AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #1 Skrevet 5. juni 2024 Hei, er det noen som er eller har vært på aap grunnet sterk angst med panikkangst og traumer? Hva slags behandling og utprøving måtte du i så fall gjennom? Anonymkode: fac71...e55 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #2 Skrevet 5. juni 2024 Jeg har vært aap grunnet psykisk lidelse. Er uføretrygdet nå. Måtte gjennom arbeidstrening i vernet bedrift som behandling og folkehøgskole. Anonymkode: 8d0d4...2db
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 Jeg måtte til dps for å få diagnose og avslag på behandling og deretter samtaler hos kommunens psykiatri. Etterpå hadde jeg arbeidsevnevurdering i vernet bedrift (trivdes utrolig godt der). Jeg hadde fra før mange forsøk i ulike yrker på CV. Anonymkode: 60656...3c0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #4 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg måtte til dps for å få diagnose og avslag på behandling og deretter samtaler hos kommunens psykiatri. Etterpå hadde jeg arbeidsevnevurdering i vernet bedrift (trivdes utrolig godt der). Jeg hadde fra før mange forsøk i ulike yrker på CV. Anonymkode: 60656...3c0 Hva ble resultatet for deg, kom du tilbake i gradert jobb? Anonymkode: fac71...e55
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #5 Skrevet 5. juni 2024 Jeg har AAP pga psykisk sykdom (ikke akkurat de samme plagene som du har, men relativt likt). Jeg har behandling og utdanning (som jeg startet på før jeg ble syk) som tiltak. Har hatt det i litt over ett år nå. Anonymkode: b6c89...d3c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #6 Skrevet 5. juni 2024 Jeg var på AAP pga psykisk sykdom. Min aktivitet var behandling på DPS hos psykolog der det først ble prøvd med traumebehandling, men denne behandlingen stoppet etterhvert da jeg heller ble dårligere enn bedre av det, så da ble det samtaletimer hos behandler istedenfor. Gikk også en tid hos kommunens lavterskeltilbud innen psykriatri. Var også hos tiltaksarrangør i 3 omganger med varighet på 6 mnd for hver tiltak. Veilederne så fort at jeg ikke ville klare å komme ut i jobb, så de dokumenterte dette og meldte fra til Nav. Ble ufør for 1 år siden etter drøye 2 år på AAP. Anonymkode: a1926...fe2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå