AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #1 Skrevet 6. juni 2024 Min opplevelse av brød/bakst fra bla nærbakst er at det er daggammelt og eventuelt tidligere fryst. Brødet kommer i plastpose som tyder på at det har vært fryst og det lukter deretter + at har myk skorpe. Når handler tilsvarende brød hos bakeren er brødet i papirpose og skorpen er hardere. De fremstiller dette som ferskt og det koster jo litt også. Andre som har tanker om dette?? Anonymkode: 9ac10...3f3 1
Tuba Skrevet 6. juni 2024 #2 Skrevet 6. juni 2024 Jeg har veldig god erfaring med Morgenlevering. Men jeg har aldri bestilt "vanlig brød" bare rundstykker fra Godt brød, croissanter ol til helgefrokost. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #3 Skrevet 6. juni 2024 Kommer an på hvor i landet du er. De har jo avtale med ulike bakerier. Her er det sorg for at de ikke leverer lenger. Anonymkode: 19b71...e66
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #4 Skrevet 6. juni 2024 Tuba skrev (3 minutter siden): Jeg har veldig god erfaring med Morgenlevering. Men jeg har aldri bestilt "vanlig brød" bare rundstykker fra Godt brød, croissanter ol til helgefrokost. Ok, dette var fra nærbakst. Tidligere hadde de bedre brød og flere leverandører. Rimelig sikker på at dette brødet har vært fryst. Lukter gammelt brød. Anonymkode: 9ac10...3f3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer an på hvor i landet du er. De har jo avtale med ulike bakerier. Her er det sorg for at de ikke leverer lenger. Anonymkode: 19b71...e66 Ja, er nok bedre utvalg andre steder. Jeg bor i Stavanger og savner enda Brødboksen som leverte rykende ferske brød. Morgenlevering har fått mer fokus på gaver til andre er min opplevelse. Ingen gode brød igjen så er nok siste gang jeg handler der om kan unngå det. Anonymkode: 9ac10...3f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå