Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 og det er vel bra at den løsner.problemet er at den er løs på ene sida og sitter fast i den andre sida av neglen.så hva gjør jeg da?må jeg til lege og få hjelp der?eller vil det løsne helt til slutt?dette er ekkelt altså!den løse delen er spiss i hjørnet og borrer seg inn,så den må nok bort snarest.
Champagnepiken Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Hvor fast sitter den, da? Det er jo ikke farlig om neglen faller av. Jeg mistet en tånegl etter en fotballkamp i fjor sommer... Du kan prøve å kjenne litt på neglen, om den sitter helt fast eller om den løsner hvis du "jobber litt" med den.
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 Om den ikke løsner om du rører litt på den, ville jeg latt den være ifred. De løsner av seg selv (om det er meningen) tidsnok. Noe farlig er det nok ikke, har mistet endel negler jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #4 Skrevet 13. februar 2006 ja den løsner,men bare på den ene sida.har prøvd å jobbe med den,men den sitter fast.tør ikke bruke makt heller.huff...
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #5 Skrevet 13. februar 2006 Om den plager deg og er vond, så ta deg en tur til legen.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #6 Skrevet 13. februar 2006 Om den ikke løsner om du rører litt på den, ville jeg latt den være ifred. De løsner av seg selv (om det er meningen) tidsnok. Noe farlig er det nok ikke, har mistet endel negler jeg også. ← ok.puh.. men hvis ingenting skjer,må jeg vel til legen.
Gjest Rødtoppen Skrevet 13. februar 2006 #7 Skrevet 13. februar 2006 Hei! Hvis du klarer kan du klippe vekk litt av det som er løst. Ellers er det bare å vente til den faller av av seg selv, bedre å gjøre det enn å dra den løs. Da kommer du til å bli veldig sår på totten din
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #8 Skrevet 13. februar 2006 ikke direkte vond,men den spissen plager meg litt. har legetime den 24.,klarer å vente til da.takk for svar.
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #9 Skrevet 13. februar 2006 Om den er litt vond fordi den er løs, og skjærer seg inn, ville jeg "festet" den med et plaster over, slik at den ikke beveger på seg og plager deg. Håper den snart faller av.
Gjest electronico Skrevet 27. mai 2013 #10 Skrevet 27. mai 2013 Teip den med plaster vis du vill, ta av plasteret når du dusjer. Dette er fordi at du ikke skal få en soppinfeksjon.
Minya Skrevet 27. mai 2013 #11 Skrevet 27. mai 2013 Regner med at tåen enten er frisk eller gjort noe med nå, siden tråden er fra 2006 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå