AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Del Skrevet 7. juni 2024 Hei. Er det noen som har begynt å eksperimentere rundt BDSM i en alder av 35 år? Jeg fantaserer om det daglig, men er i et nokså sexløst samliv, så mulig fantasien og lysten bare skyter til været om dagen. Har alltid hatt et drag mot det, men skammet meg og syntes det var flaut da jeg var yngre. Nå er jeg mer trygg på meg selv, og derfor tør å la denne siden få mer plass i meg. Problemet er jo at jeg er med en samboer som jeg ikke har hatt sex med på 8-9 mnd. Jeg har foreslått åpent forhold men det vil han ikke. Jeg har fortalt han hva jeg tenner på, men det er ikke så interessant for han tror jeg. Kjøpte en gang adventskalender til oss fra Kondomeriet, men ikke en eneste luke ble åpnet i desember. Vi åpnet de sammen i mars-april (2021), men alt ble kastet 🥲 Han var ikke noe spesielt imponert 🤷🏻♀️ Jeg får som regel ikke avvisning hvis jeg prøver, men poenget her er jo at jeg ikke tenner lengre på at det er jeg som tar initiativ hver gang.. Jeg vil bli tatt! Er som sagt 35 år, og i beste alder. Føler meg trist og nedfor med å tenke på at sexlivet mitt er dødt allerede så ung, når jeg i utgangspunktet er ei med høy lyst. Føler også at det er nå jeg ser bra ut, og etter jeg fikk barn her jeg fått de sykeste orgasmer 👌🏻👌🏻 Kjedelig at leken og sexen ikke eksisterer lengre i livet mitt, kjenner jeg ofte på. Haha, tror jeg sporet fra det ene til det andre. Men gjerne kommenter dere som har tanker/erfaringer rundt 1. BDSM 2. sexløst forhold, what to do? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 82300...c7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #2 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hei. Er det noen som har begynt å eksperimentere rundt BDSM i en alder av 35 år? Jeg fantaserer om det daglig, men er i et nokså sexløst samliv, så mulig fantasien og lysten bare skyter til været om dagen. Har alltid hatt et drag mot det, men skammet meg og syntes det var flaut da jeg var yngre. Nå er jeg mer trygg på meg selv, og derfor tør å la denne siden få mer plass i meg. Problemet er jo at jeg er med en samboer som jeg ikke har hatt sex med på 8-9 mnd. Jeg har foreslått åpent forhold men det vil han ikke. Jeg har fortalt han hva jeg tenner på, men det er ikke så interessant for han tror jeg. Kjøpte en gang adventskalender til oss fra Kondomeriet, men ikke en eneste luke ble åpnet i desember. Vi åpnet de sammen i mars-april (2021), men alt ble kastet 🥲 Han var ikke noe spesielt imponert 🤷🏻♀️ Jeg får som regel ikke avvisning hvis jeg prøver, men poenget her er jo at jeg ikke tenner lengre på at det er jeg som tar initiativ hver gang.. Jeg vil bli tatt! Er som sagt 35 år, og i beste alder. Føler meg trist og nedfor med å tenke på at sexlivet mitt er dødt allerede så ung, når jeg i utgangspunktet er ei med høy lyst. Føler også at det er nå jeg ser bra ut, og etter jeg fikk barn her jeg fått de sykeste orgasmer 👌🏻👌🏻 Kjedelig at leken og sexen ikke eksisterer lengre i livet mitt, kjenner jeg ofte på. Haha, tror jeg sporet fra det ene til det andre. Men gjerne kommenter dere som har tanker/erfaringer rundt 1. BDSM 2. sexløst forhold, what to do? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 82300...c7a Ja, jeg starta med bdsm irl i trettiårene.. Ser meg ikke tilbake 👌 Anonymkode: 64218...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei. Er det noen som har begynt å eksperimentere rundt BDSM i en alder av 35 år? Jeg fantaserer om det daglig, men er i et nokså sexløst samliv, så mulig fantasien og lysten bare skyter til været om dagen. Har alltid hatt et drag mot det, men skammet meg og syntes det var flaut da jeg var yngre. Nå er jeg mer trygg på meg selv, og derfor tør å la denne siden få mer plass i meg. Problemet er jo at jeg er med en samboer som jeg ikke har hatt sex med på 8-9 mnd. Jeg har foreslått åpent forhold men det vil han ikke. Jeg har fortalt han hva jeg tenner på, men det er ikke så interessant for han tror jeg. Kjøpte en gang adventskalender til oss fra Kondomeriet, men ikke en eneste luke ble åpnet i desember. Vi åpnet de sammen i mars-april (2021), men alt ble kastet 🥲 Han var ikke noe spesielt imponert 🤷🏻♀️ Jeg får som regel ikke avvisning hvis jeg prøver, men poenget her er jo at jeg ikke tenner lengre på at det er jeg som tar initiativ hver gang.. Jeg vil bli tatt! Er som sagt 35 år, og i beste alder. Føler meg trist og nedfor med å tenke på at sexlivet mitt er dødt allerede så ung, når jeg i utgangspunktet er ei med høy lyst. Føler også at det er nå jeg ser bra ut, og etter jeg fikk barn her jeg fått de sykeste orgasmer 👌🏻👌🏻 Kjedelig at leken og sexen ikke eksisterer lengre i livet mitt, kjenner jeg ofte på. Haha, tror jeg sporet fra det ene til det andre. Men gjerne kommenter dere som har tanker/erfaringer rundt 1. BDSM 2. sexløst forhold, what to do? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 82300...c7a Ulike problemstillinger rundt samme tema er en gjenganger her inne. Ingen kan bestemme over andres sexliv. Enten må han a) ta seg sammen og begynne å jobbe med deg om å forbedre den delen av forholdet b) la deg få oppfylle dine behov på egen hånd, eller c) akseptere at det er over Anonymkode: b5c10...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 7. juni 2024 #4 Del Skrevet 7. juni 2024 Jeg har vel alltid hatt tendensen men fikk ikke opplevd dette på skikkelig vis før jeg var voksen. Kjenner meg igjen på dette med å føle på skam for å ha diverse lyster. Men da jeg traff henne og gradvis kunne være meg selv og leve det ut mer og mer - uten skyld og skam - heller tvert imot - var det som å komme til himmelen. Vi er sammen fortsatt etter godt over 10 år Nå har det roet seg litt om jeg kan bruke et slikt utrykk. Men kinken ligger og ulmer under overflaten og jeg tror det kommer til å blomstre igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 8. juni 2024 #5 Del Skrevet 8. juni 2024 Vi var ganske voksne da vi begynte å utforske dominansleker. (Unntaket er bondage. Det har falt veldig naturlig for meg så det har vi gjort fra start.) For oss begynte det med at vi oppdaget at vi drev med kompromiss i senga. Begge skulle få litt av det de ønsket, men da ble det ikke alltid fulltreffer for noen av oss. Så vi bestemte oss for at vi skulle få en kveld hver der en av oss bestemte alt og den andre skulle være med (kunne selvsagt legge ned veto). Det ga skikkelig mersmak. Og det var egentlig først etter det at en ny verden åpnet seg for oss. Før det visste vi ikke en gang hva BDSM var. (I dag aner jeg ikke hvordan vi hadde unngått å høre om BDSM, men men…) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Del Skrevet 8. juni 2024 Typen din holder deg på en måte til "fange" med å nekte deg sex. Det er jo helt vilt. Helt psycho! Livet er for kort. Du skal vise deg selv omtanke også, ikke glem det! Her hadde jeg direkte konfrontert kjæresten og sagt hva som er hva! Vil si det er en type mishandling å ikke ville ha intimitet og heller ikke snakke om det. Kanskje han vil at det er du som skal ta steget å gjøre det slutt? Med å gjøre det uutholdelig for deg? Anonymkode: 4cc5c...248 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Del Skrevet 8. juni 2024 Har startet med bdsm i godt voksen alder - og det har vært et veldig fint tillegg til vanlig vaniljesex. Både pisk/flogger, temperaturlek, klyper, håndjern, sov - men først og fremst bondage/shibari. Noen få besøk på klubber og workshops. Det er veldig mye gøy å oppleve! For min egen, ville det ikke falle meg inn å spørre min ekspartner om dette, siden hun var like passiv som din TS. Så jeg begynte ikke før jeg ble skilt, og fikk meg en kjæreste som var interessert i å utforske. Anonymkode: fa32a...884 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Typen din holder deg på en måte til "fange" med å nekte deg sex. Det er jo helt vilt. Helt psycho! Livet er for kort. Du skal vise deg selv omtanke også, ikke glem det! Her hadde jeg direkte konfrontert kjæresten og sagt hva som er hva! Vil si det er en type mishandling å ikke ville ha intimitet og heller ikke snakke om det. Kanskje han vil at det er du som skal ta steget å gjøre det slutt? Med å gjøre det uutholdelig for deg? Anonymkode: 4cc5c...248 Psyko?😅 Skal han ha sex når han ikke vil? Hadde jeg kalt dama psyko og sa jeg følte meg fanget når vi hadde periode uten sex, så hadde det definitivt aldri blitt sex igjen. Slike holdninger burde du legge fra deg, veldig usunt forhold til sex Anonymkode: d1120...6a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #9 Del Skrevet 8. juni 2024 Har oppdaget shibari gjennom en fin fyr jeg traff noen ganger. Spennende, tilfredsstillende og noe jeg ikke var klar over at jeg likte så godt som det viste seg at jeg gjorde. Anonymkode: 08bef...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 8. juni 2024 #10 Del Skrevet 8. juni 2024 Det å utforske bdsm sammen krever mye kommunikasjon og tillit. Og det bør være en nysgjerrighet hos begge parter. Det høres ut som dere har litt dårlig utgangspunkt. Hvordan har du lagt det frem for han? Har dere prøvd noe? Selv begynte jeg å utforske bdsm (litt mer seriøst) i 30-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #11 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Psyko?😅 Skal han ha sex når han ikke vil? Hadde jeg kalt dama psyko og sa jeg følte meg fanget når vi hadde periode uten sex, så hadde det definitivt aldri blitt sex igjen. Slike holdninger burde du legge fra deg, veldig usunt forhold til sex Anonymkode: d1120...6a6 Det som er usunt er som hos TS å ikke ha sex på 8-9 måneder. Ikke snakke om det, ikke snakke om hvorfor det er sånn, ikke samarbeide for å få det bedre. Den AB du svarer, selv om hun tar litt vel hardt i, er mer på ballen enn deg. Og nei, partner står jo fritt til å ikke ville av ulike grunner, men hvis det varer over tid så må man være i stand til å snakke om det og finne ut hvorfor og hvordan det kan bli bedre i forholdet, eller finne andre løsninger, som å la partner oppfylle egne behov på andre måter. Anonymkode: b5c10...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #12 Del Skrevet 8. juni 2024 Hei. Jeg som startet tråden ☺️ Takk for svar. Vi har jo hatt det sexløst i omtrent 3-4 år, og jeg har vært ganske tålmodig. Vil tørre å påstå av vi har sex kanskje 1 gang i året, og det har tatt meg tid å forstå at den seksuelle helsen min påvirker meg mer enn jeg var klar over. Vi har vært slitne, lite søvn osv begge to under småbarnsliv, samboer har i tillegg sluttet å trene og er mye opptatt med jobb. Jeg er en kommunikativ person, aldri hatt problem med å prate enkelt og løst om dette tema. Merka tidlig at han ikke har vært så interessert i og prate om det, både hva han liker/fetisjer og tidligere erfaringer. I starten av forhold så var sexlivet utrolig bra, og vi har god match på mange måter, opplevde ingen savn rundt sexlivet. Jeg er egentlig ganske klar over hva som er årsak til manglene sexlyst fra hans sin side, men det blir også en vond spiral. Når det kommer til å utforske BDSM så vet jeg at det ikke er min samboers cup of tea, og det respekterer jeg. Hadde aldri presset han til å gjøre/utforske noe han ikke føler seg komfortable med, eller som tenner han. Poenget her er jo at det må være noe begge liker, at man har en trygghet på hverandre og at man hele veien klarer å kommunisere. Problemet mitt er derfor todelt. Det er ev del av meg som tar mer og mer plass i fantasiene, har fantasier som jeg tenker ligger i BDSM-land. Det andre problemet er at jeg ikke har sex i det hele tatt, og om det er noe jeg må velge å leve uten. Det føles for meg som et tap, som av natur er ganske seksuell av meg, og eventyrlysten og leken. Da mister jeg så mye. Hans svar på det hele er «jeg er sliten. Det blir bedre når søvn er på plass». Det respekterer jeg, bare at jeg på snart 4. året begynner å bli litt gal… 🫣 Anonymkode: 82300...c7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #13 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg ble single midt i 20-årene. Hadde hatt bdsm-fantasier siden ungdommen og da jeg fikk muligheten oppsøkte jeg et organisert miljø. Var ung, en helt annen type enn de jeg møtte, men sa jeg var oppriktig, at dragningen var sterk, at jeg visste hva bdsm var og at jeg var sub av legning og trengte veiledning. I løpet av det første året opplevde jeg mer enn hva jeg hadde opplevd tidligere i livet. Så fant jeg min Dom og vi har levd sammen i snart fem år. Jeg har aldri hatt det bedre. Anonymkode: d82b5...47a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 8. juni 2024 #14 Del Skrevet 8. juni 2024 Ble separert i 40 åra og eksperimenterte da. Liker å bli kvalt, spanket.😍 Er ikke underdanig men mer brat. Ble kjent med en Dom men det var mer kontroll han ville ha, og var egoistisk. Det er ikke slik en Dom skal være. Så nå vet jeg ikke om jeg tør lenger å finne en passende partner til lek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #15 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Problemet mitt er derfor todelt. Det er ev del av meg som tar mer og mer plass i fantasiene, har fantasier som jeg tenker ligger i BDSM-land. Det andre problemet er at jeg ikke har sex i det hele tatt, og om det er noe jeg må velge å leve uten. Det føles for meg som et tap, som av natur er ganske seksuell av meg, og eventyrlysten og leken. Da mister jeg så mye. Hans svar på det hele er «jeg er sliten. Det blir bedre når søvn er på plass». Det respekterer jeg, bare at jeg på snart 4. året begynner å bli litt gal… 🫣 Når det gjelder hans manglende interesse til å snakke om slikt så må du likestille det seksuelle med andre deler i hverdagen og forholdet som fungerer. Dere må kunne snakke om det. Og der han trenger å få stabilt og tilstrekkelig med søvn så kan du kanskje gjennom det prøve å få han til forstå du har det på samme måte med det seksuelle og at over for lang tid blir det tyngende og også skadelig. Ikke bare for deg, men også forholdet. Anonymkode: b5c10...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 8. juni 2024 #16 Del Skrevet 8. juni 2024 Lille39 skrev (20 minutter siden): Ble separert i 40 åra og eksperimenterte da. Liker å bli kvalt, spanket.😍 Er ikke underdanig men mer brat. Ble kjent med en Dom men det var mer kontroll han ville ha, og var egoistisk. Det er ikke slik en Dom skal være. Så nå vet jeg ikke om jeg tør lenger å finne en passende partner til lek. Den som intet våger Intet vinner Gammelt jungelord M@ster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #17 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg har lest masse, og sett at det finnes grupper osv der jeg bor. Poenget er at jeg måtte på nytt stenge av denne siden av meg pga samboer. Føltes som jeg gjorde noe ulovlig med å lese meg opp. Så det er en sorg, fordi jeg plutselig kjente meg «hjemme» og at jeg forsto litt mer av min seksualitet da jeg leste. Sørger over jeg må leve et vaniljesexliv 😂 Kjenner meg igjen i å være brat, slik du nevnte. Tenker det er helt sikkert mange personligheter innenfor miljøet, og at mange helt sikkert lever ut sin kontrollerende side på feil grunnlag. Derfor tror jeg at jeg ikke kunnet gjort det med noen jeg tilfeldigvis møtte, måtte vært et dyp relasjon der først. I tillegg får du helt sikkert noen varsellamper nå som du har fått litt erfaring, om du kan ta med deg videre. Er helt sikker på at det finnes DOM som ikke er slik du beskriver der. Det er også forskjell på hva man gjør under sexen, og hvordan man blir behandlet ellers i forholdet. Undrer meg derfor også på, om det er bedre å gå inn i BDSM når man er ung voksen, da vet man hvem man er, hva som er den absolutte grensen, at man er trygg nok på å formidle hva man liker og har selvtillit nok til å kommunisere det. Men ja.. Som sagt ikke en verden det ser ut som jeg får oppleve hvis jeg blir værende med barnefar og samboer 🤷🏻♀️ Anonymkode: 82300...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 8. juni 2024 #18 Del Skrevet 8. juni 2024 De aller fleste som utforsker BDSM, gjør det i voksen alder. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå