Gå til innhold

Norges regjering må beklage...


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Hah... nå krever en muslimsk leder i midt østen at den Norske regjering også må be om unskyldning.

Det holdt visst ikke at den aktuelle avisen som trykte bildene beklaget det.

Hvor skal dette ende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest om flere imamer som ønsker at de skyldige må straffes. jepp, de vil vel at de skal steines eller noe tenker jeg. maken til huleboere :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "skyldige" må vel være de som faktisk har brutt lover og vært voldelige og truende.. Og da er jeg helt enig; se til å få straffet dem!

Straff alle som holder på med trusler, vold og ødeleggelser.

Og se til å få sagt klart fra om at det er ikke er "feil" eller "straffbart" eller noe slik å benytte utringsfriheten..

Og at det å ha ytringsfrihet ikke er noe å beklage eller unnskylde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, hvorfor skal stoltenberg beklage?? han har da ikke gjort noe!! sjeg er så lei dette her, jeg synes vi bare skal ignorere de nå. det er jo bare sånn konstant bakgrunnsstøy og irritasjonsmomenter med disse muslimene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah... nå krever en muslimsk leder i midt østen at den Norske regjering også må be om unskyldning.

Det holdt visst ikke at den aktuelle avisen som trykte bildene beklaget det.

Hvor skal dette ende?

haha :)

Jeg kan ikke annet enn å le når ledere i land hvor frafallenhet og ateisme er gode grunner for dødsdom krever en unnskyldning av vår regjering på grunn av noen tegninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha :)

Jeg kan ikke annet enn å le når ledere i land hvor frafallenhet og ateisme er gode grunner for dødsdom krever en unnskyldning av vår regjering på grunn av noen tegninger.

Jeg kan ikke annet enn å le av en hel tråd bestående av samme Gjest, som diskuterer med seg selv. Snakk om konsensus :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke annet enn å le av en hel tråd bestående av samme Gjest, som diskuterer med seg selv. Snakk om konsensus :ler:

Nei det er nok ikke det som er tilfellet :) jeg er den ene gjesten, og jeg er Lupi, men jeg får ikke til å logge meg inn når jeg er på jobb dessverre. Pleier å skrive Lupi ii. på innleggene mine, men glemte det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke annet enn å le av en hel tråd bestående av samme Gjest, som diskuterer med seg selv. Snakk om konsensus :ler:

Som muslimer alle ser like ut for dårene, ser sikkert vi gjester også like ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den norske regjering må ikke finne på å be om unskyldning.

Da har disse buskmennene taket på oss og vil sitte og humre og le over hvor feige og redde lille Norge er.

Og den norske regjering har ikke noe med en frittstående avis/blad å gjøre.

Sånn som muslingene legger opp til nå så blir det som om vi ikke har ytringsfrihet,talefrihet og at avisen/bladet faktsik er en smule statseid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer info om Saudia Arabia fra landets offisielle hjemmeside for dere kvinner som har lyst til å reise dit:

"Important Instructions:

If a woman is arriving in the Kingdom alone, the sponsor or her husband must receive her at the airport.

Every woman must have confirmed accommodation for the duration of her stay in the Kingdom.

A woman is not allowed to drive a car and can therefore travel by car only if she is accompanied by her husband, a male relative, or a driver.

All visitors to the Kingdom must have a return ticket.

Pilgrims must also have all valid documentation and a passport that is valid for 6 months."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mer enn 50-60 år siden prest,lege.lensmann hadde ALT å si her i landet også.Så opp til de som avguder.

Kvinner gikk ikke i korte skjørt ,for ikke å snakke om bukser.Og det er ikke lenge siden.Tyrkia fekk stemmerett FØR Norge .

men jeg forsvarer ikke volden ,men vi må ikke være så selv gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mer enn 50-60 år siden prest,lege.lensmann hadde ALT å si her i landet også.Så opp til de som avguder.

Kvinner gikk ikke i korte skjørt ,for ikke å  snakke om bukser.Og det er ikke lenge siden.Tyrkia fekk stemmerett FØR Norge .

men jeg forsvarer ikke volden ,men vi må ikke være så selv gode.

Det er ganske lenge siden. Det har skjedd mye i verden siden da. Jeg, for eksempel, har blitt til siden da. Det samme har datamaskinen og internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke mer enn 50-60 år siden prest,lege.lensmann hadde ALT å si her i landet også.Så opp til de som avguder.

Kvinner gikk ikke i korte skjørt ,for ikke å  snakke om bukser.Og det er ikke lenge siden.Tyrkia fekk stemmerett FØR Norge .

men jeg forsvarer ikke volden ,men vi må ikke være så selv gode.

Jeg har ikke hørt om at noen har blitt drept i Norge på grunn av klesdrakten sin, det er en vesentlig forskjell. Mennesker må få velge hvordan de går kledd enten det er med burka eller miniskjørt. Jeg kan ikke se at miniskjørt er et tegn på at vi har kommet lenger. Det er respekten for forskjellene som er det viktige. Religiøsiteten i Tyrkia varierer veldig. Du finner mange tyrkere på badestranden i bikini. Bestemoren sitter gjerne helt dekket til mens datteren viser leggene sine og barnebarnet bader i bikini og soler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei 50 år er ikke lenge,og mye er forandret,ting går  mye seiner i de landene .Kanskje mye er forandre om 60 år der også.

At utviklingen går tregt i et land skal jo ikke ha noe å si for andre land mht ytringsfrihet bl.a.

Alle muslinger er ikke like nei, men det er ikke rart om vi får et anstrengt forhold til dem å deres religion når vi ser hvordan de herjer og prøver å ta makta fra andre land. Det er nemlig det det ser ut til at de er i ferd med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Egil_Egilsson

Jeg syns stoltenberg og SPESIELT gærn støre skylder meg en unnskyldning. egentlig skylder de meg harakiri, men en unnskyldning er en god start.

mvh

egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den norske regjering må ikke finne på å be om unskyldning.

Da har disse buskmennene taket på oss og vil sitte og humre og le over hvor feige og redde lille Norge er.

Og den norske regjering har ikke noe med en frittstående avis/blad å gjøre.

Sånn som muslingene legger opp til nå så blir det som om vi ikke har ytringsfrihet,talefrihet og at avisen/bladet faktsik er en smule statseid.

Å be om unnskyldning er en STOR handling -det hadde kostet oss så lite, det hadde faktisk ikke kostet oss noen ting. Hvis det betyr mye for dem -vil det ikke da være det beste nettopp å be om unnskyldning? Slik at de ville respektere oss enda mer i fremtiden?

Å stikke hodet i sanden, stå på sitt -vel, det minner meg mest om en trassen tre-åring. Det er DET som er feigt!

Jeg synes det er helt vanvittig at disse tegningene ble trykket i første omgang. Det er ENDA mer vanvittig at vi for enhver pris ikke skal be om unnskyldning når skaden først er skjedd. Herregud gud for en vanvittig gjeng av 3-åringer som synes det er så forbanna viktig å kunne trykke noen tegninger (ytringsfrihet!!??) at de er villige til å OFRE VERDENSFREDEN for å kunne gjøre det!

HERREGUD!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal skremmes til å be om unnskyldninger, hvis ikke vil de begå flere terrorhandlinger, som feks drepe nordmenn, brenne ambassader og flagg, - ja da har det gått for langt! Hvis vi skal skremmes fra å trykke det vi ønsker i avisene våre, da har det gått for langt. Jeg fatter ikke at enkelte ønsker at vi skal legge oss flate, vi har nemlig ikke gjort noe galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...