Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere damer med høy sexlyst...

Hvor attraktive tenker dere at dere selv er? Beskriv gjerne med egne ord 👌.

Lov å tenke godt om seg selv 👏👏👏

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg er ganske attraktiv. Virker som om andre ikke ser det jeg har komplekser for. For jeg ser masse feil med både utseendet og væremåten min, men likevel har jeg siden jeg var ung blitt lagt an på for både sex og forhold av begge kjønn. 
Om det er vesenet mitt eller utseendet vet jeg ikke. 

Nå er jeg godt gift og vet at min mann finner meg svært attraktiv på alle plan ♥️

Skjønner likevel ikke helt hva du tenker er sammenhengen mellom attraktivitet og sexlyst. Jeg har nok høyere sexlyst enn de aller fleste…

Anonymkode: 7087a...108

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har middels/høy sexlyst, men anser meg ikke selv som spesielt attraktiv. Jeg har aldri hatt problem med å få meg kjæreste, men jeg er ikke den typen som folk legger mest merke til på byen f.eks. Om venninnegjengen er på byen så er det ikke meg gutta flokker seg rundt. ;) Jeg ser vel sånn helt ok ut tenker jeg.

Mannen min finner meg ekstremt attraktiv da.

Anonymkode: dfb65...b41

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har høy lyst og er generellt veldig opptatt og fokusert på sex. Jeg er flink til å ivareta egen lyst. Jeg er kanskje litt over gjennomsnittet attraktiv, men det handler mye om måten jeg kler og ter meg på også. Jeg er feminin og liker å se bra ut. Jeg tror det henger sammen med lysten min også, når man tenker såpass mye på sex tror jeg man også blir mer opptatt av kropp og kroppens fungering og da blir man selvfokusert og kanskje mer opptatt av utseende? 

Jeg er på ingen måte blandt de mest attraktive. Men det har alltid vært menn som har sett noe i meg som ikke andre ser. Jeg kan se det på gaten også mange går forbi men så er det plutselig en mann der som fanger meg opp og blir påvirket av meg. Det hender jeg møter menn som ikke kan ta øynene fra meg, selv i en samling med mange andre kvinner. Jeg har alltid lurt på det, hvorfor noen reagerer sterkt på noe andre ikke ser. 

Anonymkode: ba633...303

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har høy lyst og er generellt veldig opptatt og fokusert på sex. Jeg er flink til å ivareta egen lyst. Jeg er kanskje litt over gjennomsnittet attraktiv, men det handler mye om måten jeg kler og ter meg på også. Jeg er feminin og liker å se bra ut. Jeg tror det henger sammen med lysten min også, når man tenker såpass mye på sex tror jeg man også blir mer opptatt av kropp og kroppens fungering og da blir man selvfokusert og kanskje mer opptatt av utseende? 

Anonymkode: ba633...303

Her tror jeg du drar en sammenheng kun basert på deg selv, og at dette er et tilfeldig sammenfall. Jeg er helt motsatt, har høy sexlyst, var under snittet attraktiv i yngre dager, og litt over etter at jeg rundet ca 35. Har alltid vært mest opptatt av funksjon og nytelse når det kommer til sex, og utseende betyr svært lite for meg. Det er selvsagt hyggelig med noe pent å se på, men når man nyter mest er stort sett øynene lukket, og hvor god sex jeg har hatt med ulike menn har ikke hatt noen som helst korrelasjon med hvor bra de ser ut. I det daglige kler jeg meg heller ned enn å pynte meg, fordi jeg ikke ønsker seksualisert oppmerksomhet feks på jobb, og personlighet betyr absolutt mest når jeg fatter interesse for menn, han skal bare ikke være direkte frastøtende så lenge personligheten treffer.

Anonymkode: 7c09e...836

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 39 år, har høy sexlyst i et forhold. Har ikke ons og ff som singel.

Jeg var veldig attraktiv som yngre, eller, frem til ca 35 vil jeg si. Nå har jeg født barn og fikk en hormonsykdom etter covidvaksinen. Kroppen min er ikke objektiv deilig lenger. Kjæresten min sier han liker den, tenner på meg og synes jeg er deilig. 

Ellers er jeg den samme. Livlig, glad, sprudlende, trygg, sporty, lite høytidelig, god selvtillit, byr på meg selv, omsorgsfull, litt vill, ikke-dømmende, spontan, smart, svart humor, engasjert, sensuell...

Har alltid hatt plenty med tilbud fra menn om sex, date, forhold, vennskap, turer, quiz-lag, osv. Har 3-4 tilbud fra kvinner også årlig, først og fremst om sex.

Kjæresten min trodde han hadde vunnet i livets lotteri da vi ble sammen, og hadde vanskelig for å tro at en kvinne kunne faktisk være SÅNN. At han hadde funnet seg en kvinne som matchet han så bra på alle punkt, og at det faktisk varer. Alt er ikke "slik" fordi vi var i starten av forholdet. Men jeg er faktisk sånn. Han er sånn. Sammen er vi slik.

Daglig sex, gjerne flere ganger for dag. Mensen ingen hindring. 

Han hadde en uke med noe ryggreier da han ventet på behandling. Var omtrent invalid 😅 da sugde jeg han selvfølgelig, og han slikket meg ved at jeg satt meg på ansiktet hans 🤩🤩🤩🤩

Anonymkode: 1eeca...430

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anser meg selv for å være ganske så attraktiv om det er lov å være ærlig💃🏼💁🏼‍♀️

Oppmerksomhet fra gutter/menn har aldri vært fraværende for å si det sånn.

Jeg er selv veldig fornøyd med kroppen min. Den bærer preg av mye fysisk trening turn som barn/ungdom, så noen år med friidrett, i hovedsak sprint og mellomdistanse før jeg ble blitt av crossfit-basillen og fitness der jeg også har konkurrert i bikini-fitness. 

Jeg har derimot aldri vært opptatt sex. Altså jeg har sex med kjærester. Det er godt og koselig. Men som singel feks, så er sex helt uinteressant. Uansett hvor lenge jeg er singel. I forhold har jeg heller ikke høy sexlyst.

Ser liksom ikke helt hvordan det å være attraktiv har noe med sexlyst å gjøre.

Anonymkode: 1894d...e8d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg anser meg selv for å være ganske så attraktiv om det er lov å være ærlig💃🏼💁🏼‍♀️

Oppmerksomhet fra gutter/menn har aldri vært fraværende for å si det sånn.

Jeg er selv veldig fornøyd med kroppen min. Den bærer preg av mye fysisk trening turn som barn/ungdom, så noen år med friidrett, i hovedsak sprint og mellomdistanse før jeg ble blitt av crossfit-basillen og fitness der jeg også har konkurrert i bikini-fitness. 

Jeg har derimot aldri vært opptatt sex. Altså jeg har sex med kjærester. Det er godt og koselig. Men som singel feks, så er sex helt uinteressant. Uansett hvor lenge jeg er singel. I forhold har jeg heller ikke høy sexlyst.

Ser liksom ikke helt hvordan det å være attraktiv har noe med sexlyst å gjøre.

Anonymkode: 1894d...e8d

Hvis man føler seg attraktiv så kan det ofte gjenspeiles i form av lyst altså utstråling. Eller kall det sex appeal om du vil. Så det kommer litt an på hvordan man ser på det. Gjenkjennbart er det ihvertfall 👌

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har høy sexlyst og ser ikke på meg selv som så veldig attraktiv. 

Anonymkode: 630ad...95b

Sensuell da? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel over middels attraktiv, men har middels minus sexlyst. Er gift med en mann med svært høy sexlyst, men det går greit å tilpasse seg det. Jeg har ikke noe imot sex, er bare ikke så opptatt av det.

Anonymkode: 35b15...020

AnonymBruker
Skrevet

Relativt attraktiv kvinne som fanger interessen til de rundt meg. Men dette har med utstråling  og personlighet å gjøre tror jeg.  Jeg er utadvendt og sprudlende med en genuin interesse for mennesker, tiltrekker meg menn og kvinner.

har  veldig høy sex lyst men foretrekker forhold og er ikke veldig på ons og slikt. Har en fantastisk kjæreste som har møtt meg seksuelt og vi kan begge ikke tro hvor heldig vi er 🤭 

Anonymkode: d1493...57d

• Hjerte 1
Skrevet

For en gjeng 🫠🫠

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg er vel en som er attraktiv. MEN, jeg skjønner ikke selv at jeg liksom er "sååå pen". 

For meg så kan det godt ringe en bjelle iform av at det sexuelle i meg siver igjennom. 

Kanskje det er det som gjør at jeg har "så draget". 

Ingen av mine venninner, uansett hvor pene de er, har slike historier som meg når det kommer til menn, å det motsatte kjønn. Heller ikke fra samme kjønn. 

Dog, har jeg merket at mange også skygger banen, jeg har vist funnet ut i senere tid at de skygget banen fordi at de trodde de ikke hadde sjans på meg. For nå, når de har mye penger etc, nå tør de å si at de liker meg og alltid har gjort det. (Jeg er veldig vanlig jeg altså, så skjønner ikke opplegget helt..) 

Anonymkode: 7edcc...42b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke. Jeg er vel en som er attraktiv. MEN, jeg skjønner ikke selv at jeg liksom er "sååå pen". 

For meg så kan det godt ringe en bjelle iform av at det sexuelle i meg siver igjennom. 

Kanskje det er det som gjør at jeg har "så draget". 

Ingen av mine venninner, uansett hvor pene de er, har slike historier som meg når det kommer til menn, å det motsatte kjønn. Heller ikke fra samme kjønn. 

Dog, har jeg merket at mange også skygger banen, jeg har vist funnet ut i senere tid at de skygget banen fordi at de trodde de ikke hadde sjans på meg. For nå, når de har mye penger etc, nå tør de å si at de liker meg og alltid har gjort det. (Jeg er veldig vanlig jeg altså, så skjønner ikke opplegget helt..) 

Ja, for jeg ER i aller høyeste grad, seksuell 😅😅 

Veldig seksuell 😂💦💦💦

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...