil ikke jeg suge. Føler det blir vanskelig for meg å ordlegge meg. Anonymkode: 61cb1...d83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #5 Del Skrevet 7. juni 2024 Annerledes som i dårlig/ubehagelig smak? Anonymkode: 27554...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Del Skrevet 7. juni 2024 Hvorfor i alle verden skal du suge ham når ikke motsatt? Ha litt selvrespekt. Slutt å sug, si det er fordi han luktet litt. Anonymkode: cb1bc...9a3 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #7 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Annerledes som i dårlig/ubehagelig smak? Anonymkode: 27554...947 Ja, jeg har fått dårligere smak de gangene vi har hatt sex og han mest sannsynlig har hatt et herpes-utbrudd, for da har jeg merket at han har luktet veldig annerledes. Jeg forstår jo at han ikke vil slikke da, men jeg smaker jo vanligvis sånn som jeg alltid har gjort. Problemet mitt er vel hovedsaklig ikke at han ikke vil slikke, men forventningen hans om at jeg skal suge, spesielt når han også ved tilfeller har hatt annen smak og lukt. Anonymkode: 61cb1...d83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #8 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, jeg kommer aldri til å tvinge noen til å gjøre noe de ikke vil. Og ønsker heller ikke at han skal oppleve det som et «pressmiddel» at fordi du ikke slikker, så vil ikke jeg suge. Føler det blir vanskelig for meg å ordlegge meg. Anonymkode: 61cb1...d83 Om det blir feil, prøv igjen 😊 Anonymkode: c0484...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #9 Del Skrevet 7. juni 2024 Pinglete av ham. Menn smaker heller ikke det samme hele tiden. Selv om partner en og annen gang ikke smaker standard, så slutter jeg jo ikke. Du kan si du savner det og at du synes det er dårlig gjort at han forventer at du suger han. Du kan og si at også han har smakt annerledes noen ganger, og at du likevel har fortsatt. Jeg hadde sagt fra LENGE før det hadde gått to år, så her tenker jeg mer du har dårlig tid. Anonymkode: 6e0b0...d33 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. juni 2024 #10 Del Skrevet 8. juni 2024 Sykdommer, dårlig lukt og smak pga. sløvhet med intimhygiene, er jo forferdelig turn-off, amatørmessig og umodent.. Mulig jeg er en hygiene-freak.. men det er begges ansvar å vaske, sjekke, smake og lukte på seg selv før sex. Det er på en måte en tillit som ikke skal unngås, for en vond smak kan sette seg i "hodet" av tillitsbrudd. Hvis hun ikke føler seg bra nok nedetil, er det supersexy å si nei til oralen.. Da vinner hun stort på tillit og modenheten❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #11 Del Skrevet 8. juni 2024 Kvinner har jo forskjellige konsistens, lukt og smak etter hvor en er i syklusen også, føler jeg. Jeg I allefall. Anonymkode: 65007...0d3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #12 Del Skrevet 8. juni 2024 Kjenner følelsen. Dama krever masse kos, men gir sjelden. Hun krever jeg strekker meg langt for hennes nytelse, men strekker seg ikke selv. Hadde jeg vært mot henne som hun er mot meg seksuelt, så hadde jeg vært singel for lenge siden Det er nok desverre vanlig det er en skjev balanse der, og sjelden blir det bra igjen, og derfor blir hun mest sannsynlig singel straks. Livet er for kort til å sløse bort på slike folk Anonymkode: 7be32...771 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #13 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, jeg har fått dårligere smak de gangene vi har hatt sex og han mest sannsynlig har hatt et herpes-utbrudd, for da har jeg merket at han har luktet veldig annerledes. Jeg forstår jo at han ikke vil slikke da, men jeg smaker jo vanligvis sånn som jeg alltid har gjort. Problemet mitt er vel hovedsaklig ikke at han ikke vil slikke, men forventningen hans om at jeg skal suge, spesielt når han også ved tilfeller har hatt annen smak og lukt. Anonymkode: 61cb1...d83 Suger du en med herpesutbrudd?? Seriøst! Det hadde jeg ALDRI gjort. Ville aldri hatt noen former for sex under utbrudd "Virusene kan kryssmitte. Det vil si at dersom en person med munnherpes gir munnsex, kan personen som får munnsex bli smittet, og kan få kjønnsherpes. Dersom en som har kjønnsherpes får munnsex, kan den som gir munnsex få munnherpes" "Herpes kan smitte ved ubeskyttet sex" Herpes - Sex og samfunn Anonymkode: c3b9a...6ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #14 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg suger uansett fordi han elsker det. Og nå har vi begynne med noe som jeg vil tipse ts om. La han bruke vibrator på deg mens du suger han. Sexlivet vårt har blitt sykt mye bedre med det som forplay i hvert fall Anonymkode: d22f6...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #15 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da vi startet å date, så elsket samboeren min å slikke meg, det gikk ikke en eneste gang uten at han slikket meg til minst en orgasme. Ved noen få tilfeller har jeg hatt en annerledes smak, jeg mistenker at floraen min da har vært endret pga han, for da har jeg kjent en annen lukt fra hans penis, når vi har hatt sex. Han har nevnt for meg at han ikke lenger liker å slikke meg, fordi jeg ved noen tilfeller har hatt annerledes smak, jeg har forklart at min smak mest sannsynlig har vært endret fordi at han enten har vært sløvere med intimhygiene, eller fordi han har hatt herpes-utbrudd uten å merke det selv. Jeg tar jo gjerne (og jevnlig) noen "smaksprøver" av meg selv, og er veldig sensitiv for endring i lukt. Problemet mitt, og det som irriterer meg, er at han likevel vil ha meg til å suge han, og han vil ha meg til å smake meg selv på hans penis, etter vi har hatt penetrerende sex. Han har altså en forventning om suging, men vil ikke slikke. Nå vet jeg at dette kommer til å bli et tema, for jeg er lei av hans forventning om en blowjob, når han ikke har slikket meg på to år. Jeg kan trenge litt hjelp til å navigere hvordan jeg best kan snakke med han om dette. Anonymkode: 61cb1...d83 Jeg hadde blitt sur og såret. Hvis det er unnskyldningen hans er det ikke mye ekte kjærlighet å gi glede til deg... Dårlig unnskyldning fra han for å slippe. Min kjæreste elsker å slikke meg. Jeg hadde aldri utført BJ på en slik kjæreste som bare skal "ta" ikke gi. Anonymkode: 131ec...3ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #16 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Suger du en med herpesutbrudd?? Seriøst! Det hadde jeg ALDRI gjort. Ville aldri hatt noen former for sex under utbrudd "Virusene kan kryssmitte. Det vil si at dersom en person med munnherpes gir munnsex, kan personen som får munnsex bli smittet, og kan få kjønnsherpes. Dersom en som har kjønnsherpes får munnsex, kan den som gir munnsex få munnherpes" "Herpes kan smitte ved ubeskyttet sex" Herpes - Sex og samfunn Anonymkode: c3b9a...6ff Nå er det sånn at menn kan ha utbrudd uten å merke det selv, så ja, noen ganger mistenker jeg at vi har hatt sex når han har hatt utbrudd. De gangene han har merket utbruddet, så har vi selvfølgelig ikke sex, i noen som helst form. Så er det sånn at jeg har mistenkt at han har hatt utbrudd fordi han har luktet annerledes. Jeg ba ikke om råd til beskyttet sex, jeg vet utmerket godt at man ikke bør ha sex med noen som har et utbrudd. Anonymkode: 61cb1...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #17 Del Skrevet 8. juni 2024 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Sykdommer, dårlig lukt og smak pga. sløvhet med intimhygiene, er jo forferdelig turn-off, amatørmessig og umodent.. Mulig jeg er en hygiene-freak.. men det er begges ansvar å vaske, sjekke, smake og lukte på seg selv før sex. Det er på en måte en tillit som ikke skal unngås, for en vond smak kan sette seg i "hodet" av tillitsbrudd. Hvis hun ikke føler seg bra nok nedetil, er det supersexy å si nei til oralen.. Da vinner hun stort på tillit og modenheten❤️ Min intimhygiene har alltid vært bra, og jeg har aldri slitt med endring i smak eller lukt, før vi ved uhell har hatt sex samtidig som han har hatt utbrudd. Jeg skriver også i et annet svar at jeg jevnlig gjør «smaksprøver» og jeg er veldig sensitiv for å merke endring i lukt, klarer feks lett å lukte hvor jeg er i syklusen min. Anonymkode: 61cb1...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #18 Del Skrevet 8. juni 2024 Hadde aldri giddi sånn barnslig "får ikke jeg, får ikke du" i senga. Når det er sagt, suger du fordi du liker det eller fordi han liker det og for han sin skyld? Anonymkode: f8ac0...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #19 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde aldri giddi sånn barnslig "får ikke jeg, får ikke du" i senga. Når det er sagt, suger du fordi du liker det eller fordi han liker det og for han sin skyld? Anonymkode: f8ac0...89c Det har jo hovedsaklig vært for hans nytelse, veldig lite for min egen. Anonymkode: 61cb1...d83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #20 Del Skrevet 8. juni 2024 john81 skrev (13 timer siden): Bare å la vær å gi han bj da. Må jo være likt begge veier Min man elsker å slikke meg. Jeg liker ikke å suge. Min man slikker meg så ofte han kan. Jeg suger ikke. Om min mann skulle slutte å slikke meg, fordi jeg ikke suger han, så ville han vært en nepe. Et brødhode. Han ville da deprivert seg selv for noe av det beste han vet. Typ: «gjør ikke du det, så gjør ikke jeg det» er utrolig infantilt og destruktivt. Anonymkode: 7c0b6...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå