Gå til innhold

Euroclinix og wegovy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Antagelig fordi fastlegen kjenner dem og vil si nei pga forhold med denne pasienten som kun legen vet.

Eller de kan ha en vanskelig fastlege som er skeptisk til slankemedisin og mener man må tenke trening og kosthold i stedet, finnes jo flere av den type leger.

Anonymkode: 0b60d...42f

Det er fordi det er sannheten, ett stikk løser ingen verdens problemer om man ikke legger om livsstilen, man ser også en kraftig økning av svært uheldige bivirkning av wegovy og folk begynner å legge på seg igjen selv om de går på medisinen, mange nedjusterer eller slutter også når ønsket vekt er nådd, da vil man fyke opp igjen om livsstilsendringen ikke er i boks.

Men jeg ville generelt vært veldig forsiktig med å sende videosnutter av meg selv slik og legge inn personlig informasjon, det kan hackes og informasjon kan selges til tredjepart, brått så blir kroppen treningsprogramvare for AI elns.

Anonymkode: c8185...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er fordi det er sannheten, ett stikk løser ingen verdens problemer om man ikke legger om livsstilen, man ser også en kraftig økning av svært uheldige bivirkning av wegovy og folk begynner å legge på seg igjen selv om de går på medisinen, mange nedjusterer eller slutter også når ønsket vekt er nådd, da vil man fyke opp igjen om livsstilsendringen ikke er i boks.

Men jeg ville generelt vært veldig forsiktig med å sende videosnutter av meg selv slik og legge inn personlig informasjon, det kan hackes og informasjon kan selges til tredjepart, brått så blir kroppen treningsprogramvare for AI elns.

Anonymkode: c8185...6ed

Mange vil nok måtte gå på Wegovy resten av livet ja, det er da ingen som legger skjul på det.

Anonymkode: 0b60d...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Er det noen som vet hvordan det er å få resepter her etter en stund. Si man ikke er like overvektig 6mnd inn i det, og man faktisk er på et mer normalt nivå(man ser tydelig forskjell) - regner med at det ikke er like lett å få resept da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker euroclinix og er fornøyd der. Jeg står på lavdose og får da kontroll på min overspising og klarer å holde en grei vekt. Min fastlege mener at overspising ikke er et problem så det er ikke noen hjelp å få der.

Anonymkode: 7e5f8...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Anonym5478 skrev (På 26.8.2024 den 8.21):

Er det noen som vet hvordan det er å få resepter her etter en stund. Si man ikke er like overvektig 6mnd inn i det, og man faktisk er på et mer normalt nivå(man ser tydelig forskjell) - regner med at det ikke er like lett å få resept da?

Jeg lurer på det samme 🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...