sanasol Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 Når jeg trykker på `logg av`,og deretter `slå av datamaskinen` kommer det først et skjermbilde der det står `logger av`, og deretter blir skjermen svart og så skjer det ingenting mer.Maskina jobber en stund,men dataen slår seg ikke av.Hva gjør jeg feil? Er det noen innstillinger jeg kan sjekke? Har XP innstalert.Maskina er ny,og det har vært sånn fra jeg fikk den. Det som er så rart er at dette ikke skjer hver gang jeg prøver å logge av,men ofte.Noen som kan hjelpe?
Gjest Ego-solo Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Kan være mange ting. Har du Nero? Avinstaller det og prøv. Prøv bios settup og skru tempo ned. Avinstaller NVidia nForce drivere og installer dem igjen Skift strømforsyning Power settings står kanskje på "Always On" Reklamer til selger, ville jeg ha gjort. Maskinen har en reklamerbar feil.
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 Har du laptop? Finn i så fall "reset"-knappen. Vanligvis er ikke reset-knappen en knapp, men et lite hull. Ta en vanlig binders, bøy den ut, og stikk den inn i hullet (du må dytte til den stopper, forbi motstanden du kjenner). Da slår PC'n deg av. Forhåpentligvis er alt i orden når du starter på nytt. På laptoper er denne vanligvis på undersida. Har du stasjonær er strømbryteren det beste alternativet. Siden dette skjer jevnlig ville jeg ha reinstallert Windows. Siden det har skjedd fra PC'n var ny bør du også vurdere å ta en prat med forhandleren.
jordbær Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Laptoper har oftes en av og på-knapp. Holder du denne inne i ca 6sek, skal PC-en slå seg helt av.
sanasol Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2006 Takk for all hjelp! Har tatt kontakt med kundeservice`n til Dell,så nå ordner det seg vel. Go helg alle sammen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå